Kuinka naiselle tulee puhua, ettei ole pelimies?
Kuinka naista tulee lähestyä ja kuinka naiselle tulee puhua, ettei nainen tulkitse miestä pelimieheksi? Sujuvuutta ja rentoutta kannattaa kai välttää, samoin liiallista naisen kuuntelemista ja huomioimista vai miten?
Kommentit (15)
Olen mies, joka on luonnostaan melko naisellinen ja jonka on siksi helppoa keskustella naisten kanssa. Siksi naiset myös ovat mielellään seurassani. Perusluonteeltani olen kuitenkin introvertti ja vetäytyvä, mutta aihepiirit, jotka minua kiinnostavat, liittyvät usein naisten elämään.
Nyt kuulin olevani pelimies, vaikka en edes yrittänyt iskeä naista, koska en harrasta yhden illan suhteita. Tuli vain siitä mieleen, että kuinka välttää vaikutelma, että on pelimies.
Todellinen pelimies ei neuvoja tarvitse saati ansaitse, ja kunnollinen mies löytää varmasti naisen kumppanikseen enne pitkää pienellä yrittämisellä.
Sano suoraan "annatko pillua?". Kunnon playeri lämmittää aina saunan ennen löylyn heittämistä, mutta ainakin tuolla tulee selväksi ettet ole mikään pelimies vaan menet suoraan asiaan! :D
[quote author="MieZ" time="29.01.2015 klo 01:14"]
Tuli vain siitä mieleen, että kuinka välttää vaikutelma, että on pelimies.
[/quote]
Eiköhän kannata vaan jatkaa omana itsenään olemista. Mitä väliä on jonkin nobodyn virheellisillä vaikutelmilla.
Mihin pyrit? Parisuhteeseen vai välttämään sukupuolisen kiinnostuksen kokonaan?
Tavalliselle miehelle toimii molemmissa tapauksissa parhaiten neuvo "ole oma itsesi". Jos sinulla on kovin "naismaiset" harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, feikkaa vähän juntimpaa (pukeudu tarkoituksella huonosti) ja nörtimpää (tiedon feikkaaminen voi olla vaikeaa, mutta käyttäydy ujon ja aran oloisesti, katso lattiaan, pidä taukoja puheessa). Moni nainen tykkää keskustella, kun huomaa että mies ei tosissaan pyri muuhun, mutta erittäin harva kiinnostuu seksuaalisessa mielessä, koska tuollaiselta mieheltä puuttuu "se jokin". Ja sitten jos niin kuitenkin käy, on hyvät edellytykset toimivalle parisuhteelle.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 08:01"]
Mihin pyrit? Parisuhteeseen vai välttämään sukupuolisen kiinnostuksen kokonaan?
Tavalliselle miehelle toimii molemmissa tapauksissa parhaiten neuvo "ole oma itsesi". Jos sinulla on kovin "naismaiset" harrastukset ja mielenkiinnon kohteet, feikkaa vähän juntimpaa (pukeudu tarkoituksella huonosti) ja nörtimpää (tiedon feikkaaminen voi olla vaikeaa, mutta käyttäydy ujon ja aran oloisesti, katso lattiaan, pidä taukoja puheessa). Moni nainen tykkää keskustella, kun huomaa että mies ei tosissaan pyri muuhun, mutta erittäin harva kiinnostuu seksuaalisessa mielessä, koska tuollaiselta mieheltä puuttuu "se jokin". Ja sitten jos niin kuitenkin käy, on hyvät edellytykset toimivalle parisuhteelle.
[/quote]
Olipa kummallinen neuvo. Ole oma itsesi, mutta feikkaa juntimpaa. Mitä itsenä olemista se on?
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 11:32"]Olipa kummallinen neuvo. Ole oma itsesi, mutta feikkaa juntimpaa. Mitä itsenä olemista se on?[/quote]
Suurin osa miehistä pitää naisten kiinnostuksen loitolla olemalla omia itsejään. Juttelemalla siitä mikä heitä oikeasti kiinnostaa, käyttäytymällä "normaalisti" jne. Mutta aloittaja sanoi omaavansa naisellisia ominaisuuksia. Suuri osa niistäkin on naisille turn offeja, mutta esimerkiksi tietynlaisen tyylin tavoittelu ja tapakeikarointi voi hyvinkin vedota pinnallisiin naisiin. Silloin on hyvä vähän feikata juntimpaan suuntaan. Noin päin feikkaamisessa ei ole sitä haittaa kuin suhteeseen pääsemiseksi feikkaamisessa, että sitten tulee ongelmia kun ei enää jaksa pingottaa.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 01:13"]
Kaveri on ihan hakoteillä.
[/quote]
No annappa sitten neuvoja kysyvälle!
Tällä tavalla: Moi, mitä sulle kuuluu? Ihan totta? Kiinnostavaa! Vau!
Mennään kahville. Mä tarjoan. Työnnä ne rahas vittuun, hahahah!! Pullan saat myös, näytät nimittäin herkuista tykkäävän, hahahah!
Mennään mun luo. Tottakai annat! Se on nyt vähän pakko tulla! Tarjosin kahvit ja pullatkin sulle! Jaksat, jaksat! Hiilareista sait just panoenergiaa!
Okei moi mene nyt, aah!
Minä luulin ekoilla trffeillämme, että olen törmännyt pelimieheen. Se osoittautui vääräksi tulkinnaksi. Eli tulkinta on aina vastaanottajan korvien välistä kiinni.
Ehkä tuo sinun kokemuksesi johtuu vain siitä, että olit kinnostunut naisen asioista. Perusjäbähän ei kauheasti ole. Mutta lyhyeen loppuu treffailusi, jos et kiinnostusta osoita...
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:02"]Mutta lyhyeen loppuu treffailusi, jos et kiinnostusta osoita...[/quote]
En minä ole ketään iskemässä. Ärsyttääkin se, että minusta on alkanut liikkua pelimiesjuttuja, kun en edes pöksyihin pyri.
Aivan sama miten puhuu ja käyttäytyy, kyllä jokaisen oikea luonne tulee väistämättä esille. Jos siis vastapuoli on riittävän kiinnostunut perehtyäkseen asiaan.
Tietysti yhdentekevä mutta suht miellyttävä mies tulee helposti viskattua pelimieskategoriaan, kun sitten voi keskittyä hauskanpitoon tarvitsematta mitenkään analysoida toisen luonnetta.
[quote author="MieZ" time="29.01.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 12:02"]Mutta lyhyeen loppuu treffailusi, jos et kiinnostusta osoita...[/quote]
En minä ole ketään iskemässä. Ärsyttääkin se, että minusta on alkanut liikkua pelimiesjuttuja, kun en edes pöksyihin pyri.
[/quote]älä selitä. Pelimies oot
Oleko pelimies joka haluaa antaa vaikutelma ettei ole, vai ei-pelimies joka usein antaa itsestään pelimiehen vaikutelman? VAstaukseni riippuu siitä.