Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku ei halua olla kanssasi tekemissä, niin pitääkö se hyväksyä?

Vierailija
17.11.2021 |

Edes sen vertaa, että näkisitte 30s kerrallaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei halua, jos vielä yrität pakottaa.

Vierailija
2/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, joka ei halua tavata, mutta ex-mies yrittää syyllistää tapaamaan. Ap

Vierailija
4/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteisiä lapsia, niin silloin pitää joskus pystyä näkemään, muuten ei tarvitse.

Vierailija
5/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhteisiä lapsia, niin silloin pitää joskus pystyä näkemään, muuten ei tarvitse.

Miksi? Jos toinen ollut vaikka väkivaltainen?

-Eri

Vierailija
6/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se, joka ei halua tavata, mutta ex-mies yrittää syyllistää tapaamaan. Ap

Millä tavalla syyllistää ja miksi haluaa tavata?

Vierailija
7/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tavata, jos yhteisiä lapsia? Jos asiat saa hoidettua viestein yms.? Varmasti eri asia jotkut viralliset asiat, mutta arkipäivän asiat. Tuskin sitä entistä puoliskoa on pakko livenä nähdä.

Vierailija
8/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla syyllistää ja miksi haluaa tavata?

Pitkä tarina, mutta siis lasten vaihdon yhteydessä haluaisi tavata, mutta minulla itselläni on ns. Parannustyö vielä niin kesken, että en kykene. Reagoin todella fyysisesti, kun lasten isää näen, sen verran tuoreet ovat vielä haavat siitä mitä suhteessa sain sekä minä että lapsi kärsiä.

Lasten takia olen vuosia jo yrittänyt joustaa, kun mies on ollut enemmän poissa kuin läsnä ja edelleenkin jouston pitäisi tapahtua minun suunnaltani, vaikka olen henkisesti aivan loppu. Ap

Vierailija
9/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Lapset eivät valineet isää ja äitiä! Kun vanhemat eroaa,lapsi lapset eivät.joten lasten takia täyty jonkunmoinen kontakti olla asioissa ,jotka koskevat vain lasta,lapsia!Jos jompi kumpi on väkivaltainen Nainen tai mies. Asioista sovitan lastenjuojelun kautta tapaamiset kontaktit. Sosiali virastolla on tilat,jossa toinen vanhempi voi tavat lapsen,lapset ja sen aikaa tuoja on toinen huone. Kaiken tiedon saa sosiaalivirasto tapamisista,elatusmaksuista.Jos elatusmaksua ei tule,valtion elatustuen enakko. Hoitavat itse sosialivirasto perinnät. ymm.

Vierailija
10/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Lapset eivät valineet isää ja äitiä! Kun vanhemat eroaa,lapsi lapset eivät.joten lasten takia täyty jonkunmoinen kontakti olla asioissa ,jotka koskevat vain lasta,lapsia!Jos jompi kumpi on väkivaltainen Nainen tai mies. Asioista sovitan lastenjuojelun kautta tapaamiset kontaktit. Sosiali virastolla on tilat,jossa toinen vanhempi voi tavat lapsen,lapset ja sen aikaa tuoja on toinen huone. Kaiken tiedon saa sosiaalivirasto tapamisista,elatusmaksuista.Jos elatusmaksua ei tule,valtion elatustuen enakko. Hoitavat itse sosialivirasto perinnät. ymm.

Minusta sähköposti ja tekstiviesti ovat täysin käypiä välineitä hoitaa lasten asioita, jos välit ovat vielä niin tulehtuneet, että toista ei halua livenä nähdä. Ajan kanssa tunne voi helpottaa ja asiat sitten hoitaa toisin. Turhaan sitä pahoittaa omaa tai toisen mieltä pakkopullalla, kunhan lasten asiat saa edes sitten siellä netissä hoidettua.

Vierailija
11/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat aivan pieniä lapsia, niin sen verran pitää nähdä, että vaihto tapahtuu turvallisesti (esim. taaperoa ei voi jättää kadulla odottamaan toista vanhempaa ja häipyä paikalta). Mutta jos on tosi tulehtuneet välit, niin eipä sitä muutoin liene pakko tavata. Lapsille toki olisi mukavampaa, jos sen 30 sek vaikka kestäisit, mutta jos et, niin sitten et.

Vierailija
12/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat aivan pieniä lapsia, niin sen verran pitää nähdä, että vaihto tapahtuu turvallisesti (esim. taaperoa ei voi jättää kadulla odottamaan toista vanhempaa ja häipyä paikalta). Mutta jos on tosi tulehtuneet välit, niin eipä sitä muutoin liene pakko tavata. Lapsille toki olisi mukavampaa, jos sen 30 sek vaikka kestäisit, mutta jos et, niin sitten et.

Ei enää taaperoita ja tällä hetkellä lapset vaihtaa vanhempaa sukulaisten kautta, mutta isä ei pidä systeemistä. Itse en vain tällä hetkellä enää pysty muuhun. Olen vuosia yrittänyt tarjota jos jonkinlaista toimintamallia myös sellaisia, jossa lapset vaihdettiin meidän vanhempien kesken, mutta lopulta mies on aina lakannut tapaamasta. Nyt on enää halua itseäni altistaa miehen oikuille, mutta isä hän edelleen on ja lapsille tärkeä ja siksi olen yrittänyt aina pitää kiinni säännöllisistä tapaamisista. Miehen katoamisia sitten paikkailtu sekä minulle että lapsille.

Tällä kertaa haluan vain pysyä taustalla ja olla valmiina lapsia varten, jos taas katoaa. Ap

Vierailija
13/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pakko nähdä

Vierailija
14/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei halunnut tavata isääni eron jälkeen. Se taisi ensin olla vihan merkki mutta sittemmin hän taisi pelätä kohtaamista. Siitä tuli typerä farssi kun perhe piti erikseen kutsua kylään juhlapyhinä. Äiti ei ollut läsnä lapsenlapsensa kasteessakaan. Ihailen niitä eronneita ystäviäni jotka pysyvät muodollisesti väleissä eron jälkeen. Kaveerata ei tarvitse, mutta joskus sekin toimii.

Ymmärrän että esim väkivaltaan liittyvissä eroissa tuo ei ole mahdollista.

Vierailija
15/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Minullakin on henkilöitä, joita en halua kohdata enää koskaan tässä elämässä - enkä myöskään kohtaa. Se on valinta.

Vierailija
16/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesi tällä taustalla oli ihan p e r s e e s t ä! Yritä ensi kerralla loogisemmin. Luultavasti olet trolli. Häpeä joka tapauksessa!

Vierailija
17/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, nyt ryhdyt suoraan toimintaan niinkuin kunnon rokottamaton ja otat sen panttivangiksi!

Vierailija
18/22 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää myös valvottuja vaihtoja ja jopa valvottuja tapaamisia. Valvotut vaihdot voidaan järjestää niin, ettei teidän tarvitse kohdata / siinä on joku ulkopuolinen koko ajan. 

Vierailija
19/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaikuttaa nyt sille että mies haluaa tavata nimenomaan SINUA ap, koska lapset ovat niin isoja etteivät tarvitse sinua paikanpäälle tapaamiseen mennessään.

Lapsilla pn oikeus tavata isäänsä, mutta sinulla ei MITÄÄN velvollisuutta tavata häntä jos ja kun asiat hoituvat muuta kautta.

Jos ja kun tuntuu pahalle häntä nähdä, kuuntele itseäsi. Miski sinun pitäisi tehdä itseäsi vastaan vain koska mies haluaa nähdä sinut?  Näin ulkopuolisena ihmetyttää tuo hänen tarpeensa tavata...

Vierailija
20/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini ei halunnut tavata isääni eron jälkeen. Se taisi ensin olla vihan merkki mutta sittemmin hän taisi pelätä kohtaamista. Siitä tuli typerä farssi kun perhe piti erikseen kutsua kylään juhlapyhinä. Äiti ei ollut läsnä lapsenlapsensa kasteessakaan. Ihailen niitä eronneita ystäviäni jotka pysyvät muodollisesti väleissä eron jälkeen. Kaveerata ei tarvitse, mutta joskus sekin toimii.

Ymmärrän että esim väkivaltaan liittyvissä eroissa tuo ei ole mahdollista.

Joskus sitä henkistä väkivaltaa on ollut liian paljon ja kun ihminen viimein saa riuhtaistua itsensä (tai ne palaset mitä itsestä on jäljellä) irti siitä toisesta, niin ei vaan enää pysty sitä toista kohtaamaan.

Lapsen takia kestän pakolliset synttärit yms. Juhlat, mutta kaikki muu ylimääräinen vain on täysin mahdotonta. Ihmisillä on omat syynsä. Lapsettomat ovat siitä onnekkaassa asemassa, ettei asiaa tarvitse edes pohtia. Jos ei halua tavata, niin ei tarvitse.

Joskus välissä on vain liian paljon pahaa; turhaa siihen lapsia on tuoda, jos molemmat kuitenkin onnellisia tahoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän