Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akseli Herlevi ja Emmi Suuronen saivat täysin erilaisia kommentteja julkistaessaan suhteensa: ”Surullista, että maailma toimii edelleen näin...

Vierailija
18.11.2021 |

Onko sinulla kokemusta kahdesta erilaisesta suhtautumistavasta uuden suhteen alussa?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa laittava mies on vaan niin hot. Sori, te laiskimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärin että tuollaiset suursyömärit saavat naisen ja minä en.

Vierailija
4/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herlevillä on hyvät jutut ja on huumorimies. Menestyy urallaan. Jotain hänessä on, mitä sinussa ei, koska Emmin ympärillä pyöri varmaan komeita ja rikkaita tyrkyllä. 

Jospa naiset vaistoavat sun ilkeyden, ja kaikkoavat? Ikävä mies on turn off.

Vierailija
5/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herlveille tuli yllätyksenä ettei läskit saa missipillua, paitsi julkkikset.

Palstakuvotukselle tulee yllätyksenä ettei näe pillua kuin unissaan?

Älä ritva suutu. Sun aika meni jo. Siideri vei sut.

Hyökkäys on typeryksen paras puolustus :D

Vierailija
6/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan ja mukavan oloinen mies, kelpaisi kyllä.

Vierailija
7/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herlevillä on hyvät jutut ja on huumorimies. Menestyy urallaan. Jotain hänessä on, mitä sinussa ei, koska Emmin ympärillä pyöri varmaan komeita ja rikkaita tyrkyllä. 

Ei kai sillä muulla ole merkitystä, kunhan saa pärstänsä televiisoriin.

Vierailija
8/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä muulla ole merkitystä, kunhan saa pärstänsä televiisoriin.

Herlevi tienaa hyvin ilman televiisoriakin. Emmillä hyvä ammatti myös. Kiva pari. En näe minkäänlaista hyväksikäyttöä kummankaan puolelta. Asia ei minulle kuulu, mutta saa kai positiivisuudella arvostella.

Vierailija
9/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliseksi vetää nämä esimerkit; mitä luokatonta paskaa ihmiset toistensa päälle sylkevät.

Näkyyhän se täälläkin ja joka ikisessä someryhmässä, silti jaksaa hämmästyttää käytöstapojen puute.

Ihmiskunnan luulisi kehittyvän parempaan suuntaan, mutta moraalittomuus vain rehottaa.

Vierailija
10/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea. Painonpudotusohjelmassa näytti (melkein) kaiken. Ei hävennyt edes pahaa psoriaasistakaan. Oman tiensä kulkija, tekee omia juttujaan. Hyvin persoonallinen ja yksilöllinen tyyppi. Mä tykkään. Oli niin ihana jo silloin kun voitti Master chefin. Serko Rantanen on toinen söpö.

Vierailija
11/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ihmetyttää tässä eniten se, että miten sairaita sekopäitä keskuudesamme on, että viitsivät julkkiksille kaikenlaisia paskaviestejä lähettää, vaikka asia ei lähettäjälle kuulu mitenkään. Miksi ihmiset käyttäytyvät niin sikamaisesti?

Vierailija
12/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa luki, että he eivät tarvitse toisiltaan mitään vaan haluavat vaan olla yhdessä. Tunnistan tunteen, toisin kuin suurin osa ihmisistä. Se on aitoa se.

Vierailija
13/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ala hyvä mies syömään reilummin.

Vierailija
14/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkea. Painonpudotusohjelmassa näytti (melkein) kaiken. Ei hävennyt edes pahaa psoriaasistakaan. Oman tiensä kulkija, tekee omia juttujaan. Hyvin persoonallinen ja yksilöllinen tyyppi. Mä tykkään. Oli niin ihana jo silloin kun voitti Master chefin. Serko Rantanen on toinen söpö.

Jaa, vielä joku ihotautikin. Pitääpä yrittää saada oma naama telkuun. Siitä se lähtee.

Vierailija
15/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surulliseksi vetää nämä esimerkit; mitä luokatonta paskaa ihmiset toistensa päälle sylkevät.

Näkyyhän se täälläkin ja joka ikisessä someryhmässä, silti jaksaa hämmästyttää käytöstapojen puute.

Ihmiskunnan luulisi kehittyvän parempaan suuntaan, mutta moraalittomuus vain rehottaa.

Luulit että täälläkin esitetään paavia kuten sun somessa?

Vierailija
16/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä oikeasti ole niin vaikeaa ymmärtää. Puhutaan nyt lihavista miehistä:

1. Lihavakin mies saa naisen, jos käytöstavat, ulkoasu ja pää on suurinpiirtein kunnossa.

2. Jos on karismaa ja supliikkia niin ainahan se oma taso markkinoilla nousee hieman. 

3. Missin saadakseen tarvitaan sitten rahaa ja menestystä, joskin asema julkisuudessa saattaa korvata joitakin puutteita.

Vierailija
17/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herlveille tuli yllätyksenä ettei läskit saa missipillua, paitsi julkkikset.

Palstakuvotukselle tulee yllätyksenä ettei näe pillua kuin unissaan?

Älä ritva suutu. Sun aika meni jo. Siideri vei sut.

Kukaan suutu, mutta tajua sinä jo vihdoin, että kahden sentin pili ällöttävää paskaukossa ei kiinnosta ketään, jäät siis yksin. Usko jo.

Vierailija
18/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, vielä joku ihotautikin. Pitääpä yrittää saada oma naama telkuun. Siitä se lähtee.

No nähdäänkö sinut seuraavassa kokkikisassa keittämässä vettä vai peräti ihan pottuja?

Vierailija
19/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vain kipinkapin tänään Mäkkärille ja otat tavaksi hakea sieltä pari bigmac ateriaa ranuilla, pirtelöllä ja muilla tykötarpeilla ja kotimatkalla pussin sipsukkaa ja mäyräkoiran kalsua niin voin luvata, että vuodessa olet kilpailukykyisessä koossa. Loppu on sitten itsestä kiinni.

Vierailija
20/76 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ruokaa laittava mies on vaan niin hot. Sori, te laiskimukset.

Jepjep...

Ei siinä mitään, itsekin pidän Herlevin jutuista ja burgereista, mutta luuletko, että tavallinen ylipainoinen mies, siis sellainen ilman ravintolaketjua ja TV-ohjelmaa, saa paljonkin tilaisuuksia kokata naisille? Akseli on hieman enemmän kuin mies, joka osaa laittaa hyvää ruokaa. Selkeästi on kyse menestyjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi