Voiko seksuaalisesti estynyt saada parisuhteen?
Erinäisten traumojen ja mielenterveysongelmien vuoksi en ole vain siveyden sipuli vaan seksuaalisesti täysin estynyt. En siis pysty minkäänlaiseen intiimiin kanssakäymiseen. Tästä huolimatta haluaisin parisuhteen, kumppanin ja vertaistuen elämääni. Löytyykö tälläisiä miehiä?
Kommentit (14)
Tälläkin palstalla yllättävän nainen valittaa, kun heidän miehet eivät halua seksiä. Silti en näihin miehiin törmää missään, joten paha sanoa.
T. Aseksuaali
Voit saada parisuhteen. Ajattele asiaa myös siltä kannalta että jospa löytäisit kumppanin jonka kanssa voisit alkaa purkamaan noita esteitäsi turvallisesti ja sopivaan tahtiin? Monikin kunnon mies varmasti haluaisi sinua auttaa traumojen yli.
Miksi sitten M G T O W in mainitseminen saa teidät niin vihaisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Voit saada parisuhteen. Ajattele asiaa myös siltä kannalta että jospa löytäisit kumppanin jonka kanssa voisit alkaa purkamaan noita esteitäsi turvallisesti ja sopivaan tahtiin? Monikin kunnon mies varmasti haluaisi sinua auttaa traumojen yli.
Luulen, ettei tämä toimi. Heillä on normaalit tarpeensa ja itse taas menen täysin pois tolaltani, hysteeriseen tilaan jos omia - hyvin matalia - rajojani meinataan rikkoa.
Käyn kyllä terapiassa, mutta hoidon pääpaino on ihan yleisen masennuksen selättämisessä.
Kiitos asiallisille vastaajille.
Voi saada, mutta ei kannata jollei mies ole aseksuaali. Hankkiudu seksuaaliterapiaan ja yritä saada trauma pois ennen kuin mietit pariutumista.
Vierailija kirjoitti:
Voi saada, mutta ei kannata jollei mies ole aseksuaali. Hankkiudu seksuaaliterapiaan ja yritä saada trauma pois ennen kuin mietit pariutumista.
Minulla on siis kokemusta ja omasta kokemuksesta tiedän myös ettei tavallinen terapeutti ole kiinnostunut käsittelemään tämän aihepiirin asioita. Ajauduin nuorena ja tietämättömänä parisuhteeseen joka on ollut seksin osalta yhtä hankaluutta ja tekisin kaiken nyt toisin. Ironista kyllä olen yrittänyt saada miestä lähtemään mutta hänellä on omat piirteensä joita on vaikea myydä naisille.
Voit varmasti, jos etsit jonkun narkkarin tai jupon, joilla ei seiso.
Toisin kuin somessa väitetään, miehillä on erilaisia libidoja. Ei kaikki halua naida koko ajan. Miehissäkin on aseksuaaleja.
Jos tavallinen terapeutti ei kykene auttamaan sinua seksiasioissa, seksuaaliterapeutti voisi. Kysy terapeutiltasi suosituksia heistä tai etsi omin päin. Niitä voi hyödyntää yhtä aikaakin eli voit jatkaa masennuksen hoitoa nykyisellä terapeutillasi ja käsitellä pelkojasi seksuaaliterapeutilla.
Itse lähtisin purkamaan estoja ihan omin päin fantasioiden ja masturboinnin avulla, omassa turvallisessa seurassani.
Eikös kaikki voi vaan olla sellaisia kun huvittaa ? Etsi netistä samanlainen kumppani.
Haittaako AP jos kävisin botdellissa välillä tyydyttämässä läheisyyden tarpeeni? Ei tarviisi sinun mulle antaa seksiä eikä pusuja. Muuten ihan parisuhteessa oltais.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä vaaditaan jumalallista kärsivällisyyttä, jos meinaa jaksaa autella traumojen yli ties kuinka kauan, että saisi piparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä vaaditaan jumalallista kärsivällisyyttä, jos meinaa jaksaa autella traumojen yli ties kuinka kauan, että saisi piparia.
Ehkä se voi auttaa jos miestä kiinnostaa naisessa muukin kuin se.
Paras ystäväni on a-seksuaali ja harmitellut sitä kun naiset aina pettyy häneen parisuhteissa kkn seksi ek kiinnosta. Hänen kaltaisiaan on varmasti monia muitakin joten uskon että voi löytää yhden heistä. Mutta tee asia selväksi alusta asti.
Voi, etsi vähän vanhempia miehiä, niin seksi ei ole enää elämä tarkoitus...