voieivoiei! kaunis tyttäreni ottanut tatuoinnin
Kaunis, luonnonläheinen elovena-prinsessani on nöyrtynyt kauneusihanteiden ja median vuoksi, ottanut rintakehäänsö tatuoinnin:
VIHAAJAT VIHAA
:( olen ihan shokissa.
Kommentit (32)
Mulla on rintakehässä kuva. Mietin sitä vuosia, suunnittelin monimerkityksellisen kuvan (aihe tosin aika yleinen ja perinteinen) joka on minulle tärkeä ja vähän kuin sydämen päällä. Se on helppo peittääkin ja lisäksi halusin että se sopii minulle ja vartalolleni, minulle ei sopisi joku miehekäs olkavarsitatuointi, niskaa/selkää en halua korostaa ja niin edespäin. Enpä ajattele että menin ottamaan "nolon trenditatuoinnin noloon trendipaikkaan" ja tiedän etten koskaan tule katumaan tätä kuvaa.
Mielestäni ei ole noloa ottaa tatuointia, noloa on ottaa kuva miettimättä hetken mielijohteesta ja katua sitä jälkikäteen.
Jokainen tekee, niin kuin haluaa ja, jos tatuointi on jo otettu paras vaan tottua.
Se on vanhanaikaista, kaikki järkevät päinvastoin poistattavat niitä esim.:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1423154739696.html
Onko se nyt varmasti aito eikä semmoinen henna tatska?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:10"]
Ala-arvoisen näköisiä. Siitä ei pääse mihinkään. Toki ei kai se mun murhe ole miltä kukakin haluaa näyttää.
[/quote]
Mä näytän ainakin ihan tavalliselta ihmiseltä vaikka mulla on tatuointeja. Ei sitä kadulla kukaan tiedä edes että semmosia on, ne kun voi ottaa myös sellaisiin paikkoihin joista ne ei kaikille näy. Mulla tatskat on henkilökohtaisesti merkityksellisiä, enkä edes haluaisi selitellä puolitutuille niiden merkityksiä, osittain myös sen takia ne ovat piilossa. Ja harvassa on ne ihmiset jotka mut alasti koskaan tulee näkemään :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 12:05"]
Se on vanhanaikaista, kaikki järkevät päinvastoin poistattavat niitä esim.:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1423154739696.html
[/quote]
Ei, vaan kaikki järkevät miettii hyvin tarkasti etukäteen kannattaako sitä edes ottaa. Mä mietin ja harkitsin yli kymmenen vuotta, joten aika varmasti en tule katumaan. On myös paikassa josta mä en itsekään sitä edes näe, muuta kun peilin kautta. Typeryyttähän se on jos ensin ottaa ja sitten pitää poistattaa kun se ei ollutkaan kiva.
Toisekseen, eikös tuossa jutussa Eva sano mahdollisesti ottavansa siihen uuden kuvan tilalle? Kylläpä onkin järkevää hommaa.
Typerää typerää, piirtäkää vaikka tussilla kuvia kehoonne ettette loppuiäksi pilaa itseänne.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 10:04"]Kunnon WT-meininkiä, kotikasvatus WT-tasolla? Rinta vielä paikkana, ei helvetti :D
[/quote]
Kertoo sun älykkyydestä aika paljon jos pidät tatuoitua ihmistä wt:nä.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:31"]Kaikki taskat ja naamalävistykset ovat typerän näköisiä. Ei tee kenestäkään sen coolimpaa tai mysteerisempää. Huomionkipeitä ovat vain.
[/quote]
Miksi ihmiset kuvittelee että kaikki ottaa tautointeja vain huomion takia?? Tai ollakseen cool? Mun mielestä kaikki tekokynnet, tekohiukset, tekoripset, paljon meikkiä, tekorusketus ja isot korut on tyhmän näköisiä. Mutta en mä niistä ihmisistä ajattele sen enempää. Tai itke vauvapalstoilla niiden takia. Mitä moni tekee täällä. Oot nolo juntti.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 11:31"]
Kaikki taskat ja naamalävistykset ovat typerän näköisiä. Ei tee kenestäkään sen coolimpaa tai mysteerisempää. Huomionkipeitä ovat vain.
[/quote]
Kaikkihan ei tee asioita ollakseen cooleja tai mysteerisiä. Mä ainakin oon niitä ihmisiä jotka ei kuluta hetkeäkään miettimällä mitä muut ihmiset nyt musta ajattelee. En osta vaatteitakaan minkään trendin mukaan, ostan just sellasia vaatteita mitkä mun mielestä on kivan näkösiä ja mukavia päällä. Menköön muut massan mukana.
Meidän akalla on perseessä joku kiinalainen kirjoitusmerkki, näyttää ihan h&m logolle, buhahaa buhahaa.
Onko kukaan nainen ajatellut ottaa tatuointia missä koko tissi olisi sininen valas?
Kyljellään kun makaa niin näyttäisi kuin uisi tuo valas.
Kuulostaa kamalalle, tatuoinnin on niin syvältä, varsinkin kun niitä on useita väriäiskiä siellä täällä. Naurettavaa!