Syke kausi 11
Sykkeen kausi 11 alkaa Ruutu+-palvelussa 6.1.2022. Odotukset ja keskustelua kaudesta
Kommentit (1236)
Olipa hyvin kirjoitettu Johannan reaktio, kun näki Ellan ja kuuli, että Ella palaa polille töihin. Mua ainakin nauratti. Vaikka se sormuskauppias oli vähän jo liikaa :D
Voi itku tuota Ainoa kun meni ihastumaan Kaiukseen. Mitähän tuostakin vielä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko, että Sonja lähtee Norjaan, vaikka Jesse ei lähde?
En usko, että lähtee yksin. Ehkä lähtevät kauden jälkeen yhdessä ja tämän ja seuraavan kauden aikana on aikahyppy, tai sitten ovat seuraavan kauden alusta hetken pois. Mutta en usko, että yksinään lähtisi.
Tulevista jaksokuvauksista saa kyllä aika lailla sen kuvan, että Riina ampuu itseään. Hänhän on trailerissa myös ase kädessä. Vieläkin jaksaa ihmetyttää miksi tapahtumat paljastetaan näin selvästi. Tässäkään ei ole mitään jännitystä, kun tietää, että Riina sekoaa lopussa ihan kunnolla ja heiluu sen aseensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku tuota Ainoa kun meni ihastumaan Kaiukseen. Mitähän tuostakin vielä seuraa.
Niinpä. Tuli oksettava olo tosta viimeisestä kohtauksesta. Huomenna varmaan selviää Kaiuksen todellinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko, että Sonja lähtee Norjaan, vaikka Jesse ei lähde?
En usko, että lähtee yksin. Ehkä lähtevät kauden jälkeen yhdessä ja tämän ja seuraavan kauden aikana on aikahyppy, tai sitten ovat seuraavan kauden alusta hetken pois. Mutta en usko, että yksinään lähtisi.
Mä luulen myös, että aikahyppy on tulossa seuraavan kauden alkuun, jotta Jannican raskaus ei kestäisi viittä kautta. Ehkä Sonja lähtee yksin tai lähtevät yhdessä, mutta tauko sarjasta ei tulis olemaan kovin pitkä.
Olispa Sonjan ja Jessen annettu olla onnellisia edes yhden jakson verran 🙄😅
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvin kirjoitettu Johannan reaktio, kun näki Ellan ja kuuli, että Ella palaa polille töihin. Mua ainakin nauratti. Vaikka se sormuskauppias oli vähän jo liikaa :D
Olipa taas ihme, että korukauppias sattui juuri Johannan potilaaksi ja antoi vielä alennus kupongin tuotteisiinsa. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas ihme, että korukauppias sattui juuri Johannan potilaaksi ja antoi vielä alennus kupongin tuotteisiinsa. 😃
Vaikuttaa siis siltä, että Johanna on kyllä suostumassa Maxin kosintaan. Maxin kannattaisi ehkä kuitenkin ensin kertoa tulevasta vauvastaan Jannican kanssa, koska voi olla että muuten avioliittoo päättyykin aika lyhyeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siis siltä, että Johanna on kyllä suostumassa Maxin kosintaan. Maxin kannattaisi ehkä kuitenkin ensin kertoa tulevasta vauvastaan Jannican kanssa, koska voi olla että muuten avioliittoo päättyykin aika lyhyeen. :D
Hyvä liitto, kun toinen kosii paikatakseen huonoa omatuntoa ja toinen suostuu kolmannen henkilön aiheuttamasta epävarmuudesta johtuen. Että mitenhän tässä tulee käymään 😅
Johanna ei nyt tajua, ettei se Ella sille enää mikä uhka ole, todellinen uhka seisoo sen vieressä samassa leikkaussalissa ja ojentelee flirttaillen instrumentteja Maxille.
Vierailija kirjoitti:
Johanna ei nyt tajua, ettei se Ella sille enää mikä uhka ole, todellinen uhka seisoo sen vieressä samassa leikkaussalissa ja ojentelee flirttaillen instrumentteja Maxille.
Niimpä😳 Kauankohan vielä menee, ennenkuin Johanna saa tämän tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin käsikirjoittaja niin vasta viime tingassa, että saisi kunnon draamaa ja käänteitä aikaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä olisin käsikirjoittaja niin vasta viime tingassa, että saisi kunnon draamaa ja käänteitä aikaan. :)
No mutta, kumpaa mieltä olette? Max ja Johanna pysyy onnellisina (tai välillä myös vähemmän onnellisina yhdessä) ja menevät naimisiin, vai että Max ja Jannica menevät vauvan myötä yhteen?? Itse ainakin haluan mieluummin Johannan ja Maxin todellakin pysyvän yhdessä ja menevän naimisiin. Sykkeessä ei ole Marleenan ja Ilmarin häiden jälkeen ollut yhtiäkään ainakaan sarjan päähenkilöiden välisiä häitä. Olis ihana jos toteutuis semmosetki pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, kumpaa mieltä olette? Max ja Johanna pysyy onnellisina (tai välillä myös vähemmän onnellisina yhdessä) ja menevät naimisiin, vai että Max ja Jannica menevät vauvan myötä yhteen?? Itse ainakin haluan mieluummin Johannan ja Maxin todellakin pysyvän yhdessä ja menevän naimisiin. Sykkeessä ei ole Marleenan ja Ilmarin häiden jälkeen ollut yhtiäkään ainakaan sarjan päähenkilöiden välisiä häitä. Olis ihana jos toteutuis semmosetki pitkästä aikaa.
Joo, itsekin toivoisin ennemmin, että Johanna ja Max pysyisivät yhdessä. Olisi kuitenkin avioliiton kannalta hyvä, että kummatkin heistä pystyisivät jtkossa olemaan toisilleen rehellisiä, joten Maxin täytyisi kertoa Johannalle vauvasta ennen avioitumista. Jos Johanna pystyy tulemaan sen asian kanssa toimeen, niin sitten kaikki varmaan todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin mieluummin Max ja Johanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kans, että vasta sitten, kun siitä on saatu mahdollisimman paljon irti ja myös asian paljastuminen tuo lisädraamaa. Ehkä hääjuhlassa, jos nyt naimisiin pääsevät.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä katsomassa instagramista uusin video nelonen_media_creative -sivulta!!! Pää täynnä kysymyksiä tällä hetkellä, mitäköhän ihmettä Johannalle, Maxille ja Jannicalle tulee tapahtumaan?!
Oisko tää videon kohtaus Maxin ja Johannan häistä?
Ellan paluu ei etukäteen innostanut ollenkaan, mutta tän päivän jaksossa se toi jotenkin ihanan raikkaan tuulahduksen polille. Kiva nähdä miten paluu jatkuu.
Kyllä mä luulen, että lähtee. Ja voisi se olla ihan hyväkin ottaa etäisyyttä kaikkeen ja miettiä rauhassa mitä haluaa.