Tunnustakaa nyt tekin, että sheivaatte ''viiksiänne''!
En kai oikeasti ole ainoa :( Minulla kasvaa suun ympärillä vaaleaa hentoa karvaa, joka on pakko sheivailla välillä mielenrauhan vuoksi pois. Kauheaa jos vaikka auringon paistaessa näyttäisi että minulla on viikset!
Sheivailen myös muuten kasvoja silloin tällöin. Lisäksi sormet, varpaat ja maha on pakko käydä joskus läpi. :D
Kommentit (40)
Ei ole vaaleaa hentoa karvaa vaan tummaa ja paksua.
Ei tunnustettavaa. Miehen suvun naisilla sen sijaan olisi paljonkin.
Tiesit kai, että siitä se karvankasvu vaan kiihtyy.
Normaalisti ajan parran. Mutta multa tätä ei varmaan kysytty... :)
nyky-suomalainen mies sheivaa häpykarvansa ja osaa itkeä tyynyä vasten yöt.
Kyllä sheivaan.. Ja minulla ne karvat ovat tummia.. Hyi..
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:49"]
Tiesit kai, että siitä se karvankasvu vaan kiihtyy.
[/quote]
Millä logiikalla? Se karvatuppi jossain ihoni syvyyksissä huomaa että kappas vain, ''nyt se sheivaa!'', ja alkaa taistella vastaan kasvamalla nopeampaa?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:49"]Ei tunnustettavaa. Miehen suvun naisilla sen sijaan olisi paljonkin.
[/quote]
:DDDDDD
Vahaan viikseni. Olen tumma ja ajelusta seuraisi vain sänki. Yyh.
Karvan kasvu ei kiihdy sheivauksesta. Mä nypin tummat ja paksut karvat ylähuulesta ja leuasta, oon saanut ne perinnöksi äitini puolelta. :D
Tunnustan! itse rupesin kiinnittämään huomiota niihin vuos sitten (ohuita ja vaaleita) viiksiä! Tuntuu että ne varmasti näkyy muillekkin! (ei ole kukaan maininnut) Ole siis nyt niitä muutaman kerran nyppinyt ja tuntuu että se vaan innostaa niitä kasvamaan. Tää oikeesti vaivaa mua! Oon 30v.
Jos miehet vaan tietäis että naisillakin on viikset... Hih ;)
Voi kyllä sheivaan. Yleensä irrotan viikset vahalla tai pinsetöin. Joskus hädän iskien pakko sheivailla jos viiksien hoitaminen on jäänyt retuperälle ja pitäisi äkkiä saada pois.
Joo koko naaman sheivaan pari kertaa viikossa. Koko naama kasvaa vaalea ällöttävää karvaa
http://www.iltalehti.fi/kauneus/2011012513068641_ka.shtml
Hyvässä seurassa. Jostain muualta luin että kuorii ihoa ja pitää kauniina...
Sheivaan. Sheivaan myös kulmakarvojen välistä hentoja vaaleita karvoja.
mulla on tummia ne karvat, mutta ei todellakaan tulisi mieleenkään alkaa sheivaileen. piikikäs viiksisänki se vasta naisellinen onkin.
Minäkään en tajunnut että minulla on jotkut viikset, kunnes VELJENI sanoi asiasta. Vaalea olen itsekin, eli en todellakaan uskonut että joku sellaisia haivenia edes huomaisi. :D
En sheivaa. Nypin kyllä paksuja mustia jouhia, joita mulla kasvaa useasta luomesta, mutta niitäkin vain joskus.