Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sertlanin Orion ahdistukseen - kokemuksia

Vierailija
28.01.2015 |

Lukisin erittäin mielelläni kokemuksia Sertlanin Orion ahdistus- ja masennuslääkkeestä.

- Mihin vaivaan syöt? Millaisella annoksella?
- Onko aiempaa masennus-/ahdistustaustaa?
- Kauanko meni, että lääke alkoi vaikuttamaan?
- Jäikö aamuahdistus pois?
- Millaisia sivu-/aloitusoireita lääkkeellä oli?

Sairastuin itse toivotun raskauden alussa vakavaa ahdistukseen sekä masennukseen. Ei aiempaa taustaa. Olen lääkevastainen ja siksi lääkkeen aloittaminen huolettaa sikiön kannalta varsinkin. Psykiatri piti kuitenkin ehdottomana lääkkeen aloituksen huonon tilani vuoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myös määrätty ko.lääke voimakkaaseen raskausahdistukseen ja lievään masennukseen. En ole kuitenkaan uskaltanut vielä aloittaa sitä, sillä pelkään sikiön terveyden puolesta. Vaikka lääkäri oli sitä mieltä, että äidin ahdistus on sikiölle haitallisempaa kuin ko.lääke.

Vierailija
2/4 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu eikö kukaan käytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 75mg/vrk. Pelkästään positiivinen kokemus. Tuon lääkkeen avulla kuntouduin työkykyiseksi :) Sairastin vaikeaa masennusta, paniikkihäiriötä ja pakko-oireista häiriötä.

Vierailija
4/4 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin  ja olin kans tosi tyytyväinen. annos oli 100 mg/ vuorokaudessa. Ja tuon lääkeen avulla mun perhe voi oikein hyvin ja itekki jaksa eril tavalla kun esikoisen ja toisen lapsen kanssa kun sillloin kukaan ei määrännyt mulle tota lääkettä.. kolmannen kanssa määrättiin ja wou mikä taikatemppu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi