Voi naapurit naapurit :D
Yläkerran naapurit harrastaa jokailtaista sänkyakrobatiaansa (ja ei siinä mitään, harrastakoot) niin mun seinänaapuri koputtaa MUN seinään :D :D :D
Ei voinut muutaa kuin nauraa, joloin se koputti kovemmin.
Mitkä on sun hupaisimmat naapurikokemukset?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:30"]Nostan tätä koska nyt nää mun koputtelijanaapurit taas innostu :D Nyt kuuntelen musiikkia ihan normaalilla äänenvoimakkuudella, niin alkoivat koputtamaan. Eihän nyt edes ole hiljaisuuden aika! Kun keskeytin musiikin, lakkasivat koputtamisen, mutta heti kun jatkoin, koputtaminen jatkui :D En tajua miksi ihmiset, jotka eivät siedä mitään elämisen ääniä muuttavat kerrostaloon Kallioon. -Ap
[/quote] Kallio!Sieltä muistoja ja naapureista :D
Alakerran mummo kerran urputti kun pilasin sen päiväunet imuroimalla keskellä päivää ( ._.)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:30"]Nostan tätä koska nyt nää mun koputtelijanaapurit taas innostu :D Nyt kuuntelen musiikkia ihan normaalilla äänenvoimakkuudella, niin alkoivat koputtamaan. Eihän nyt edes ole hiljaisuuden aika! Kun keskeytin musiikin, lakkasivat koputtamisen, mutta heti kun jatkoin, koputtaminen jatkui :D En tajua miksi ihmiset, jotka eivät siedä mitään elämisen ääniä muuttavat kerrostaloon Kallioon. -Ap [/quote] Kallio!Sieltä muistoja ja naapureista :D
[/quote]
Kerro muistoja! :D
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:36"]Alakerran mummo kerran urputti kun pilasin sen päiväunet imuroimalla keskellä päivää ( ._.)
[/quote]
Kokeilepas keskellä yötä imuroida niin kyllä siitä vasta meteli syntyis :D
Miten paskat äänieristykset teillä onkaan?
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:38"]
[/quote]
No kun mun mielestä tässä talossa ei edes ole erityisen paskat äänieristykset, aika harvoin toisista huoneista kuuluu ääniä. Naapuri taitaa vain olla erityisherkkää sorttia ja olla joku superkuulo. -Ap
Meistä teki naapuri lastensuojeluulmotuksen ku kuuli tappelua ja itkua. Todellisuudessa tappelijapariskunta asui meidän yläpuolella ja äänet kuului niiltä. Selitä siinä sitte sossuille kun meilläkin oli sillon pienet lapset. No, tää naapuri kyllä soitti sitte sossuu että teki ilmon väärästä perheestä :-)
Itse oon aina pistänyt itsekin musiikkia kovalla, jos naapurissa soitetaan kovalla. Joskus laitan jonkun M.A. Nummisen paskimman biisin soimaan kovalla ja poistun itse kotoa. Ihan hyvin on toiminut ja ovat ilmeisesti aina tajunneet vihjeen, kun loppuu kummasti se popitus naapurissakin.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:38"]
[/quote]
No kun mun mielestä tässä talossa ei edes ole erityisen paskat äänieristykset, aika harvoin toisista huoneista kuuluu ääniä. Naapuri taitaa vain olla erityisherkkää sorttia ja olla joku superkuulo. -Ap
[/quote]
Tässäkin talossa on erinomaiset eristeet ja yksi koputtelija on tännekin eksynyt. Valittanut jonkun musiikin kuuntelusta ym. Kuullut varmaan samalla tavalla kuin minä tänään aiemmin päivällä, erittäin vaimea basso, jota ei kuule, jos omassa asunnossa on pientäkin ääntä.
Heh! Mullakin on muistoja kalliossa asumisesta. Yläkerrassa harrastettiin viikonloppuisin jotain ryhmäorgioita. Piti lähteä kotoa pois kun ei jaksanut sitä tuntien jyystämistä kuunnella.
Kerran tulin myöhään illalla kotiin, joskus puolenyön maissa. Piha oli täynnä naisten vaatteita, rintaliivit roikkui roskakatoksen räystäästä ja paita kiikkui pihakoivussa. Keskellä istui itkevä nainen jota poliisit haastatteli. Vissiin oli ollut vähän perheriitaa :)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:38"]Miten paskat äänieristykset teillä onkaan?
[/quote]
Meil on melko paskat eristykset pystysuunnassa. En tiedä mitä yläkerrassa oikeasti tapahtuu mut joskus klo 23 tienoilla alkaa
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:38"]Miten paskat äänieristykset teillä onkaan?
[/quote]
Meil on melko paskat eristykset pystysuunnassa. En tiedä mitä yläkerrassa oikeasti tapahtuu mut joskus klo 23 tienoilla alkaa
[/quote]
Jatkuu... siis alkaa kuulua sellanen rouskutus, ihan ku joku söis hapankorppua. Toinen vaihtoehto on että koira syö jotain nappuloita. Se kuuluu tosi selvästi. Mut vaakasuunnassa taas äänet ei kuulu yhtään.
Juu.. Itselle kävi niin, että sain kerran soiton opiskelija-asuntosäätiössä, jonka kämpässä asuin. Soittaja kertoi, että meidän talon asukkaat ovat valittaneet kovaäänisestä ja myöhään kuuluvasta pianonsoitosta. Soittaja kertoi, että ovat _päätelleet soitoin tulevan minun luotani_. Olin tietenkin ihan kummissani. Minulla kun ei ole pianoa, enkä osaa sellaista soittakaan. Kerroin tämän soittajalle, joka sanoi, että se ei voi olla totta, ja että naapurit eivät valehtele, ja sitten soittaja luetteli esimerkkipäiviä, milloin soittoa on kuulunut ja mihin kellonaikaan. Siinä vaiheessa huomasin, että soittaja luetteli päiviä, jolloin en ole ollut edes Suomessa, vaan lomamatkalla ystäväni kanssa Espanjassa. Kerroin tämän soittajalle, ja tarjouduin lähettämään vaikka kopiot lentolipuista ja hotellista asuntosäätiöön. Soittaja totesi siihen: "Aha." ja iski luurin kiinni :D
Mysteeristä pianonsoittajaa en ole ikinä kuullut itse.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 20:38"]Miten paskat äänieristykset teillä onkaan? [/quote] Meil on melko paskat eristykset pystysuunnassa. En tiedä mitä yläkerrassa oikeasti tapahtuu mut joskus klo 23 tienoilla alkaa [/quote] Jatkuu... siis alkaa kuulua sellanen rouskutus, ihan ku joku söis hapankorppua. Toinen vaihtoehto on että koira syö jotain nappuloita. Se kuuluu tosi selvästi. Mut vaakasuunnassa taas äänet ei kuulu yhtään.
[/quote]
Aika surkeat eristeet pitää kyllä olla, jos koiran syöminen kuuluu...
Kun asuin opiskelija-asunnossa sain valituslapun ja kerran tuli yksi mies ovellekin, koska luulivat minun metelöivän. Silloinkin meteli oli kuulunut ylemmästä asunnosta. Ei tuo nyt hupaisaa ollut, mutta joskus on tosiaan vaikea sanoa, mistä asunnosta äänet tulee.
Nostan tätä koska nyt nää mun koputtelijanaapurit taas innostu :D Nyt kuuntelen musiikkia ihan normaalilla äänenvoimakkuudella, niin alkoivat koputtamaan. Eihän nyt edes ole hiljaisuuden aika! Kun keskeytin musiikin, lakkasivat koputtamisen, mutta heti kun jatkoin, koputtaminen jatkui :D En tajua miksi ihmiset, jotka eivät siedä mitään elämisen ääniä muuttavat kerrostaloon Kallioon. -Ap