Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi missään ei varoiteta lapsen teon ikävistä seurauksista?

Vierailija
06.02.2015 |

Esim. pidätysvaikeudet, peräaukon sulkijalihaksen repeämät, väljyys ja seksielämän huononeminen = ero. Voisi joku vaikka neuvolassa kertoa ettei sinne alapäähän kannata katsoa, että se on siten ihan hirveän näköinen toosa sen jälkeen. Alapäästä saattaa kuulua vaikka mitä maiskahduksia ja lurpsahduksia sen jälkeen.

Varmaan alkas Suomen väkiluku laskemaan jos totuudenmukaisesti kerrottais kaikki huonot puolet. Sektiot ainakin lisääntyisivät.

Minusta kaikille äideille pitäisi taata ilmainen alapääleikkaus jos löysyys vaivaa synnytyksen jälkeen. Avioerot varmaan vähenisivät.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:13"]

Minusta jos koko liitto on vaginan tiukkuuden varassa, 

[/quote]

Se vaginan tiukkuus vaikuttaa sen naisen nautintoon ennen kaikkea, joten hyvinkin voi olla liitto sen varassa, jos se nainen ei halua enää miestään, koska ei saa enää nautintoa seksistä.

Välillä voisitte miettiä maailmaa muutenkin kuin miesten kautta, ei naiset ole olemassa vain jotain tyydytyspatjoina miehille, naistenkin nautinto on tärkeää.

[/quote]

Seksuaalisuutta voi kokea muillakin tavoilla kuin vain sillä yhdellä ja luovuutta voi käyttää. Toisaalta jos liitossa on muitakin tärkeitä kiinnikkeitä niin vaikeuksia kestää paremmin. Kuin että se roikkuisi vain sen yhden asian varassa. T.nainen

[/quote]

Itse en saa seksuaalista tyydytystä muusta kuin penetraatiosta emättimeen. Joten mulle olis kyllä todella kova paikka, jos seksi miehen kanssa ei enää tuntuis hyvältä. Mitä muita tapoja keksit jos suuseksi ei tunnu hyvältä, anaaliseksi ei tunnu hyvältä eikä sormettamisella saa tyydytystä??

[/quote]

Myönnän että en osaa käsitellä siltä kannalta, koska minulle suhteen pääkohdat ovat muualla. Tuossa tapauksessa tietenkin vaihtoehdot ovat vähissä ja kannattaa toimia sen mukaan mikä itselle sopii. Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa että jos suhde riippuu yhdestä asiasta, niin se kaatuu helpommin kuin sellainen jossa on monta tyydytystä tuovaa asiaa. 

[/quote]

Ei seksi ole parisuhteessa ainut nautintoa tuottava asia, mutta todellakin niin tärkeä, että jos se ei toimi, ei parisuhdekaan toimi. Parisuhde on kokonaisuus ja seksi kuuluu siihen kokonaisuuteen olennaisena osana. Itse en voisi olla parisuhteessa, jossa en saisi nauttia miehen kanssa seksuaalisuudestani.

Vierailija
2/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:10"]

No mutta jos nainen ei saa nautintoa muuttuneesta alapäästään johtuen, niin en mä naisena ekaksi pistäisi miestä vaihtoon..?

[/quote]

niin, mutta vaikuttahaan se automaattisesti parisuhteeseenkin jos seksi ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:10"]

No mutta jos nainen ei saa nautintoa muuttuneesta alapäästään johtuen, niin en mä naisena ekaksi pistäisi miestä vaihtoon..?

[/quote]

niin, mutta vaikuttahaan se automaattisesti parisuhteeseenkin jos seksi ei toimi.
[/quote]

Mutta jos mies tukee ja on muuten hyvä, ja ainoa ongelma on, ettei vaimo nauti seksistä, niin mitä vaimo saavuttaa jättämällä miehen?

Vierailija
4/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:10"] No mutta jos nainen ei saa nautintoa muuttuneesta alapäästään johtuen, niin en mä naisena ekaksi pistäisi miestä vaihtoon..? [/quote]   niin, mutta vaikuttahaan se automaattisesti parisuhteeseenkin jos seksi ei toimi. [/quote] Mutta jos mies tukee ja on muuten hyvä, ja ainoa ongelma on, ettei vaimo nauti seksistä, niin mitä vaimo saavuttaa jättämällä miehen?

[/quote]

"ainoa ongelma" huh huh. Se on todellakin todella iso ongelma, jos vaimo ei nauti seksistä. Minua ainakin naisena turhauttaisi olla sellaisessa parisuhteessa, jossa en voisi nauttia seksistä. En myöskään haluaisi, että mies joutuu olemaan loppuelämän ilman seksiä. En yksinkertaisesti näkisi järkeä parisuhteessa, jossa ei voisi toteuttaa seksuaalisia haluja. Olisin todella surullinen, pettynyt ja vihainen jos en voisi tyydyttää halujani enkä haluaisi että mies joutuisi kärsimään olotilastani ja seksittömyydestä.

Vierailija
5/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa mielessäni pyöri vain yksi asia: en voi uskoa, että olisin kovin suuri poikkeus, kun synnytys ei aiheuttanut juurikaan muutoksia alapäähäni. Ulkonäöstä ei arvaisi mitään ja tiukkuudessakaan ei ole valittamista. Synnytyksestä on toki aikaa lähes vuosi ja jumppaa olen harrastanut aina muistaessani.

Vierailija
6/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on ikuisuus kysymys. Seksin asema parisuhteessa on täysin yksilöllistä. Minä olen aivan rehellinen että en ymmärrä miksi se on niin tärkeä että koko parisuhde rakentuu sen ympärille. Koska omasta mielestäni parisuhteen pysyvyys on minulle tyydyttävämpi tekijä ja se vaatii välillä improvisointia ja joustavuutta. Tosin minä en muutenkaan koe harrastavani seksia vaan se on rakastelua. Mutta toisaalta minä en voi määrittää muille samoja standardeja ja jos toisille jokin toinen asia on tärkeämpi niin ei siinä ole pointtia että yritetään muuttaa kaikkia ihmisiä samanlaisiksi. Voin kyllä helposti uskoa että eri asiat merkitsevät eri ihmisille ja kohtuullinen seksielämä ei ole mikään pieni asia.

Vierailija
7/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi asia kuin tuo on mielestäni kuinka huolissaan lapsistaan täytyy olla muutama vuosi ja varoa etteivät he tapata itseään.  Jos olisi pilleri jolla kokee äitiyden murheet niin harvempi hankkisi lasta vaikka sen jälkeen saisi pillerin jolla kokisi äitiyden ilot.   

Vierailija
8/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:10"] No mutta jos nainen ei saa nautintoa muuttuneesta alapäästään johtuen, niin en mä naisena ekaksi pistäisi miestä vaihtoon..? [/quote]   niin, mutta vaikuttahaan se automaattisesti parisuhteeseenkin jos seksi ei toimi. [/quote] Mutta jos mies tukee ja on muuten hyvä, ja ainoa ongelma on, ettei vaimo nauti seksistä, niin mitä vaimo saavuttaa jättämällä miehen?

[/quote]

"ainoa ongelma" huh huh. Se on todellakin todella iso ongelma, jos vaimo ei nauti seksistä. Minua ainakin naisena turhauttaisi olla sellaisessa parisuhteessa, jossa en voisi nauttia seksistä. En myöskään haluaisi, että mies joutuu olemaan loppuelämän ilman seksiä. En yksinkertaisesti näkisi järkeä parisuhteessa, jossa ei voisi toteuttaa seksuaalisia haluja. Olisin todella surullinen, pettynyt ja vihainen jos en voisi tyydyttää halujani enkä haluaisi että mies joutuisi kärsimään olotilastani ja seksittömyydestä.
[/quote]

On se iso ongelma, mutta miksi olisit sinkkuna tyytyväisempi, jos et voisi nauttia seksistä? Eikö parisuhteessasi ole rakkautta? Eroaisitteko, jos jompikumpi halvaantuisi?

En edes tekisi lapsia suhteeseen, joka perustuu pääasiassa seksille. Ja itse tuossa tilanteessa kehottaisin miestä etsimään jonkun seksikumppanin, jos minä en enää pystyisi seksiin.

Vierailija
9/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:33"]

Tätä ketjua lukiessa mielessäni pyöri vain yksi asia: en voi uskoa, että olisin kovin suuri poikkeus, kun synnytys ei aiheuttanut juurikaan muutoksia alapäähäni. Ulkonäöstä ei arvaisi mitään ja tiukkuudessakaan ei ole valittamista. Synnytyksestä on toki aikaa lähes vuosi ja jumppaa olen harrastanut aina muistaessani.

[/quote]

Sama juttu, mutta synnytyksestä on vain 5 viikkoa. Pillu näyttää ja tuntuu ihan entiseltään (okei, orgasmit ovat parantuneet), ainoastaan lantionpohjan lihasvoimassa on vielä jonkin verran tekemistä, mutta sen nyt saa ajan kanssa jumppaamalla kuntoon. Virtsanpidätysvaikeuksia minulla oli ainoastaan 2 päivää synnytyksen jälkeen, ja se yksi ainoa peräpukamakin hävisi pari viikkoa synnytyksestä. Synnytin alakautta imukupilla, tuli pieni repeämä johon laitettiin pari tikkiä. Pystyin istumaan ja kävelemään ihan normaalisti heti synnyksen jälkeen.

Toki joillain voi olla huonompi tuuri tai palautuminen vie kauemmin aikaa, mutta en tosiaan minäkään usko että lähes kaikki synnyttäneet naiset kärsisivät aloittajan kuvailemista valtavista ongelmista.

Vierailija
10/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:38"]

Tämä nyt on ikuisuus kysymys. Seksin asema parisuhteessa on täysin yksilöllistä. Minä olen aivan rehellinen että en ymmärrä miksi se on niin tärkeä että koko parisuhde rakentuu sen ympärille. Koska omasta mielestäni parisuhteen pysyvyys on minulle tyydyttävämpi tekijä ja se vaatii välillä improvisointia ja joustavuutta. Tosin minä en muutenkaan koe harrastavani seksia vaan se on rakastelua. Mutta toisaalta minä en voi määrittää muille samoja standardeja ja jos toisille jokin toinen asia on tärkeämpi niin ei siinä ole pointtia että yritetään muuttaa kaikkia ihmisiä samanlaisiksi. Voin kyllä helposti uskoa että eri asiat merkitsevät eri ihmisille ja kohtuullinen seksielämä ei ole mikään pieni asia.

[/quote]

Ei se KOKO parisuhde perustukaan seksille, mutta seksi on hyvin olennainen ja tärkeä osa parisuhdetta. Jos ei parisuhteessa ole seksiä, en kutsuisi sitä parisuhteeksi. Sehän on kuin kaverin kanssa asuisi.

Vierailija
11/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se vaginan tiukkuus vaikuttaa sen naisen nautintoon ennen kaikkea, joten hyvinkin voi olla liitto sen varassa, jos se nainen ei halua enää miestään, koska ei saa enää nautintoa seksistä.

Välillä voisitte miettiä maailmaa muutenkin kuin miesten kautta, ei naiset ole olemassa vain jotain tyydytyspatjoina miehille, naistenkin nautinto on tärkeää.

[/quote]

Et sitten ole kuullut muusta seksistä, kuin penetraatiosta? Suuseksi, klitoriksen stimulointi, isompi dildo, anaaliseksi... Vaihtoehtoja löytyy.

Vierailija
12/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:01"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 21:10"] No mutta jos nainen ei saa nautintoa muuttuneesta alapäästään johtuen, niin en mä naisena ekaksi pistäisi miestä vaihtoon..? [/quote]   niin, mutta vaikuttahaan se automaattisesti parisuhteeseenkin jos seksi ei toimi. [/quote] Mutta jos mies tukee ja on muuten hyvä, ja ainoa ongelma on, ettei vaimo nauti seksistä, niin mitä vaimo saavuttaa jättämällä miehen? [/quote]   "ainoa ongelma" huh huh. Se on todellakin todella iso ongelma, jos vaimo ei nauti seksistä. Minua ainakin naisena turhauttaisi olla sellaisessa parisuhteessa, jossa en voisi nauttia seksistä. En myöskään haluaisi, että mies joutuu olemaan loppuelämän ilman seksiä. En yksinkertaisesti näkisi järkeä parisuhteessa, jossa ei voisi toteuttaa seksuaalisia haluja. Olisin todella surullinen, pettynyt ja vihainen jos en voisi tyydyttää halujani enkä haluaisi että mies joutuisi kärsimään olotilastani ja seksittömyydestä. [/quote] On se iso ongelma, mutta miksi olisit sinkkuna tyytyväisempi, jos et voisi nauttia seksistä? Eikö parisuhteessasi ole rakkautta? Eroaisitteko, jos jompikumpi halvaantuisi? En edes tekisi lapsia suhteeseen, joka perustuu pääasiassa seksille. Ja itse tuossa tilanteessa kehottaisin miestä etsimään jonkun seksikumppanin, jos minä en enää pystyisi seksiin.

[/quote]

Itse en pystyisi elämään parisuhteessa, jossa kumppani tyydyttäisi halunsa muualla. Kokisin kaikille reilummaksi erota ja siihen liittyy myös se, että olisin hyvin katkera jos en voisi enää koskaan tuntea seksuaalista mielihyvää. Tämä olisi kumppanillekin raskasta. Toki olisi rakkautta ja nimenomaan rakkauden vuoksihan en haluaisi että kumppani kärisi minun olotilani takia. Seksi ei ole parisiuhteen tärkein asia mutta yksi tärkeimmistä asioista se on muiden asioiden joukossa. Pelkällä rakkaudella ei suhde toimi, se vaatii myös intohimoa, ystävyyttä, luottamusta...jne. Olisin onnellisempi sinkkuna tuossa tilanteessa, koska kumppanini ei joutuis kärsimään katkeruudastani ja eikä joutuisi elämään loppuelämäänsä seksittömänä.

Vierailija
13/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

Et sitten ole kuullut muusta seksistä, kuin penetraatiosta? Suuseksi, klitoriksen stimulointi, isompi dildo, anaaliseksi... Vaihtoehtoja löytyy.

[/quote]

Edelleen, voitko jo uskoa, että kaikki eivät nauti noista seksin muodoista? Itse en pidä anaali-tai suuseksistä, eivät tuota minulle seksuaalista mielihyvää. Dildo ei tunnu niin hyvältä kuin aito. En myöskään pidä klitoriksen suorasta koskettelusta. Emätinyhdyntä on minulle se nautinnollisin ja oikeastaan ainoa tyydyttävä seksin muoto. Klitoriksen koskettelu tai anaalin hyväily eivät tuota minulle seksuaalista mielihyvää. Miksi on niin vaikeaa käsittää, että ihmiset ovat erilaisia??

Vierailija
14/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:21"]

Ei lapsenteko ole lapsen teko ;-)

[/quote]

Tällä palstalla tuntuu, että aika usein se nimenomaan on.

Vierailija
15/38 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
16/38 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta saa käsityksen, että joku lapsi on tehnyt jotakin millä on ikäviä seurauksia...

Vierailija
17/38 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan liian nuoria ihmisiä kannustetaan lapsentekoon. Hävetään omaa vartaloa, ei olla vakavassa suhteessa jne.

Vierailija
18/38 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Seksuaalisuutta voi kokea muillakin tavoilla kuin vain sillä yhdellä ja luovuutta voi käyttää. Toisaalta jos liitossa on muitakin tärkeitä kiinnikkeitä niin vaikeuksia kestää paremmin. Kuin että se roikkuisi vain sen yhden asian varassa. T.nainen

Vierailija
19/38 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia ISOJA vauvoja synnyttänyt, EI ole löysä, EI ole ruma, EI karkaa pissat kuin jos on joku pahempi flunssa tms, EI ole peräaukonsulkijalihas rikkoontunut synnytyksissä, vaikka repeämiä on. Taitava kätilö ompeli huolella ja HYVÄ TULI! Pikku jumppaa välillä, niin pysyykin kunnossa. Ja ikävuosiakin on jo muille jakaa!

Kätilöiden koulutukseen enemmän huomiota, että osaavat huolella ommella paikat, niin ei tarvi korjausleikkauksiin monenkaan mennä.

Mitä avioeroihin tulee tuollaisista syistä, niin eipä ole kyllä hääppöisissä kantimissa ne liitot, jotka kariutuvat siihen, että vaimo synnyttää yhteiset lapset! Sellainen luuseri ei ole mikään mies, joka ottaa naisen synnyttäneen pillun takia hatkat perheestään ja lähtee synnyttämätöntä pillua metsästämään. Joutaa mennäkin, mutta toivottavasti jää loputa yksin, kun kukaan ei huoli enää vanhaa ja eltaantunutta kiertopalkintoa,,jolle nainen on pelkkä pillu.

Vierailija
20/38 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vauvavuoden avioerot johdu ennemmin siitä, että väsyneet äidit hoitavat hormonihuuruissa vauvaansa ja miehet eivät ymmärrä minne se "nainen" katosi. En sano, että kaikki erot johtuvat tästä, mutta epäilen tämän olevan todennäköisempää kuin väljähtynyt pilde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi