Halut kateissa!!
Juteltiin vaimon kanssa seksistä ja vaimo ilmoitti että häneltä on seksi halut kadonnut, haluaa kuulemma minua mutta ei vaan halua seksiä, vaimo kertoi kaverille tuosta haluttomuudesta ja kaveri sanoi että voi johtua korona rokotteesta (epäilen). Ollaan juteltu vauvan hankkimisesta mutta miten se onnistuu jos vaimolla ei ole haluja seksiin.?.
Kommentit (11)
Oletteko olleet yhdessä kauan? Minkälaista teidän arki on?
No koronarokotteesta sen verran, että kuukautiset loppui kuin seinään useaksi kuukaudeksi. Ja kun alkoivat uudelleen niin todella runsaina ja pitempään kuin aikoihin. En haluttomuutta ihan pois sulkis jos vaikuttaa ovulaatioonkin kuukautisten ohessa.
Otsikko on täyttä Fingerporia! Vastaan samalla mitalla: A) Onko sinulla jokin pakkomielle moniavioisuuteen, ja Kati-nimisiin? B) Senkin perverssi! Pysy omassa lajissasi, ja jätä kattien seksielämä niitten itsensä hoidettavaksi!
Iät on 34 ja 36 ja arki menee silleen että aamulla kumpikin lähtee töihin ja lapset kouluun.. töitten jälkeen kumpikin osallistuu askareihin ja lasten läksyihin ja leikkeihin..
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on täyttä Fingerporia! Vastaan samalla mitalla: A) Onko sinulla jokin pakkomielle moniavioisuuteen, ja Kati-nimisiin? B) Senkin perverssi! Pysy omassa lajissasi, ja jätä kattien seksielämä niitten itsensä hoidettavaksi!
Myötähäpeää aiheuttavan huono yritys olla fiksu tai hauska. 🥱
Mites muuten huomioit vaimoasi? Haluaa sinua mutta ei seksiä, eli olette etääntyneet ja hän kaipaa yhteyttä ennen kuin kykenee haluamaan seksiä. Ei siinä auta kuin antaa enemmän sitä muuta ja toivoa, että se herättää aikanaan seksihalujakin. Toisaalta herää kysymys siitä, kuinka hyvin olet hänen halujaan onnistunut tyydyttämään, onko saanut orgasmeja silloin kun seksiä on olut ja miten voit olla siitä varma jos sanot saaneen?
E-pillerit voi viedä seksihaluja, joten jos käyttää niitä, keskustelu lääkärin kanssa ja valmisteen vaihto voisi auttaa asiassa. Sitten on vielä seksin sisältö, kohtaako ne halujen tasolla välillänne, haluatteko samanlaisia asioita, onko hän fantasioinut jostakin, johon et ole lähtenyt mukaan. Onko teillä leluja mukana, käsipuuhia, suuseksiä, jne?
Klisee on, että nainen tarvitsee läheisyyttä halutakseen seksiä ja mies taas toisin päin tarvitsee seksiä halutakseen läheisyyttä. Se ehkä pitää paikkansakin jossain määrin, vaikkei sitten kaikkien kohdalla. Mutta jotain perää siinä silti on niidenkin kohdalla, joihin tuo ei täysin sovi. Siispä sitä läheisyyttä antamaan ja keskustelemaan siitä onko hänellä jotain fantasioita jne.
Kyllä mä huomioin halailen, pussailen, sanon rakastavani häntä, silittelen iltaisin hiuksia, kun katsotaan telkkaa niin välillä hieron jalkoja,selkää,hartioita.. omasta mielestäni olen onnistunut hyvin tyydyttämään hänen tarpeet ja yleensä saadaan yhtä aikaa orgasmit. Ehkäisyä ei käytetä kun toiveena olisi saada lapsi, mitä seksiin tulee niin kyllä halutaan samoja asioita, fantasiat niitä vaimolla ei kuulemma ole jos on niin kyllä lähtisin mukaan olen sen verran kokeilun haluinen yksilö, leluja on käsipuuhaa kyllä, suuseksiä vain minulta..
Kannattaa hakea ulkopuolista apua, ettei tilanne pitkity. Meillä mies ei halunnut setviä parisuhteen solmuja aikanaan terapiassa. Nyt sitten ihmettelee haluuttomuuttani. Totuus on se, että rakkaus on kuollut ja olen tässä vain lasten takia.
Jos halut on kadonneet jo nyt, ennen lasten hankkimista, niin kannattaa miettiä mitä se on jos ne ei tule takaisin ollenkaan. Kannattaako niitä lapsia edes hankkia, jos tulevaisuus vaikuttaa siltä, että synkistelee suhteen seksittömyyttä?
Et voi olla noin tyhmä. Vai koronarokotetta on tarjottu syyksi... Kas kun ei horoskooppia ja tähtien asentoa.
Vähän hakusessa sekin että miten lapsi saadaan alulle? Ei siihen ihan hirveästi seksihaluja tarvitse, kunhan sen lapsen haluaa.