Onko ihan pakko tupakoida junan vessassa??
Meinasin tukehtua sinne vessaan siihen tupakan savuun! Kyseinen herra oli siellä vetämässä röökiä ainakin vartin. Hyi hitto.
Ei tullut mieleen, että esim. raskaanaolevalle olisi voinut tulla kusihätä? Ottaa päähän tollaset tampiot!
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:43"]
Eipä ole tullut vastaan samanlaisia mänttejä. Eikö noissa ole joissain jotkut savuntunnistimet tjsp? Tai itse ainakin olen ollut siinä uskossa :D
[/quote]
Jos on sprinkleri, niin ne kait ottaa vaan lämmöstä
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:43"]
Eipä ole tullut vastaan samanlaisia mänttejä. Eikö noissa ole joissain jotkut savuntunnistimet tjsp? Tai itse ainakin olen ollut siinä uskossa :D
[/quote]
Jos on sprinkleri, niin ne kait ottaa vaan lämmöstä
[/quote]
Mikä??
Sanokaa ettei tämä oo yleistä.. Nimittäin matkustan junalla aika vähän. Mulle ihan sama kuka tupakoi ja kuka ei, mutta ei MISSÄ TAHANSA. -ap
Ja miksi alapeukutatte? Onko oikein röökata siellä :D -ap
Tämä "Suomi savuttomaksi" -kampanja on mennyt liian pitkälle... Jollei erillistä tupakkapaikkaa ole, poltetaan sitten "savuttomalla" alueella, eikä tällainen palvele ketään: tupakoijaa eikä savutonta. Ainakin kaukojuniin pitäisi saada edes pieni röökikoppi! Säästyy sitten raskaana olevat ja astmaatikot savulta...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:43"]Eipä ole tullut vastaan samanlaisia mänttejä. Eikö noissa ole joissain jotkut savuntunnistimet tjsp? Tai itse ainakin olen ollut siinä uskossa :D
[/quote]
Niin mäkin luulin, mutta ei mikään hälyttänyt :o -ap
Olen tupakoitsija, mutta en polta paikoissa joissa se on kiellettyä. Yleisestä en tiedä, mutta kerran junassa helsinki-oulu välillä joku keski-ikäinen tantta kävi tupakoimassa vessassa. Menin itse hänen jälkeensä siihen vessaan. Kyllä minuakin ärsytti olla siellä tupakansavussa, se wc kun on niin pieni koppero. Ehkä olisi pitänyt käräyttää se nainen. ;D olen joskus höyrytellyt sähkötupakkaa siellä vessassa, mutta siitä ei jää kyllä kuin miellyttävä vaahterasiirapin vivahdus sinne koppiin.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:46"]Tämä "Suomi savuttomaksi" -kampanja on mennyt liian pitkälle... Jollei erillistä tupakkapaikkaa ole, poltetaan sitten "savuttomalla" alueella, eikä tällainen palvele ketään: tupakoijaa eikä savutonta. Ainakin kaukojuniin pitäisi saada edes pieni röökikoppi! Säästyy sitten raskaana olevat ja astmaatikot savulta...
[/quote]
Tämä on niin totta. Mutta kun ei ole, niin vaihtoehdoiksi jää: odottaa päätepysäkkiä, käyttää nuuskaa tai syödä niksapurkkaa (+käyttää sähköröökiä, vaikka sekään ei ole sallittua, mutta ei haise yhtään. Mielummin se kuin rööki). -ap
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 13:47"]Olen tupakoitsija, mutta en polta paikoissa joissa se on kiellettyä. Yleisestä en tiedä, mutta kerran junassa helsinki-oulu välillä joku keski-ikäinen tantta kävi tupakoimassa vessassa. Menin itse hänen jälkeensä siihen vessaan. Kyllä minuakin ärsytti olla siellä tupakansavussa, se wc kun on niin pieni koppero. Ehkä olisi pitänyt käräyttää se nainen. ;D olen joskus höyrytellyt sähkötupakkaa siellä vessassa, mutta siitä ei jää kyllä kuin miellyttävä vaahterasiirapin vivahdus sinne koppiin.
[/quote]
Joo olisit vaan käräyttäny sen :D Hyvä ku tuolla vessassa pystyy laittaa laukun lattialle ja istua pöntöllä, se on niin pieni! Vähemmästäkin meinaa tukehtua.
Poikaystävä vetää kans sähköröökiä, eikä se kyllä haittaa yhtään, koska joko siinä on hyvä tuoksu, tai sitä ei edes huomaa -ap
Eikä, ihanko oikeasti joku tekee noin! (itse tupakoin, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään käydä röökillä missään junan vessassa!) Tietenkin kaukojunissa se röökikoppi olisi ihan jees, mutta se on vaan voivoi.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:01"]Eikä, ihanko oikeasti joku tekee noin! (itse tupakoin, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään käydä röökillä missään junan vessassa!) Tietenkin kaukojunissa se röökikoppi olisi ihan jees, mutta se on vaan voivoi.
[/quote]
Aamen