Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin mies gynekologilla ja pakko sanoa ->

Vierailija
05.02.2015 |

Että sinne mennessä olin aivan kauhuissani ja paniikissa, meinasin jättää menemättä.
Noh, onneksi menin, oli paras/hellin gyne kenellä olen ikinä käynyt! Kertoi koko ajan mitä tekee ja teki tosi varovasti kaikki toimenpiteet. Mulla sen verran tiukat paikat, että yleensä sattuu tosi paljon ihan perustutkimuskin.

Olin enemmän kuin positiivisesti yllättynyt. Gyne oli myös todella asiantunteva ja asiallinen ihminen muutenkin! :) Onko muilla kokemuksia, kummalta sukupuolelta olet saanut parempaa palvelua? :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina helläkätisiä. Naiset eivät. 

Vierailija
2/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asiantunteva ja asiallinenkin vielä? Ei oo todellista. Mä oon aina kuvitellut, että kaikki miesgynet on sellasia limasia ja irstaita pervoja, jotka hipelöi sitä pimppiä kuola valuen ja rasvaisia juttuja samalla laukoen... Just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmella eri miehellä olen käynyt. Niille on saanut ajan aina heti...Ihan hulluja runnojia, mut löytyy niitä naisistakin. Onneksi olen löytänyt yhden helmen, naisen.

Vierailija
4/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:50"]

Siis asiantunteva ja asiallinenkin vielä? Ei oo todellista. Mä oon aina kuvitellut, että kaikki miesgynet on sellasia limasia ja irstaita pervoja, jotka hipelöi sitä pimppiä kuola valuen ja rasvaisia juttuja samalla laukoen... Just.

[/quote]

Jotain tuollaista minkäkin etukäteen pelkäsin! :D Oon vieläkin iloinen siitä, ettei sattunut yhtään. Yleensä kun tekee tosi kipeää ne tutkimukset :( ap

Vierailija
5/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt vaan yhdellä gynellä (nainen, nyt käynyt hänellä 2 kertaa, ekalla kerralla valitsin vain kiireessä, ja tokalla kerralla tarkoituksella hänet) ja hän ainakin on tosi hyvä ja ammattitaitoinen. Menen vastaisuudessakin hänen vastaanotolleen :)

Ilmeisesti naisia on alalla enemmän, joten niitä "huonoja" naisgynejä löytyy prosentuaalisesti enemmän kuin miehiä, mut ei silti kannata teilata kaikkia naisia :)

Vierailija
6/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useasti miesgynellä eikä ole kertaakaan ollut moittimista! :) Aivan sama ovatko irstaita ja kuolaavia pervoja kunhan käyttäytyvät sen pienen hetken ja osaavat asiansa! ;)

Vierailija
7/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset akat ja niitten ennakkoluulot :DD hienoa kuulla ap, että sulla on tiukat paikat ;)

Vierailija
8/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei haittais, vaikka se miesgyne vähän siinä sivussa hiplailiskin, silleen ohimennen muka. oikeestaan oon ollut vähän harmissani, kun ne aina on niin yliasiallisia. ihan kuin pelkäisivät etteivät vaan vahingossakaan aiheuttaisi ylimääräisiä värinöitä. kiva kai se vaan olis, kyllä mä vaan tykkäisin.

Mietin aina muutenkin gynellä millainen se olis seksipartnerina.

Vierailija
9/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käy vain töissä. Miehille se on intohimo. Varmaan tutkii naisensa aina tarkasti, suojalasit päähän ja taskulampulla.

Vierailija
10/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:01"]

Naiset käy vain töissä. Miehille se on intohimo. Varmaan tutkii naisensa aina tarkasti, suojalasit päähän ja taskulampulla.

[/quote]

:D suojalasit, kun ei tiedä mitä monstereita sieltä löytyy

Vierailija
11/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:46"]

Että sinne mennessä olin aivan kauhuissani ja paniikissa, meinasin jättää menemättä.
Noh, onneksi menin, oli paras/hellin gyne kenellä olen ikinä käynyt! Kertoi koko ajan mitä tekee ja teki tosi varovasti kaikki toimenpiteet. Mulla sen verran tiukat paikat, että yleensä sattuu tosi paljon ihan perustutkimuskin.

Olin enemmän kuin positiivisesti yllättynyt. Gyne oli myös todella asiantunteva ja asiallinen ihminen muutenkin! :) Onko muilla kokemuksia, kummalta sukupuolelta olet saanut parempaa palvelua? :)

[/quote]

Ehkäpä ne paikat ei ole tiukemmat kuin muillakaan av-mammoilla, mutta et vaan osaa rentoutua.

Vierailija
12/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä, että mies gynet pysyy tosi asiallisina jo senkin takia, että heidän käytöksestään tehdään varmaan paljon helpommin valituksia kuin naisgynen vastaavasta käytöksestä?

Vierailija
13/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gyne sanoi että vain silloin sattuu jos ei ole tarpeeksi rentona. On minullakin tiukat paikat mutta kun tottelin niin meni aika kivuttomasti. :)

Vierailija
14/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske vain gyneä, vaan omalla kohdallani mieslääkärit ovat keskimäärin olleet aina empaattisempia ja helläkätisempiä kuin naiset.

Vierailija
15/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs vittuun mä jäinkään sanoi kyne, kun tauolta palasi.

Vierailija
16/25 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:53"]

Menisitkö miesgynelle, jos se olisi musulmaani?

[/quote]

Musulmaani tuskin rupeaisi ketaan naista tutkimaan ei edes ev. lutikkaa.

Vierailija
17/25 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te ymmärrätte, että osa naisgyneistä on lesboja jo ihan tilastollisestikin? Niitä kiinnostaa pimpit siinä missä heteromiehiäkin.

Vierailija
18/25 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan kuin yksi miespuolinen Gynellä mukana tutkimuksessa (siinä samalla erikoislääkäri häntä opasti kuinka koepala otetaan). Nuori poikanen

Vierailija
19/25 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vetää pikkukossu pohjille kun menee ronkittavaksi, on sitten sopivasti rento. Jos se ronkkija joutuu kantamaan ja nostamaan sen ronkittavan pukille, on aika todennäköistä on tarpeeksi rento.

Vierailija
20/25 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat ja hellät paikat...

Onneksi et selälläsi ollessa nähnyt gynen kiimaisia silmiä ja pullottavaa etumusta.