Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 11

Vierailija
17.11.2021 |

Sykkeen kausi 11 alkaa Ruutu+-palvelussa 6.1.2022. Odotukset ja keskustelua kaudesta

Kommentit (1236)

Vierailija
841/1236 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä katsomassa instagramista uusin video nelonen_media_creative -sivulta!!! Pää täynnä kysymyksiä tällä hetkellä, mitäköhän ihmettä Johannalle, Maxille ja Jannicalle tulee tapahtumaan?!

Siis whaat. Koskeekohan tää nyt tätä menossa olevaa kautta vai 12.kautta(jos sitä ees tulee). Nyt risteilee kyllä kysymyksiä itselläkin päässä

Sarjaan kuvataan tällä hetkellä jo 15. kautta, tuossa Insta-videossa on uuden kauden markkinointia eli tuo on 12. kaudelta. Minä luulen, että Jannica ja Max alkavat seurustella vauvan myötä.

Vierailija
842/1236 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä katsomassa instagramista uusin video nelonen_media_creative -sivulta!!! Pää täynnä kysymyksiä tällä hetkellä, mitäköhän ihmettä Johannalle, Maxille ja Jannicalle tulee tapahtumaan?!

Siis whaat. Koskeekohan tää nyt tätä menossa olevaa kautta vai 12.kautta(jos sitä ees tulee). Nyt risteilee kyllä kysymyksiä itselläkin päässä

Sarjaan kuvataan tällä hetkellä jo 15. kautta, tuossa Insta-videossa on uuden kauden markkinointia eli tuo on 12. kaudelta. Minä luulen, että Jannica ja Max alkavat seurustella vauvan myötä.

Uskon, että Johanna ja Max eivät tule eroamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1236 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti jonkun tulevan kauden mainostamista varten tehty kuvaus. Ehkä 12. kauden. Alkaakohan se muuten jo kesäkuussa niin kuin yleensä nyt ollut ajoitus. Toivottavasti niin ei olisi kuin noin parin kuukauden odotus!

Vierailija
844/1236 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti jonkun tulevan kauden mainostamista varten tehty kuvaus. Ehkä 12. kauden. Alkaakohan se muuten jo kesäkuussa niin kuin yleensä nyt ollut ajoitus. Toivottavasti niin ei olisi kuin noin parin kuukauden odotus!

Jos pelkistä Ruutu+-esityksistä puhutaan niin olen laskenut että kausien esityksien välissä on noin 7-8 kuukauden väli edellisen kauden alusta seuraavan alkuun. 11.kausi alkoi tammikuussa niin tän perusteella vois olettaa että 12.kausi alkaa heinä tai elokuussa ja traileri on tullut noin puolitoista kuukautta ennen kauden alkua. Joten en usko että noin nopeasti alettaisi uutta kautta esittämään ja 11.kauden olisi tultava myös ensin Ruudun-ilmaispuolelle ennen kuin uuden kauden aloituksesta plussan puolella voi puhua. Voin olla toki väärässäkin joten toivon että ette alkais lynkkaamaan tän takia.

Vierailija
845/1236 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pelkistä Ruutu+-esityksistä puhutaan niin olen laskenut että kausien esityksien välissä on noin 7-8 kuukauden väli edellisen kauden alusta seuraavan alkuun. 11.kausi alkoi tammikuussa niin tän perusteella vois olettaa että 12.kausi alkaa heinä tai elokuussa ja traileri on tullut noin puolitoista kuukautta ennen kauden alkua. Joten en usko että noin nopeasti alettaisi uutta kautta esittämään ja 11.kauden olisi tultava myös ensin Ruudun-ilmaispuolelle ennen kuin uuden kauden aloituksesta plussan puolella voi puhua. Voin olla toki väärässäkin joten toivon että ette alkais lynkkaamaan tän takia.

Noin puolen vuoden välein on olleet aloitukset nyt Ruudun kausilla.

5. kausi aloitus 16.11.2018

6. kausi aloitus 7.6.2019

7. kausi aloitus 3.1.2020

8. kausi aloitus 12.6.2020

9. kausi aloitus 4.12.2020

10. kausi aloitus 4.6.2021

11. kausi aloitus 6.1.2022

Eli tän syklin perusteella 12. kauden aloitus voisi hyvinkin olla jo kesäkuussa.

Vierailija
846/1236 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin puolen vuoden välein on olleet aloitukset nyt Ruudun kausilla.

5. kausi aloitus 16.11.2018

6. kausi aloitus 7.6.2019

7. kausi aloitus 3.1.2020

8. kausi aloitus 12.6.2020

9. kausi aloitus 4.12.2020

10. kausi aloitus 4.6.2021

11. kausi aloitus 6.1.2022

Eli tän syklin perusteella 12. kauden aloitus voisi hyvinkin olla jo kesäkuussa.

Samaa mieltä. Olen Sykettä seurannut jo pidemmän aikaa ja on tullut jotenkin oletukseksi se, että vuodenvaihteen aikaan alkaa kausi ja sitten kesän alkupuolella. Uskon, että nytkin on niin.

Vierailija
847/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen, että olisiko mahdollista, että Jessen isä olisi hyväksikäyttänyt Jesseä ja senkin vuoksi Jesse niin traumatisoitunut, vaikka ei asioita muistakaan.

Selittäisi myös sitä miksi isän kirjeet piilotettu. Jos siinä onkin muutakin kuin vain Jessen isän kohdistama väkivalta Kirstin.

Vierailija
848/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli mieleen, että olisiko mahdollista, että Jessen isä olisi hyväksikäyttänyt Jesseä ja senkin vuoksi Jesse niin traumatisoitunut, vaikka ei asioita muistakaan.

Selittäisi myös sitä miksi isän kirjeet piilotettu. Jos siinä onkin muutakin kuin vain Jessen isän kohdistama väkivalta Kirstin.

Toivottavasti ei. Perjantain jakson lopusta tuli kuva, ettei väkivalta (ainakaan henkinen) ole kohdistunut vain Kirstiin.

Vierailija
849/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, että Max ehdottaa Johannalle torstain jaksossa? Jotain lapseen liittyvää varmaan?

Vierailija
850/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, että Max ehdottaa Johannalle torstain jaksossa? Jotain lapseen liittyvää varmaan?

Joo itsekin mietin, mutta sitten aloin pohtimaan tarkemmin, että mitenköhän voisi liittyä lapseen kun eihän Johanna edes tiedä siitä vielä mitään. Veikkaatteko, että tässä Johanna saa tietää asiasta ja sen jälkeen Max ehdottaa jotain lapseen liittyen, vai että ehdotus ei liity nyt tähän Jannica/vauva juttuun millään tavalla? En kyllä tiedä, mihin muuhun ehdotus voisi liittyä. Oisko kosinta? En tiedä, tuskin ehkä sentään kuitenkaan. Mulle tuli kans mieleen semmonen, että Max saattais ehottaa Johannalle, että ottavat sen viime viikon jaksoissa polille tuodun yh äidin tyttären luokseen, kun jaksossa juuri puhuttiin ettei tällä tytöllä ole äidin ollessa polilla mitään paikka. Ehkä veikkaan tätä, että liittyis jotenkin viime jaksojen tyttöön???

Vierailija
851/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itsekin mietin, mutta sitten aloin pohtimaan tarkemmin, että mitenköhän voisi liittyä lapseen kun eihän Johanna edes tiedä siitä vielä mitään. Veikkaatteko, että tässä Johanna saa tietää asiasta ja sen jälkeen Max ehdottaa jotain lapseen liittyen, vai että ehdotus ei liity nyt tähän Jannica/vauva juttuun millään tavalla? En kyllä tiedä, mihin muuhun ehdotus voisi liittyä. Oisko kosinta? En tiedä, tuskin ehkä sentään kuitenkaan. Mulle tuli kans mieleen semmonen, että Max saattais ehottaa Johannalle, että ottavat sen viime viikon jaksoissa polille tuodun yh äidin tyttären luokseen, kun jaksossa juuri puhuttiin ettei tällä tytöllä ole äidin ollessa polilla mitään paikka. Ehkä veikkaan tätä, että liittyis jotenkin viime jaksojen tyttöön???

Hei, totta!! Mulla tuli kans mieleen, että tää Maxin ehdotus vois liittyä jotenkin tähän kyseiseen polille tuotuun tyttöön? Ehkä Max ehdottaa Johannalle, että ottaisivat hänet luokseensa muutamaksi päiväksi.

Vierailija
852/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olis kyllä yllättävä ehdotus, mutta ei yhtään mahdoton! Jannican raskaudesta ja isyydestä ei varmaan vielä kuitenkaan kerro.

Vierailija
853/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous sotkettu tähänkin.

Vierailija
854/1236 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homous sotkettu tähänkin.

ajatella, niin normaalia ja tavallista se on, että jopa sairaalan työyhteisöön niitä mahtuu. 

Vierailija
855/1236 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun nähdään pitkästä aikaa Ainoakin näissä tulevissa jaksoissa vaikkakin tuo juonikuvio Kaiuksen kanssa onkin varsin ikävän kuuloinen kun varmasti Kaius kiristää Ainoa jollain lailla. Perjantain jakson kuvauksessa lukee että "Aino järkyttyy Kaiuksen toiminnasta" niin pahasti pelkään että Kaius kertoo että on vaan hyväksikäyttänyt Ainoa ja trailerissahan näkyi Aino itkemässä oven takana ja laittamassa takkia päälle. Luultavasti tuo kohtaus on Ainon kotoa. 

Vierailija
856/1236 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun nähdään pitkästä aikaa Ainoakin näissä tulevissa jaksoissa vaikkakin tuo juonikuvio Kaiuksen kanssa onkin varsin ikävän kuuloinen kun varmasti Kaius kiristää Ainoa jollain lailla. Perjantain jakson kuvauksessa lukee että "Aino järkyttyy Kaiuksen toiminnasta" niin pahasti pelkään että Kaius kertoo että on vaan hyväksikäyttänyt Ainoa ja trailerissahan näkyi Aino itkemässä oven takana ja laittamassa takkia päälle. Luultavasti tuo kohtaus on Ainon kotoa. 

Se trailerin takkikohtaus on varmaan Kaiuksen ovelta. Näyttää samalta ovelta kuin jaksossa 17, jossa vaimo vilkuttelee ovelta samalla, kun Kaius puhuu Ainon kanssa puhelimessa. Eli jossain kohtaa Aino menee Kaiuksen kotiin. Luulen, että tuo takkikohtaus ja trailerissa oleva Ainon ja Kaiuksen kuvaussessio näytetään tän viikon jaksoissa. Toivottavasti eivät ole niin härskejä, että kuvaavat Kaiuksen kotona. Jotain ikävää kuitenkin tulee tapahtumaan, kun Aino järkyttyy. Mietin, että voisiko olla niin, että vaimo tietää Kaiuksen puuhista ja olisi jopa kotona silloin kun Aino tulee sinne ja Aino huomaisi sen jostain. Joka tapauksessa luulen, että Aino ei tule enää näiden jaksojen jälkeen jatkamaan ”suhdetta” Kaiuksen kanssa.

Vierailija
857/1236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko sanoa että villi veikkaus osui oikeaan, kun Max kosi Johannaa! 😁 Aivan ihanaa.

Vierailija
858/1236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä pakko sanoa että villi veikkaus osui oikeaan, kun Max kosi Johannaa! 😁 Aivan ihanaa.

Ihanaa ja ihanaa, kun kosi lieventääkseen huonoa omatuntoaan ja Johannan epäilyksiä. Ei ihan paras syy ja lähtökohta avioliittoon.

Vierailija
859/1236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa ja ihanaa, kun kosi lieventääkseen huonoa omatuntoaan ja Johannan epäilyksiä. Ei ihan paras syy ja lähtökohta avioliittoon.

No totta, mutta täytyy muistaa että tämä on vain sarja. Itse olen sitä mieltä, että olisi kuitenkin ihanaa, jos Johanna ja Max menisivät naimisiin. Kaikesta epärehellisyydestä ja luottamuksen puutteesta huolimatta he ovat kuitenkin hyvä pari, jotka rakastavat toisiaan.

Vierailija
860/1236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko, että Sonja lähtee Norjaan, vaikka Jesse ei lähde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi