Prinssi Harrylle morsian - reality show. Mitä hittoa?
Kommentit (29)
? Kyseessä ei ole oikea Prinssi Harry, jos nyt puhutaan samasta sarjasta..
Öö se ei ole oikea prinssi Harry vaan joku kaksoisolento. Vähän niinku miljonääri Jussi, huijataan tyhmiä tyttöjä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:50"]
? Kyseessä ei ole oikea Prinssi Harry, jos nyt puhutaan samasta sarjasta..
[/quote]
Kukas se on? Hirveen samannäkönen ku Harry ainaki!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:51"]
Lakatkaa järkyttymästä: http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/prinssi-harrylle-morsian
[/quote]
Kiitti. Meinasin saada äsken slaagin.
Britannian kuningashuoneen raikulipoikana tunnettu Prinssi Harry eli oikeammin näyttelijä Matthew Hicks hakee puolisoa amerikkalaisessa viihdyttävässä reality-sarjassa. 12 innokasta prinsessakandidaattia yrittää hurmata itselleen sekä "prinssin" että puoli valtakuntaa. Nuoret naiset taistelevat prinssistä verissä päin, eikä kyyneliltäkään vältytä.
Tietääkö ne muijat, että se ei oo oikee?
Entäs jos on oikea Harry, mutta mukamas feikki-identiteetillä? ;) Harryhan viettää paljon aikaa USAssa
Siis... luuliko joku muka oikeasti että tuossa on prinssi Harry ihan itse... :D
Ei saatana!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:54"]
Entäs jos on oikea Harry, mutta mukamas feikki-identiteetillä? ;) Harryhan viettää paljon aikaa USAssa
[/quote]
Harry ei todellakaan vietä paljon aikaa USA:ssa. Käy siellä tosi harvoin. Useammin Harry käy Afrikassa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:51"]
Öö se ei ole oikea prinssi Harry vaan joku kaksoisolento. Vähän niinku miljonääri Jussi, huijataan tyhmiä tyttöjä.
[/quote]
Ei oikeasti.... Meni minuunkin ihan täydestä kuin häkä. Olin aivan että mitä hittoa?? Ja että miksen ole kuullut tätä skandaalia aiemmin. No, nyt tajuan. Siis väärä Harry menee naisiin aidosta?
Toisaalta en tykkää yhtään kun ihmisten tunteilla leikitään. Vaikka olisin mä kyllä aika paljon että mitä, jos mua edes kysyttäisiin tuohon sarjaan, mutta sitten kun ihminen on vakuuttunut, että kyseessä on prinssi Harry ja menee eikä se sit olekaan, niin minusta tuo on petosta. Sanokaa tiukkapipoksi jos haluatte.
Ei todellakaan ole samannäköinen.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:54"]
Siis... luuliko joku muka oikeasti että tuossa on prinssi Harry ihan itse... :D Ei saatana!
[/quote] Kyllä! Itkin ja oon vieläkin masiksessa.
Kolmen ekan jakson kuvaukset:
12 nuorta amerikkalaisnaista on saapunut Lontooseen rakkautta etsimään. He yllättyvät, kun deittiohjelman sulhaskandidaatti vaikuttaakin - prinssi Harrylta!
Rose pääsee treffeille prinssin kanssa ja yrittää udella tämän henkilöllisyyttä. Myöhemmin päivä jatkuu kriketillä ja juhlaillallisilla. Kuinka sujuu pöytätavat prinsessaehdokkailta?
Kimberly käy kuumailmapallotreffeillä ja törmää paparazzeihin, joka saa tytöt taas pohtimaan prinssin henkilöllisyyttä. Uima-allasbileissä tytöt innostuvat twerkkaamaan.
Eli ilmeisesti naisille ei sanota, että hän olisi oikea Harry, mutta naiset laitetaan uskomaan niin erinäisten tapahtumien avulla. Hauska idea :D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:53"]
Tietääkö ne muijat, että se ei oo oikee?
[/quote]
Tämä.
Millaisella ilmolla sarjaan haettiin osallistujia? Eikös tuo jo ole törkeä huijaus ja tuotannon tekemä rikollinen vedätys taloudellisen hyödyn tavoittelemiseksi?
Katsoin sarjan kun se tuli taalla Briteissa oliko nyt viime syksyna telkasta, ja voi vittu ne jenkkimuijat on dilleja.
Mainoksen nähtyäni täytyy todeta että saa olla aika hiton tyhmä että luulee tuota jätkää oikeaksi prinssi Harryksi!
Sanos muuta, näin mainoksen kolme viikkoa sitten enkä ole vieläkään toipunut järkytyksestä.