Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettavat ruuat/ruoka-aineet...

Vierailija
07.02.2015 |

Saan yökkäysrefleksin ja väristyksiä seuraavista:
- viinietikka
- hapankaali
- risifrutti
- kerma kahvissa
- sokeripommikarkit (siis superältsi-imelät)
- säilyke"ruuat"
- pavut näyttävät lähinnä joltain ötököiltä ja maistuvat puulta
- hillosipuli
- kaikki voimakkaasti haisevat ruuat ja ainesosat

Ja kaikesta tästä huolimatta olen erittäin moniruokainen ja rakastan hyvää ruokaa (laivan buffet = unelma)

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no kertoo ketjulaisista jos unelmien ruokaa saa laivan buffetista. Valmisruoka ja pakasteita. Vetäkää vaan buffan prinssinakkeja minunkin edestä. Syön mieluummin kilon hapankaalia/kaalta kuin laivan einesbuffaa lähestyn. Kaali on sitäpaitsi terveellistä.

Vierailija
42/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:30"] Oliivit, kaikki sipulit, kaalit, mäti, kurkku&suolakurkku, majoneesi.. *oksennus*
[/quote] + vesimeloni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyllyvä, tutiseva kuten aladobi, täytekakut (liivate), marmeladit jne  en pidä. 

Makkaroista en tykkää, enkä broilereista. Kana kyllä kelpaa, jos sitä joskus saa.

Siideriä en juo koskaan, mutta hyvästä oluesta pidän ja savuviskistä.

Vierailija
44/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit, maksamakkara, mäti ööööörrgg. Mutta inhokeistani hirvein on ehdottomasti avokado!!!!! Hyi oksennus!! Miten sen maun saa pois suusta sit ku on syöny avokadoa? Ei mitenkään.

Vierailija
45/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:53"]Oliivit, maksamakkara, mäti ööööörrgg. Mutta inhokeistani hirvein on ehdottomasti avokado!!!!! Hyi oksennus!! Miten sen maun saa pois suusta sit ku on syöny avokadoa? Ei mitenkään.
[/quote] + silli!!

Vierailija
46/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillosipulit :x

Vierailija
47/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarat, nakit, leikkeleet, einesruoat jne. Jugurttien sattumat. Puuro ja banaani menee tiettyyn pisteeseen asti, kunnes alkaa kakominen. Kaikki räkämäinen ruoka.

Vierailija
48/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä näitä ihmisiä. Varsinkaan, jos pitää koko ruokailun ajan vinkua kuinka joku ainesosa on niin yökhyipahaatätämäentodellakaansyö. Ketä kiinnostaa?

Vierailija
49/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:37"]Joo no kertoo ketjulaisista jos unelmien ruokaa saa laivan buffetista. Valmisruoka ja pakasteita. Vetäkää vaan buffan prinssinakkeja minunkin edestä. Syön mieluummin kilon hapankaalia/kaalta kuin laivan einesbuffaa lähestyn. Kaali on sitäpaitsi terveellistä.
[/quote]

Missäköhän laivabuffetissa sinä olet ollut?

Vierailija
50/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka moni väittää olevansa kaikki- tai moniruokaisia, mutta samalla luettelevat erittäin suuria ruoka-ainekokonaisuuksia joita eivät suostu syömään... :)

Itseäni yököttää sisäelimet sekä merenelävät kalaa lukuunottamatta. Haittaa hieman ruoka- ja viiniharrastustani.

Vierailija
51/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

einesruuat ja puolivalmisteet, proteiinirahkat- ja jogurtit, yliprosessoidut maitotuotteet, lähes kaikki vaasan, oululaisen yms "leivät"

Vierailija
52/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön lähes kaikkea ja jos on uutta niin maistan ainakin ennen tuomiota tykkäänkö vai en. Monien inhokit kuten maksa, äyriäiset, homejuusto jne on mielestäni hyviä. Etanoitakin olen syönyt ja oli ihan jees. Haluan kokeilla montakin ruokaa mitä en ole maistanut ja onneksi saman ettei ennakkoon tuomitse olen siirtänyt lapsille.

Kaksi inhokkia mullakin on ja molemmissa syy on haju. Mannapuuro haisee mielestäni oksennukselle. Veli sitä söi ja kerran mut pakotettiin mutta välitön laattaus jätti sen siihen yhteen kertaan. Toinen on keitetyt munuaiset. Vain äärimmäinen hätä tyyliin nälkään kuoleminen saisi mut syömään munuaisia.

Vierailija
53/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 07:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:20"]En ole maistanut hapankaalia. Haluaisin. Ei ole tullut ostettua. Risifrutti ei vaikuta oikein miellyttävältä, en puuroista tykkää. Puffetit ei kiinnosta, ruoat seisoo ja kaikki perseiset kädet rääppii. [/quote] KaalTA [/quote] kaalia :) paitsi ns.elämänkoululaiset käyttävät kaalta.

[/quote]

Ei sitä ihan noinkaan voi sanoa:

"Kaalta on kuitenkin paljon vanhempi muoto. Taivutus kaali : kaalen : kaalta on vanhastaan ollut yksinomainen eräissä suomen murteissa (ks. karttaa): alue alkaa Etelä-Pohjanmaan itä- ja pohjoisosista ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Pohjanmaan sekä Kainuun kautta aivan pohjoisimpaan Suomeen asti. Suunnilleen samalla alueella kaali tarkoittaa murteissa juurikasvin naattia. Kaali poikkeaa viini-sanasta siis siinä, että se on jo vanhastaan taipunut kahdella tavalla: osassa Suomea kaalin : kaalia ja osassa kaalen : kaalta. Taivutus kaali : kaalen : kaalta on täsmälleen saman kaavan mukainen kuin esimerkiksi kuori : kuoren : kuorta, tuuli : tuulen : tuulta, ääni : äänen : ääntä."

http://www.kielikello.fi/index.php?mid=2&pid=11&aid=750

Vierailija
54/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro. Kaikki muu kyl menee, mut viljapuurot tulee saman tien ulos.. Johtuu varmaan siitä, että pienempänä pakotettiin pakottamalla syömään sitä, vaikka mikä oli, niin nyt on jääny semmonen ällötys päälle :d manna- ja riisipuuro on hyviä :)
.
.
En tykkää myöskään sokeroimattomista mehuista, jugurteista yms, joiden sokeri on just korvattu jollai aspartaamilla tai asesulfaami (mikä lie) K:lla. Jälkimaku ihan karsea :D Rasvaton maito on myös oudon makuista, mutta menee kyllä, jos ei oo muuta tarjolla.

Vierailija
55/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään mitä inhoaisin. Juustokumina ei ole ihan lempparini mutta voin sillä maustettua ruokaa syödä. Verilätyt, homejuustot, etanat, kaikki uppoaa.

Vierailija
56/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaamilla maustetut kevyt juomat. Hyi kuka niitä pystyy juomaan? Oon mielummin ilman kuin sellaisia joisin.

Vierailija
57/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi ollut kiva, jos vierellä olisi ollut muuan aikaisempi ketju, jossa suuri joukko besserwissereitä nuttura tutisten moitti ruokarajoitteisia, siis sellaisia, jotka eivät esim. allergian vuoksi pysty syömään jotain tiettyä ruokaa tai ruoka-ainetaa. Viestihän kuului, että jokainen voi syödä kaikkea, allergiat ym. ovat vain luulosairautta ja nirsoilua. Missä nämä nutturapäät ovat nyt, eivät suinkaan vielä nukkumassa?

Kai minäkin olen vaan nirso, kun tuore maito ei uppoa. Mitä siitä, jos maha tulee kipeäksi, turpoaa ja pierettää. Ainahan maailmaan kaasuja mahtuu! Ja sienet aiheuttavat mulla saman reaktion. En myöskään pane suuhuni veri- tai sisäelinruokia. Maistanut olen, joten ei ole arvailujen varassa eikä pelkän hajun. Katkaravut eivät kuulu minun herkkuosastooni eivätkä simpukat ja muut nilviäiset, mutta enpä juuri liiku sellaisissa piireissä, että niitä pitäisi syödä. Voimakkaat juustot aiheuttavat kuvotusta, esim. parmesaaniraaste, jolla pilataan moni hyvä ruoka!

Vierailija
58/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:12"]Jännä kuinka moni väittää olevansa kaikki- tai moniruokaisia, mutta samalla luettelevat erittäin suuria ruoka-ainekokonaisuuksia joita eivät suostu syömään... :)

Itseäni yököttää sisäelimet sekä merenelävät kalaa lukuunottamatta. Haittaa hieman ruoka- ja viiniharrastustani.
[/quote]

Minä olen moniruokainen. Syön monia ruokakokonaisuuksia. Ainesosista inhoan luettelemiani, mutta vastapainoksi tykkään kalasta, kanasta, salaateista, keitoista (jauhelihakeitto, kanakeitto, nakkikeitto, kasvissosekeitto), pastaruuista... Olenko nirso? Enpä taida olla. Ap

Vierailija
59/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetty kaali tai kaalilaatikko, kaalikääryleet. Kaali menee raakana, mutta kypsennettynä yäk. Ja se haju.....

Vierailija
60/68 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne soijapalat ja -rouheet vai mitä nyt ovatkaan, hillosipuli, valkosipuli, maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä