kai ne gynen välineet on aina desinfioitu
Kommentit (26)
Tottakai ne haluaa tartuttaa jokaiseen asiakkaaseen papiloomaviruksen ja muutakin tauteja edellisiltä asiakkailta, jotta käyvät jatkossakin, koko elämänsä
Ne pestää meillä joka 10. asiakkaan jälkeen. Joillekin tärkeämmille on sitten ihan omst nimetyt välineet jotka pestää joka 10. käyttökerran jälkeen.
Ei sitä koskaan tiedä mitä tunareita siellä välinehuollossa on töissä.
nimim. kokemusta on
Käytetty, pesty ja desinfioitu dildo on pahasta. Huuhdotut välineet hyvästä.
oon ollut gynen vastaanotossa hoitajana ja voin kertoa, että ei niitä aina muisteta tai ehditä vaihtaa uusiin.
Sain gynekammon, kun kävin gynellä, joka nyppi herpestä huulessaan pitkään ja sitten aikoi tutkia mut. Siinä hanskoja laittaesaan hän auttoi hanskattomalla kädellä hanskan sormet kunnolla toisessa kädessä. Pyysin ottamaan hanskat pois ja mä laitan ne. Tehtiin niin.
Myöhemmin mietin, että kaipa siellä muuallakin oli koskettu likakäsin.
Miten lääkäri voi nyppiä herpestään. (Hän myönsi sen olevan herpes)
Oma lusikka mukaan seuraavalla kerralla!
No pestäisiinköhän ne...
Ei pestä, kun desinfioidaan kunnolla eli ole ihan rauhassa.
Ei niitä desinfioida. Ne steriloidaan.
Kyllä ne desinfioidaan päivän päätteeksi.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:00"]
Kyllä ne desinfioidaan päivän päätteeksi.
[/quote]
"Päivän päätteeksi"....aaargh. Kiinnostaisi siis oikeasti tietää, minkä verran näissä sattuu niitä oikeita lipsahduksia. Kun siis oikeastihan niiden välineiden pitäisi aina olla steriilit joka asiakkaalle ja joka kerralla.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:00"]Kyllä ne desinfioidaan päivän päätteeksi.
[/quote]
"Päivän päätteeksi"....aaargh. Kiinnostaisi siis oikeasti tietää, minkä verran näissä sattuu niitä oikeita lipsahduksia. Kun siis oikeastihan niiden välineiden pitäisi aina olla steriilit joka asiakkaalle ja joka kerralla.
[/quote]
Kyllä päivän päätteeksi, näin se menee
No sain sairaalabakteerin, ESBL:n gynekäynnin yhteydessä. Ei oltu taidettu kunnolla steriloida. Ja aivan tositarina, ei mitään huumoria.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:00"]Kyllä ne desinfioidaan päivän päätteeksi.
[/quote]
[/quote]
Kyllä päivän päätteeksi, näin se menee
[/quote]
Siis mitvit, tuolla tavallahan leviävät kaikki pöpöt ja sukupuolitaudit kulovalkean tavoin. Kun siis monet menevät gynelle juuri siksi, kun on jotain vaivoja. Ällöttävää. Voisiko pyytämällä edes saada steriilit välineet vai miten noissa menee käytäntö?
Jaa. No luulen, että säästyn helposti naistentaudeilta tekemällä kuten tähänkin mennessä: harrastamalla seksiä harvan ihmisen kanssa ja jättämällä gynekäynnit.
Jaa, kun mä oon käyny gynellä, niin käytön jälkeen onlaittanu välineet sellaiseen metalliseen kippoon ja uudet on ottanu pöydältä rivistä.
Nehän otetaan aina ainakin täällä helsingissä juuri ennen käyttöä steriilistä pussista (joka ei ole uudelleensuljettava) ja pudotetaan käytön jälkeen sankoon. Näin mulla joka kerta.
Vähäsen huuhtasevat hanan alla ja käsipaperilla kuivaavat.