Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja, ja muut sote-alan ammattilaiset

Vierailija
18.11.2021 |

Kysymys kyselyssä.

Hoitaja, ja muut sote-alan ammattilaiset

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kiirettä ehdottomasti. Meidän työpaikkaan olisi tulijoita, mutta vakituisia vakansseja on niin vähän, että homma kaatuu kun yksikin on pois. Palkkaa en kaipaa yhtään lisää, vain ainoastaan vakansseja.

Vierailija
2/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä työtä jaksaisi, jos ehtisi edes syödä ja käydä rauhassa vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää palkkaa. En koe työtä liian kiireelliseksi ja olen aikaisemmin ollut muilla aloilla huomattavasti kovemmassa kiireessä töissä. Tämä on tietenkin myös työpaikkakohtaista, mutta ennemmin ottaisin palkkaa lisää.

Vierailija
4/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa tietysti! En koe työtä kiireiseksi. Palkka motivoi paremmin jaksamaam työtä.

Vierailija
5/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lisää palkkaa. Sairaanhoitaja. 

Vierailija
6/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa ehdottomasti.

Vierailija
7/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista pitää valita niin palkkaa, kiirettä sote-alalla tulee olemaan ajoittain aina, työn luonne nyt vain on sellaista että työtä ei ole jatkuvasti tasaisesti. Yhtälö on kuitenkin huomattavasti monimutkaisempi.

Vierailija
8/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkahan on korvaus työstä ja parempi palkka motivoi jaksamaan työssä ja sietämään paremmin esim. Sitä kiirettäkin. Itse en tosin ole kokenut töitä liian kiireellisiksi.

Vierailija
9/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama pointti tähän kyselyyn, ihan eri aisa kysytkö hoitajalta, lähihoitajalta vai sairaanhoitajalta:

1) Hoitajana työskentelevillä ei ole Valviran rekisterissä olevaa sote-alan koulutusta. 

2) Lähihoitajilla on ammattikoulupohjalta oleviin verrattuna keskimääräistä parempi palkka. Heille kiire on suurin ongelma. 

3) Sairaanhoitajat ja muut AMK:sta valmistuneet asiantuntijatason sote-ammattilaiset ovat palkkakuopassa. Heille palkka on suurin ongelma. 

Vierailija
10/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kiirettä. Ei motivoi tehdä päivästä päivään työnsä huonosti ihan vain kiireen vuoksi.

Vierailija
11/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista kohtelua omaisilta. Kun oma elämä v-tuttaa, tullaan vanhainkotiin räyhäämään hoitajille. En mielestäni ole idiootti, kusipää ja rekkalesbo vain siksi että olen pukenut muorille punaisen paidan kun he jotenkin ajattelivat että tänään olisi sininen. Tai vaarilla on jakaus vasemmalla kun sen pitäisi olla oikealla. Sinänsä sama, hakupaperit lähtivät jo useampaan oppilaitokseen.

Vierailija
12/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kiirettä, mutta se ei tule onnistumaan. Pula hoitajista on niin suuri.

Vierailija
13/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, etteikö palkkakuoppaa olisi AMK- tai ylemmän AMK-tutkinnon suorittaneilla, mutta silti vastasin vähemmän kiirettä. Itse opiskelen alalle, jolla tulee olemaan matalampi palkkataso, mutta lähdinkin pois työuupumuksen takia.

Vierailija
14/14 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kiirettä ehdottomasti, olin pitkään työttömänä, päätin opiskella työllistävän ammatin ja työttömyyteen verrattuna lähihoitajan palkka on kohtalainen, mutta kiire on hurjaa ikäihmisten hoivakodissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän