Metsästäjät ja kalastajat, millaisia miehiä?
Vähän omituinen kysymys, mutta en ole koskaan törmännyt nykyistä vastaavaan mieheen. Tämä on aika uusi juttu, muutaman kuukauden kestänyt tapaus.
Eli mies on varsin urbaani ja pukeutuu töissään räätälinsä tekemiin pukuihin (nähtävästi Zegnan tai Loro Pianan eli Louis Vuittonin kankaisiin). Tyylitaju on about kymppi. Mies on erittäin urheilullinen, joskin melkoinen köriläs, käy salilla varmaan 4-5 kertaa viikossa, eikä tuossa ole mitään valittamista :)
Suhteen aikana minulle on kuitenkin selvinnyt, että mies harrastaa kalastusta ja metsästystä. Mikä on minulle stadilaisena uutta, enkä nyt oikein tiedä miten suhtautua.
Eli millaisia nuo kalastajat ja metsästäjät ovat miehinä?
Tähän mennessä olen vain kokenut sen, että peura on varsin hyvää ja taimen on jotain ihan muuta kuin kassilohi - überhyvää. Tuo mies kun osaa oikeasti kokata, varsinkin taimenta.
Yhtäkaikki, metsästys ja kalastus vähän mietityttävät. Tai siis ne ovat minulle tuntemattomia alueita. Enkä oikein tiedä onko tuo hyvä vai huono asia.
Vaikka tämä kysymys onkin enemmän ajatuksenjuoksua, osaisiko joku neuvoa millainen tuollainen mies on pidemmällä tähtäimellä?
Mun mies metsästää ja ihanampaa miestä saa hakea.
On se syksyisin paljon pois kotoa ja aikaa menee paljon myös koirien kouluttamiseen mutta ei se mua haittaa. Mä olen aina enemmän kun tervetullut sen mukaan joka paikkaan. Toisinaan menen ja toisinaan en. Aina kysyy että haluanko lähteä metsälle ja jos lähden niin innoissaan opastaa mulle kaikkea ja taikoo vaikka lähes tyhjästä notskin ja eväät :)
Mun mielestä metsästys on erinomainen harrastus. On sosiaalista koska metsästäjät ovat kaikki hyvää pataa keskenään vaikka ei muuta yhteistä oliskaan, tervettä ja reipasta ulkoilmaa, erätaidot. Plus bonuksena erinomaisia lihoja meidän ruokapöytään. Yleensä metsästäjät myös marjastavat paljon.
Ymmärtää luontoa ja osaa arvostaa sitä. Tietää että toiset halveksuvat häntä koska ampuu eläimiä mutta hyväksyy itse kaikki ihmiset juuri sellaisina kuin ovat eikä ikinä tuomitse ketään, toisin kun hänet tuomitaan ilman mitään ymmärrystä siitä mitä metsästys kaikkinensa on.