Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli matka Lohjalle? Mitä siellä voisi tehdä/nähdä?

Vierailija
07.02.2015 |

Onko kyseisessä kaupungissa mitään mielenkiintoista? Nähtävyyksiä? Kivoja kauppoja? Kivoja ruokaravintoloita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:46"]

Meillä on mökki lohjalla ja pääsääntöisesti oleillaan kesällä siellä ja veneillään paljon. Itse kaupungista en pidä, on ruma. En keksi mitään nähtävyyksiäkään ja talvella on todella ankea paikka.

[/quote]

Mikä siinä sun mielestä on rumaa? Olen keski-ikäinen mies ja kävin elämäni ensimmäistä ja toistaiseksi ainutta kertaa Lohjalla toissa kesänä ja olin todella positiivisesti yllättynyt sen kaupunkimaisuudesta. Siis siellähän oli ihan oikea tiivis keskusta. Minusta se vaikutti oikein elävältä ja vireältä kaupungilta, jonka kuvittelin olevan paljon pienempi kuin se olikaan.
[/quote]

Ei varmastikaan ole suomen ainoa pikkukaupunki, josta kaikki vanha on purettu pois ja rakennettu täyteen rumia betonielementtitaloja. Tuli muuten nähtävyyksistä mieleen lohjanjärvellä kelluva lauttaravintola kaljaasi! Sinne pääsee omalla veneellä ja ainakin joskus on ollut taksivenekin käytössö!

Vierailija
22/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneilmiö: sisustustavaraa, vanhoja tavaroita, armeijan tavaroita, kalusteita, pelejä, levyjä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä Toyota-liike

Vierailija
24/27 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Lohjalle.

VisitLohjasta löytyy paljon asiallisia vinkkejä.

Vierailija
25/27 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josefiinan aitta ❤

Vierailija
26/27 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa ymmärrä Lohjan haukkumista. Mukava, pieni kaupunki, jossa on kaikki riittävät palvelut. Harrastaa voi vaikka mitä. Ota sukset ja luistimet mukaan ja käy testaamassa tekolumilatu Harjulla sekä retkiluistelurata Aurlahden jäällä. Kuntosali löytyy esim. uimahallin yhteydestä ja sen jälkeen voit pulahtaa Neidonkeitaan aaltoihin. Amar on ruokapaikoista paras. Jos sulla on lapsia, niin huomenna on esim. Fröbelin palikoiden konsertti järnefeltin koululla ja tenavatohinat päiväkummusssa.

Huumeongelmaan en ole törmännyt.

Olet ilmeisesti suunnattomalla velkarahalla ostanut itsellesi omakotitalon jostain vappulasta jossa omaa tonttia on puoli metriä kanttiinsa.

Itsellesi toistelet tätä mantraa, jossa et ymmärrä Lohjan haukkumista.

Huomaa, ettet ole alkuperäinen lohjalainen.

Ota nyt ne ruusunpunaiset lasit pois silmiltäsi.

Vierailija
27/27 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään Mikko Utterille, vaatii etukäteisvarauksen. Ja tosiaan tuo Tytyri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi