Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh! Tyttö teki viime viikonloppuna dogsitterkeikan

Vierailija
06.02.2015 |

Jollekin rikkaalle lapsettomalle pariskunnalle. Korvasivat tytölle matkakulut bussilla (n. 11€). Keikka oli sellainen, että halusivat että tyttö yöpyy heidän asunnossaan koska koira kuulemma stressaantuu hoitopaikkaan laitosta.

Jääkaappi oli ostettu täyteen limua ja herkkuja + tietty ruuat sitterille. Sai käyttää tietokonetta ja telkkua vapaasti, katsella leffoja ja pelata pelikoneilla, kunhan muistaa hoitaa koiraa. Koirakin oli kuulemma todella helppo, kaksi kertaa ruuat kuppiin ja neljä kertaa lenkitys.

Kun pariskunta palasi oli saanut heiltä 50€ käteen. Lisäksi saa vielä 4H-yhdistyksen palkan!

Minäkin voisin alkaa dogsitteriksi...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten mukavia ihmisiä.

Itsellä oli lapsuudenkodin naapurissa eräs vanha pari, joiden lapset oli jo lähteneet omilleen. Tykkäsivät hemmotella minua, kävin usein heillä leikkimässä ja auttelemassa rouvaa puutarhanlaitossa. Oli kuin toinen mummi. Sain aina "palkaksi" vähän taskurahaa tai karkkia. Vähän vanhempana käytin heidän koiraansa pissalla aina välillä ja yhdestä ulkoilutuksesta saatoin saada jopa 20e setelin. Aina sitä yritin antaa takaisin, että en minä mitään tarvi, mutta niin ne vaan vakuutti että otahan nyt :)

Haluan itsekin tuollaisen lapsen jota voin hemmotella vähän vanhempana kun omat lapset on jo aikuisia.

Vierailija
22/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että jäi hyvä maku suuhun :) Oletin että tämä on taas joku tarina jossa on kohdeltu tyttöä huonosti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskaltaisi laittaa lastani yöpymään yksin vieraaseen asuntoon vieraan koiran kanssa...