Tunnustakaa nyt tekin, että sheivaatte ''viiksiänne''!
En kai oikeasti ole ainoa :( Minulla kasvaa suun ympärillä vaaleaa hentoa karvaa, joka on pakko sheivailla välillä mielenrauhan vuoksi pois. Kauheaa jos vaikka auringon paistaessa näyttäisi että minulla on viikset!
Sheivailen myös muuten kasvoja silloin tällöin. Lisäksi sormet, varpaat ja maha on pakko käydä joskus läpi. :D
Kommentit (40)
Minä vihaan ne noin kerran kuussa.
Ihme viiksivallujen kokoontuminen täällä :D
En sheivaa, mutta nypin ne värittömät ja lähes huomaamattomat haituvat pois jos jaksan.
Paljastakaa lisää näitä naisten salaisuuksia kiitos:D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:58"]
Siis vahaan :) 22
[/quote] Mä ainakin vihaan omiani;)
Viiksiä minulla ei ole, mutta nänni- ja varvaskarvoja löytyy. :3
Tunnustan :D Mutta että jotkut ajelevat varvaskarvatkin? Ovatko nekin joillakin naisilla tummia? Sitten ymmärrän. Itselläni on joitakin varvaskarvoja mutta ne on vaaleita niin ei haittaa. Toiseen nänniin minulle kasvaa aina yksi karva :D Nyppäisen sen pinseteillä pois heti kun huomaan sen kasvaneen takaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 22:02"]
Paljastakaa lisää näitä naisten salaisuuksia kiitos:D
[/quote]
Mulla kasvaa monta aina noita pitkiä rintakarvoja myös, pitäiskö kuvaa joku kerta laittaa...
Leikkelin just nenäkarvojani lyhyemmiksi
En ajele, vahaa tai nypi. Ja kyllä ne valossa näkee. Mieskin huomasi viikseni vasta kun huomautin siittä, yhdessä naureskellaan viiksekästä tyttöystävää. Olen kyllä vannottanut sanomaan, kun alan muistuttamaan kunnolla ddr:n aikaista kuulantyöntäjä naista :D
Mä aloin ajelemaan ne pois kun eksäni totesi "sulle on alkanut kasvaa viikset".
Ei paljon naurattanut, vaikka eihän tuo loukaten sanonutkaan :D Ne näkyy vain kirkkaassa valossa, mutta en halua enää ikinä kuulla huomautuksia "viiksistäni" T: nainen 22
Mä vahasin mun "viikset" joskus lukioikäisenä 90-luvulla. Muistan kuin eilisen; lähti nahkatkin :D Sittemmin en ole tehnyt mitään, kunnes tällä viikolla sheivasin. Päätin vaan et nyt riitti, olen kohta 40 ja se on jo tarpeeksi hurjaa -aion olla 40 mutta ilman viiksiä :P Nännikarvat nypin pinseteillä, varvaskarvas sheivaan samalla kun sääretkin.
37... Naamapalmu. En haluaisi haukkua typeräksi, mutta onhan tuo nyt hei aika tyhmästi ajateltu.
Ääh, en jaksaisi alkaa selittämään sitä, miksi se karva voi vaikuttaa paksummalta ja tummemmalta kasvettuaan sheivaamisen jälkeen
En sheivaa, tykkään viiksistäni :) Yksittäisiä pitkiä mustia karvoja nypin pois rinnasta ja vatsasta.
Leikkaan viiksikarvat kynsisaksilla lyhyiksi silloin tällöin. Jostain syystä en oo uskaltanut lähestyä niitä partahöylällä. Varvaskarvoja en leikkaa enkä ajele.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:49"]
Tiesit kai, että siitä se karvankasvu vaan kiihtyy.
[/quote]
Millä logiikalla? Se karvatuppi jossain ihoni syvyyksissä huomaa että kappas vain, ''nyt se sheivaa!'', ja alkaa taistella vastaan kasvamalla nopeampaa?
[/quote]
Miin se vain menee kuule. Milläs sitten selität sen, et kun en ollut ajellut VAALEITA säärikarvojani edes kuin vasta 17-vuotiaana, ne kasvoivat täysin mustina takaisin. Tein joskus jopa testin, että sheivasin höylällä pienen alueen olkavarresta jossa oli vain suht näkymätöntä untuvaa. Niin siihenkin kasvoi takaisin PITKÄÄ ja MUSTAA karvaa, vaikkei siinä ennen ollut juuri mitään näkyvää tai tuntuvaa.
Tuo on vanhan kansan uskomuksia, että ajelu ei kiihdytä karvan kasvua. Kun kyllä se kiihdyttää. Asia johtuu siitä, että ihokarvat ovat kasvaneet niille paikoilleen jo ennen murrosikää, ennen kuin iho on alkamut tuottaa tummempaa pigmenttiä karvoihin asti. Joten tummuus ei ole joutumut vielä karvoihin. Mutta kun ne kerran poistaa, iho kasvattaa kyllä mustat kasvat niiden lapsuusajan untuvien tilalle.
Mullakin on viikset, ollut siitä asti kun murrosikä alkoi. Ohuita ovat, mutta tummia kun muutenkin olen suomalaiseksi tumma. Sen sijaan mun leuassa kasvaa ehkä n. 10 kpl mustia ja paksuja karvoja, joita nypin pinseteillä pakkomielteisesti suurentavan peilin avustuksella. ;D