Akseli Herlevi ja Emmi Suuronen saivat täysin erilaisia kommentteja julkistaessaan suhteensa: ”Surullista, että maailma toimii edelleen näin...
Onko sinulla kokemusta kahdesta erilaisesta suhtautumistavasta uuden suhteen alussa?
Kommentit (76)
Mikäs niille nyt mahtoi tulla? Akseli laihtunutkin reilusti ja noin...
Kummalla on uusi? Veikkaan Emmiä.
Voi harmi miten maailma toimii.
Harmin paikka.
Harmittaa.
Harmissani olen kyllä.
Harmi.
Herlevi on sosiaalinen huumorimies, jolla on menestyvä bisnes. Juuri sellainen tyyppi joka pärjää ja on pidetty kaveri miesporukassa ja saa myös naisia. Eihän hän mikään klassinen komistus ole, mutta kompensoi noilla ominaisuuksilla puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on uusi? Veikkaan Emmiä.
Ai koska Akseli on ylipainoinen?
Voihan se olla, että kummallakaan ei ole uutta.
Vierailija kirjoitti:
Herlevi on sosiaalinen huumorimies, jolla on menestyvä bisnes. Juuri sellainen tyyppi joka pärjää ja on pidetty kaveri miesporukassa ja saa myös naisia. Eihän hän mikään klassinen komistus ole, mutta kompensoi noilla ominaisuuksilla puutteita.
Raha ja status korvaavat oikein hyvin ulkonäön puutteita. Lähihoitaja Akseli Herlevi olisi ollut sinkkuna jo vuosikymmenen ajan.
Tuollainen painoero suhteessa on sairaampi kuin 50 vuoden ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnilleen tuon Emmin tasoinen nainen. Tykkään kyllä Herlevin ulkonäöstä mutta ylipainoa on ihan liikaa. Emmiä ei vissiin paino haittaa.
Omalla arviollahan se taso tuleekin 🤣🤣🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnilleen tuon Emmin tasoinen nainen. Tykkään kyllä Herlevin ulkonäöstä mutta ylipainoa on ihan liikaa. Emmiä ei vissiin paino haittaa.
Laita ihmeessä kuvalinkki, niin katsotaan.
Voin vain kuvitella sitä huohotuksen ja hien määrää kun ollaan tositoimissa. Ukko myös varmasti pieree jatkuvasti kuten ohjelmassaankin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa suunnilleen Emmin tasoinen ja en kyl pidä pulleista pojista.
T. Pera vantaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssa suunnilleen Emmin tasoinen ja en kyl pidä pulleista pojista.
T. Pera vantaalta
Entäs jos pullea poika pukee vaaleanpunaisen balettiasun ja päästelee mojovia pieruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaupungilla puhutaan että on mennyt lusikat jakoon.
Lusikat tosiaan meni jakoon.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/31818b52-bce1-41c6-a0ad-dc0e50…
Tämä on kyllä meille setämiehille kova isku. Ei riitä rahakaan pitämään naista kurissa. Aina löytyy rikkaampi.
Mikä raha ? Herlevi menossa konkkaan, Emmi jätti uppoavan laivan
Vierailija kirjoitti:
MENESTYVÄ ? 😂 Konkkaan menossa
Lusikat tosiaan meni jakoon.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/31818b52-bce1-41c6-a0ad-dc0e50…
Tämä on kyllä meille setämiehille kova isku. Ei riitä rahakaan pitämään naista kurissa. Aina löytyy rikkaampi.