kehtaanko hiipiä vielä jääkaapille?
tekis mieli jotain leikkelettä tai makkaraa. mies ja lapset nukkuu.
Kommentit (13)
Oi, tee mullekkin voikkuleipä, niin hiukoo.
Et! Susta tulee jääkaapilla ramppaamalla se läski luistelija jolle kaikki nauraa, kun kaadut ja jää murtuu. Tai jäähallissa se ohuen jään alla oleva muovi tai mikä lie :D
..laita goudaa ja vähän kurkkua, kiitti. -3
Olen aikeissani mennä nyt. Viimeksi söin neljän aikaan ja olen jumittanut koneella. Heräsin jo kahdeksalta aamulla vaikka sain unta vasta neljältä, ja muutenkin nukuin huonosti kun stressasi. No nyt kaapille ja nukkumaan (tai yrittämään, sillä ylivireinen olo)
No nii, nyt minäkin taidan lähteä tästä jääkaapille, heti alko nälättää kun aletaan juustoista puhumaan ja kun olin just käymässä nukkumaan, kiitti vaan ap.
Kehtaat, jos se on teidän yhteinen eikä miehen yksityisjääkaappi. Jälkimmäisessä tapauksessa herätät miehesi ja kysyt luvan ettet ole varas.
Voi vittu näitten läskien ja heikkojen Suomi lorttojen kanssa!
Se että jotain tekee mieli ei tarkoita että on OIKEA nälkä! Turha syöminen tekee hallaa kropalle ja ei se kyllä mitään ilmaistakaan ole.
Helvetin huono tapa oppia yöllä turhaan mussuttamaan, oli läski tai laiha. Ruoansulatus toimii yöllä ihan erillailla kuin päiväs aikaan. Itsekontrollia hei vähän!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:25"]Voi vittu näitten läskien ja heikkojen Suomi lorttojen kanssa!
Se että jotain tekee mieli ei tarkoita että on OIKEA nälkä! Turha syöminen tekee hallaa kropalle ja ei se kyllä mitään ilmaistakaan ole.
Helvetin huono tapa oppia yöllä turhaan mussuttamaan, oli läski tai laiha. Ruoansulatus toimii yöllä ihan erillailla kuin päiväs aikaan. Itsekontrollia hei vähän!
[/quote]
Ei hyvää päivää mä kuolen nauruun :D Toivottavasti tää on huumorimielessä kirjoitettu, muuten sinuna olisin huolissani: huono tapa oppia yöllä turhaan raivoamaan, itsekontrollia hei vähän! ;)
Minäkin söin iltapalaa äsken...
Söin nin paljon ruokaa päivällä ettei ollut nälkä kun lapset söivät iltapalaa, sitten nukahdin jo puoli yhdeksältä lasten kanssa, ja heräsin puoli tuntia siten ja totesin että on nälkä...
Iltapala oli ihan jees, ruisleipää kalkkunaleikkelellä ja paprikalla, mutta sitten... muistin että minulla on sipsipussissa vielä sipsejä joten söin vielä muutaman sipsin.
jos nyt menis nukkumaan taas ennen kuin muistan mihin oon suklaat piilottanut....
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:05"]
Olen aikeissani mennä nyt. Viimeksi söin neljän aikaan ja olen jumittanut koneella. Heräsin jo kahdeksalta aamulla vaikka sain unta vasta neljältä, ja muutenkin nukuin huonosti kun stressasi. No nyt kaapille ja nukkumaan (tai yrittämään, sillä ylivireinen olo)
[/quote]
Tulin nyt syömästä. Söin lasillesen sekamehua. Kaksi lasillista maitoa. 2 reissumiesleipää (kaksi kantta ja kaksi pohjaa), joiden välissä voita, appelsiinisinappia, juustoa, kurkkua ja palvikinkkua. Lisäksi söin appelsinin.
Stressaava tilanne tänään tai siis miksi en saanut viimeyönä nukuttua oli yo kirjoitus. Nyt on lukuloma niin laitoin herätyskellon herättämään vasta yhdeltätoista, sillä tiedän tarvitsevani paljon unta kun nukuin viimeyönä huonosti neljä tuntia. Kerralla myöhempi herätysaika on myös siitä mukava, että en vahtaa kauanko saan nukkua. tuntuu että olen pohjalla vaikka kirjoitukset meni hyvin.
Rajota nyt menoas ja käy maate itekki.