Saako sinua kehua?
Nykyään ei ihmiset enää osaa ottaa kehuja vastaan. Heti epäilln, että taustalla on jokin taka- ajatus. Pahimmillaan kehumisen kohde suuttuu: "Häivy siitä kehumasta" kertoo ainakin katse vaikkei suu? Mikä suomalaisiin on oikein mennyt? Jenkeissä, jos et kehu olet epäkohtelias.
Kommentit (31)
Painon kommentointia en pidä kehuna, vaan vaivaannuttavana.
Varsinkin, jos porukassa joku hihkaisee, että 'sä oot laihtunut!', ja muut kääntyy tarkastelemaan, että onko näin tapahtunut.
Aiheesta saa kehua, mutta yleensä kehut koskevat jotain turhaa.
Ei. Vihaan kehuja enkä usko niitä.
Kyllä maltillinen kehuminen lämmittää. Arvostus sitäkin enemmän.
Ei mielellään. Olen opetellut sanomaan kiitos kun joku kehuu mutta sisimmässäni olen lähes aina eri mieltä asiasta ja pidän suuni kiinni kiitosta lukuunottamatta.
Ulkonäön kehuminen on turhaa. Sama kuin jos toteaisit, että vesi on märkää.
tietysti tykkään ja pidän kun kehutaan . yleensä se tulee aiheesta, eli on tehnyt jonkun mukavan jutun. viimeksi minua kehui tänään naapurin rouva, että "sinä olet aina niin mukava". hän on kyllä anteeksi nyt muutoin hieman erikoinen tapaus, sellainen originelli mutta mukavalta tuntui kun aina tavatessamme alkaa juttelemaan.
että tuota Hieno aloitus, mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
minusta on kivaa, että jos olen laittanut tunnin hiuksia suoristusraudalla kevyille laineille, joku sanoo että hiukseni ovat nätisti. oletan, että miehetkin pitävät kun joku kehaisee heitä, että onpas kiva vaatetus tänään ja istuu tosi hyvin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minusta on kivaa, että jos olen laittanut tunnin hiuksia suoristusraudalla kevyille laineille, joku sanoo että hiukseni ovat nätisti. oletan, että miehetkin pitävät kun joku kehaisee heitä, että onpas kiva vaatetus tänään ja istuu tosi hyvin sinulle.
Joo mutta sitten kun hiukset ovat aina ja joka päivä laittamatta kiharalla, sitä ei vaan jaksa kuunnella
Juureni ovat syvällä maassa ja ydin teräksestä jotta muistaisin mitä se on.