Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset saunassa

Vierailija
17.11.2021 |

Nainen. Vilkuiletko naisten saunassa muiden naisten rintoja, peppuja, karvoitusta ja p i l l u a ?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpäreitä, ovatko symmetriset vai ei

Vierailija
2/38 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonevat vai viivapillu?, hetkinen; tarkistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lily.fi/blogit/cougarwoman/laudekyyla/

- Ainakin yksi ilmoittautui aikoja sitten:)

Vierailija
4/38 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä tulee kurkittua noita samoja asioita, kuin blogissa kerrottiin. Mukavaa vertaillu itseään muihin.

N44

Vierailija
5/38 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös tulee vilkuiltua. Katson rinnat ja nännit sekä haarovälin onko ajeltu ja luomu. Joskus myös pistää silmään ulkonevat häpyhuulet ajellussa alpäässä.

N42

Vierailija
6/38 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katsele. Korkeintaan joku tatuointi saattaa kiinnittää huomion. Ei kiinnosta enkä koe kunnioittavaksi ruveta muiden kroppaa yleisissä tiloissa tutkimaan.

Vierailija
7/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä tulee vilkuiltua sopivasti. Naisen vartalo on vaan (useimmiten) kaunista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat kiinnostaa, sekä miten alapää on trimmattu, onko ulkonevat häppärit. Jotkut häpeilee kovasti, osa on selvästi sinut itsensä kanssa eikä muista piittaa. 

Ajelisin posliiniksi itse mielellään mutta tulee iho ongelmia, joten pieni siisti sänki sopii mulle. Mulla on myös inan ulkonevat häppärit. Huomaan kyllä että aika moni nainen siellä inan aina katsoo, eikä se minua haittaa. Ihan kivalta se tuntuu loppujen lopuksi vaikken koe olevani täydellinen. 

Kaikki naiset ei varmaankaa näin ajattele;)

Vierailija
8/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen kyllä naisvartaloa kaikkine muotoineen. Naisen vartalo nyt sattuu olemaan vaan kaunus, vaikken bi tai lesbo olekkaan

N50

Vierailija
9/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vilkuiltua kuin pahat karvat ja velhonhiat toiselta löytyy,nauretaan sitten kavereiden kanssa niille :D

Vierailija
10/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsomalla katso. Hieman tulee vertailtua rintojen muotoa omiini

N52

Vierailija
11/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Saan myös kicksit siitä että minua katsellaan. Ja joskus esittelen etenkin pilluani tahallaan, kiinnosti se kavereita tai ei.

Vierailija
12/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vilkuiltua kuin pahat karvat ja velhonhiat toiselta löytyy,nauretaan sitten kavereiden kanssa niille :D

Tämä. 

Tämä naisissa on pahinta.

Tulee mieleen ala-aste ajat, meidän luokalla oli tyttö, joka oli todella köyhästä yh-perheestä, ja vanhempi ei kyennyt jostain syystä huolehtimaan ihan kaikesta. Hän oli eka kenellä  murrosikä alkoi. Syksyllä kun koulu alkoi taas lomien jälkeen, olikin yhtäkkiä jo kauhee puska, isot rinnatkin jo tullut kesän aikana. Kaikki se julma puhe toisilta tytöiltä kun ei ollut rahaa rintsikoihin eikä aina kuukautissuojiin, eikä mitään mahdollisuutta siistiä edes bikinirajoja. 

Tunnustan näin naisena, hänellä oli todella kadehdittavan kaunis vartalo, kasvot ei ehkä niinkään.

Mutta aivan turhaan joutui kiusatuksi ja häpeilemään. Enkä tossa voinut hänen puolelleen mitenkään asettua tai olisin itse leimattu / kiusattu.

Pahimpia kiusaajia oli 2, ja joukossa tyhmyys tiivistyy. Ja ei se kiusaaminen sinne pukuhuoneeseen jäänyt, piti vielä tirskua poikien kuullen näistä asioista. 

Yläasteella jo helpotti hänen osaltaan. Luulen että juuri kaltaistesi idioottien takia moni nainen turhaan häpeilee omaa naisellisuuttaan ja kokee epävarmuutta itsestään. toivon silti että olet trolli (mies-oletettu) etkä todellisuudessa ole ikinä noin tehnyt.

Eli kyllä naiset jo aikaisin aloittaa ton salaa katselun ja vertailun mielestäni.

Vierailija
13/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOkainen katsoo, mies tai nainen, sekä miehet että naiset. Syrjäsilmällä vähän, osa tunnustaa ja osa ei.

Alastomuus on hyvin eroottista, vaikka aina yritämme ikään kuin yksissä tuumin esittää että suomalainen alastomuuden kulttuuri on arkipäiväistänyt alastomuuden. Saunassa käydään vain peseytymässä ja nauttimassa löylyistä, muka, oikeasti siellä on tiheämpi tunnelma kun Rion karnevaaleilla. ETenkin yhteissaunassa, muistan miten kiihdyttävää oli tajuta että meidän luokan räkänokat oli oikeasti miehiä ja luokan nörtistä kuoriutui komea adonis.

Vierailija
14/38 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla mahakkaiden miesten juttuja nämä kaikki? Veikkaan että myös naiset vilkaisee sivusilmällä, mutta eivät tunnusta.

Vierailija
15/38 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä saunaan asti, ihan vaikka kuntosalin suihkut / pukkarit riittää. Siellä huomaa jo että kyllä sitä hieman tarvii katsoa, jotkut enemmän jotkut vähemmän. jotkut peittelee kaiken, ja jotkut ei vaan välitä mitään vaan käy suihkussa ja kuivaa itsensä siinä pukkarissa toisista piittaamatta.

Eiköhön meitä naisia ole moneksi. 

Vierailija
16/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tulee vilkuiltua sopivasti. Naisen vartalo on vaan (useimmiten) kaunista katsottavaa. Kyllähän ne rinnat kiinnostaa, sekä miten alapää on trimmattu, onko ulkonevat häppärit. Jotkut häpeilee kovasti, osa on selvästi sinut itsensä kanssa eikä muista piittaa. 

Ajelisin posliiniksi itse mielellään mutta tulee iho ongelmia, joten pieni siisti sänki sopii mulle. Mulla on myös inan ulkonevat häppärit. Huomaan kyllä että aika moni nainen siellä inan aina katsoo, eikä se minua haittaa. Ihan kivalta se tuntuu loppujen lopuksi vaikken koe olevani täydellinen. 

Kaikki naiset ei varmaankaa näin ajattele;)

Onkohan nämä ei peittelevät naiset osin myös samoja joista tuntuu katseet kivalta? Jos avoimesti itsensä esittely ei olekkaan vahinkoa vaan tahallista huomion hakemista?

Vierailija
17/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien on tarkoitus näkyä. Siksi niin moni…

Vierailija
18/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suihkussa/saunassa voi laput silmilläkään kulkea. Osa naisista selkeesti "esittelevät" vartaloaan, varsinkin jos on keskiveetoa parempi vartalo. Näin naisen näkökulmasta, ihan luonnollista katsella ja verrata omaa vartaloa kanssa siskojen vartaloihin.

N55

Vierailija
19/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla mahakkaiden miesten juttuja nämä kaikki? Veikkaan että myös naiset vilkaisee sivusilmällä, mutta eivät tunnusta.

Tuskinpa on. Sen sijaan ketjun avaaja on;)

Ja haluais olla kärpäsenä katossa;) 

Vierailija
20/38 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla salilla missä vaimoni käy, niin useasti on joku ihan avoimesti kehunutkin hänen kroppaansa suihkussa tai saunassa. Se on varmaan kuitenkin siitä treenaamisesta johtuvaa, koska sen takiahan siellä monet käy. Ei siinä mitään seksuaallista ole ollut, mutta 3 lasta synnyttäneenä hän ei tosiaan siltä näytä. Korostuu tietysti vielä, kun on hyvin pieni kokoinen ja urheillut elämänsä. Joku oli kerran tokaissut ihan muidenkin kuullen, että jos olisin naisiin päin, niin yrittäisin pokata sut. Ja sama daami joskus kysynyt, että saanko ihan kokeilla miltä tuntuu sun pakarat. Oli kuitenkin ollut jo vaatteet takasin päällä.