Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa okkultismin ja saatananpalvojan?

Vierailija
06.02.2015 |

Kyseinen henkilö uskoo, että kaikilla uskonnoilla on sama pohja ja jokaisessa elollisessa olennossa piilee pala "jumaluutta". 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat vaatteet, shokkivärjätty tukka, lävistykset, tatuoinnit, "kissantappomusiikin" kuuntelu, tupakointi, nje kyllähän näitä tuntomerkkejä piisaa.

Vierailija
2/2 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:59"]Mustat vaatteet, shokkivärjätty tukka, lävistykset, tatuoinnit, "kissantappomusiikin" kuuntelu, tupakointi, nje kyllähän näitä tuntomerkkejä piisaa.
[/quote]

Mun luokkakaveri lukiossa oli saatananpalvoja. Kuunteli kissantappomusiikkia, oli blondi, pukeutui usein pinkkiin, lävistyksiä korvakorut, ei tatuointeja eikä polttanut. Ite en ois edes tajunnut, ellei ystävystyttyämme ois alkanut kutsua mua uhraamaan kissanpentuja ja harrastaan samalla ryhmäseksiä joidenkin tuttujensa kans. Olin kyllä joksannut pentagrammin kaulassa, mutta en kiinnittänyt siihen juurikaan huomiota. Vaikutti kivalta tyypiltä, mutta vintti oli täysin pimeä. Koulussa oli yleisesti ottaen täysin tavallinen teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla