Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toyboyksi

Vierailija
06.02.2015 |

Kelpaisinkohan jollekin naiselle vielä edes toyboyksi? Monesti olen asiaa miettinyt, että kun oikeaa suhdetta ei löydy josko vaihtosehtoisesti löytäisin sellaisen vakkaripanon?

Monta kertaa kuulee niitä tarinoita ihmisistä joilla on toimiva seksisuhde, miten te niistä löydätte, kun itsestä tuntuu täysin mahdottomalle sellaisen löytäminen? Mikä sen hienompaa olisi kuin hyvä toimiva seksisuhde, suhde jossa olisi seksin lisäksi hieman muutakin, esim. erilaisissa kulttuuritapahtumissa käyntiä, joskus yhdessä kaljalla, syömässä, ulkoilemassa jne. Siltikin kaikki perustuisi hyvälle ja avoimelle seksisuhteelle.

Saahan sitä unelmoida....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 00:03"]

Aloittaja ei ole kylläkään kovin nuori, ikää hieman vaille 50 :D

[/quote]Jos aloittaja on n. 50v. ja haluaa toyboyksi, niin silloinhan naisen pitäisi olla jotain 70... Tuskin moni tuon ikäinen etsii leikkikalua.

Vierailija
22/27 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää poistua ja poistaa linkki kuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut naisten kanssa tämä ei onnistu. Ennen hakkasin päätäni seinään mutta nyt kun uskallan olla se mikä olen, olen saanut kaiken miesten kanssa.

Vierailija
24/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:38"]

Sori mut naisten kanssa tämä ei onnistu. Ennen hakkasin päätäni seinään mutta nyt kun uskallan olla se mikä olen, olen saanut kaiken miesten kanssa.

[/quote]

Hyvät sulle, mutta itselläni ei ole minkäänlaisia taipumuksia miehiä kohtaan. Pääasia kai on, että löytää sen mitä haluaa, niin kuin sinä?

Vierailija
25/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku onnekas löytää, suurin osa ei. Meillä kaikilla ei käy flaksi koskaan, ei yrittämällä eikä yrittämättä, niin se vaan menee.

Vierailija
26/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:50"]

Joku onnekas löytää, suurin osa ei. Meillä kaikilla ei käy flaksi koskaan, ei yrittämällä eikä yrittämättä, niin se vaan menee.

[/quote]

Paskapuheita, tyypit kehuu asioilla joilla ei ole mitään todellisuuden kanssa tekemistä. Joku käy satunnaisesti painamassa vierasta miestä/naista ja antaa ymmärtää kyseessä olevan pidempiaikainen seksisuhde, kuulostaahan se kivalle.

Vierailija
27/27 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ominaisuudet olisi ok, niin ei luulsii olevan vaikeaa, jos taas pallomahainen ukko, ei ihme ettei löydy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan