Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ivf vaikuttanut seuraavan kierron pituuteen?

10.09.2006 |

Tässä yritän olla hörhöttämättä tätä kiertoa ivf:n ja passin välissä, mutta mielenkiinnolla odotan, minkäpituinen kierto tästä pukkaa. Nyt vasta kylläkin kp15/29-40. Mulla oli lisäksi laparoskopia kesäkuussa ja sen jälkeen endon kuivatushoitoa ja putkeen siitä ivf... Elän toivossa, että kaikki nää yhdessä lyhentäisi kiertoa. Tikutteluun en ala (varsinkin kun toinen puoli on kuvioista pois), eikä lämmöistä osaa sanoa mitään, kun mulla on pitkään ollut jatkuvasti ylilämpöä. Yritän tässä rentoutua ja elämä alkaa taas vähitellen tuntumaan ihan mukavalta kaiken hormonihässäkän ja pettymyksen jälkeen :)

Onnellisena syksyn tulosta

Katijo

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan tähän ketjuun vielä. Pakko nyt kirjottaa. Nyt kp 48 tai 8... Eli kp 41-43 tuli hyvin vähän tuhrua, siis todella vähän, kp 44 ovislimaa ja vähän tuhrua mukana ja sitten tähän asti vain ovislimaa ja muutenkin hyvin kosteat oltavat koko ajan. Tuhruun nähden oli kovat menkkakivut. Lämmöistä ei osaa sanoa mitään, menee miten sattuu. Ovislimoja oli myös kp 37-39.

Testannut oon negaa kp 38 ja 46 Acon10:llä. Onko normaalia, että menee näin sekaisin hommat hoidon jälkeen?!

Vierailija
2/6 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli IVF:n jälkeen seuraava kierto 41 päivän pituinen. Normaalisti kierto on ollut 28-31 päivää. Seuraavat kuukautiset tulivatkin kp 30, eli elimistö oli palautunut entiselleen. Nyt sitten jännätään seuraavaa kierrosta, joka alkoi tänään...

En osaa sanoa kuinka yleistä tuo kierron venyminen on, mutta VL:n mukaan ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että tulisi vähän vauhtia omaan toimintaan. No täytyy vaan nauttia tauosta...

Kiitos kun vastasit Marvik!! Tsemppiä sulle hoitoihin!

Vierailija
4/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni erään hoidon jälkeinen kierto oli yli 50 vrk normaalin noin 30 vrk:n sijaan. Itselläni kokemusta 7 icsi:n verran, mutta vain muutaman kerran kierto venähti pitkäksi eli mikään " sääntö" se ei onneksi kuitenkaan ole :)

Tsemppiä jatkoon!!

Toivottelee: Je_Ni

Vierailija
5/6 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille kannalle, että saa ollakin pitkä seuraavaksi. Ehtii hengähtämään, kun on tosi raskas leikkaus-kuivatus-ivf-putki takana... Mielelläni vaikka lykkäisin hoitoja, mutta kun endosta ei tiedä, milloin se taas äksähtää :(

Ihanaa vauva-aikaa sulle Je_Ni, kohtahan se jo koittaa 8)

Vierailija
6/6 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nyt kp34, yleensä 29-30. Mutta jos kierto nyt kauheasti venyy.. täytyyköhän ennen PAS olla ns. normaali kierto?

Meillä eka IVF takana joka loppui jo pp7.

Mulle kyllä sopisi,että venyisi niin että päästäisiin heti tammikuun alussa ekaan PASiin.

Jos (ja kun) ne menkat alkaa niin lekuri aika olisi juuri välipäivinä jolloin klinikalle ei pääse -> siirtyy tammi-helmikuulle. Käytiin 7.12. IVF jälkitarkastuksessa ja ainakin ultran mukaan ne menkat olisi jo ollut tuloillaan ajallaan, munis siis varmaan ironnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän