Syke kausi 11
Sykkeen kausi 11 alkaa Ruutu+-palvelussa 6.1.2022. Odotukset ja keskustelua kaudesta
Kommentit (1236)
Montakohan kautta tulee vielä tämän jälkeen? 😍
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 15 kautta Sykettä on tulossa, ensi viikolla vissiin alkaa 15 kauden kuvaukset!:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 15 kautta Sykettä on tulossa, ensi viikolla vissiin alkaa 15 kauden kuvaukset!:)
😍
Milloin toi 12-14 tuotantokausi tulee ulos?
Ilmeisesti sitten kausi kuvataan nopeassa tahdissa mahdollisimman salamyhkäisesti paljon ennen sen esittämistä. Salatut elämät-keskusteluissa ja muualla netissä jotkut aina kertovat nähneensä julkisilla paikoilla olleita kuvauksia ja kuvailevat näkemänsä mahdollisimman tarkasti eteenpäin niin että tietoa vuotaa liian aikaisin. Tämän sarjan kohdalla tällaista tapahtuu selvästi vähemmän, vaikka somesta taitaa tästäkin sarjasta tällaista materiaalia löytyä. Tämän sarjan kuvaukset taitavat kuitenkin juurikin olla salaisempia kuin kuvauksia julkisilla paikoilla on vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten kausi kuvataan nopeassa tahdissa mahdollisimman salamyhkäisesti paljon ennen sen esittämistä. Salatut elämät-keskusteluissa ja muualla netissä jotkut aina kertovat nähneensä julkisilla paikoilla olleita kuvauksia ja kuvailevat näkemänsä mahdollisimman tarkasti eteenpäin niin että tietoa vuotaa liian aikaisin. Tämän sarjan kohdalla tällaista tapahtuu selvästi vähemmän, vaikka somesta taitaa tästäkin sarjasta tällaista materiaalia löytyä. Tämän sarjan kuvaukset taitavat kuitenkin juurikin olla salaisempia kuin kuvauksia julkisilla paikoilla on vähän.
Ja vaikea se on olla herättämättä huomiota, jos kuvauksia varten katkaistaan kadut ja tiet / mahdollisesti liikennettä ohjataan ja kiinnostuneet jäävät usein vilkuilemaan. Seurattiin kerran yhtä kuvaustilannetta kauempaa kahvilan terassilta ja kuvauspaikan ohi käveli joku pariskunta useamman kerran ohi. En tiedä mitkä kuvaukset olivat.
Vierailija kirjoitti:
Milloin toi 12-14 tuotantokausi tulee ulos?
12 kausi tulee varmati tänä vuonna, mutta 13 ja 14 luultavasti ensi vuoden puolella
Vierailija kirjoitti:
Sykkeen tili myös huijaa välillä siitä, mitä kautta ollaan kuvaamassa. Tai sitten tilin yllpitäjä ei ole itse asiasta perillä. Avustajien instagram tilien kautta olen saanut varmaa tietoa siitä, mitä kautta milloinkin kuvataan. Jos ottaa huomioon myös näyttelijöiden omien ig-tilien julkaisut, niin huomaa milloin ketkäkin vierailevat näyttelijät ovat olleet kuvauksissa. Tämän hetkinen 11 kausi on kuvattu reilu vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannica on kamala. Miksi hakeutui tuollaiseen työhön kun ei sovellu siihen yhtään? Helppoa luksuselämää vain haluaa. Sitten sarjassa on sellaisia hoitajia, kuten Lenita ja Leevikin, mutta ennenkaikkea juuri Lenita, joka oikeasti haluaa tehdä parhaansa ja ottaa työnsä tosissaan.
Ei kai sairaanhoitajana voi kukaan elää helppoa luksuselämää?
Tuossa alkuperäisessä viestissä nimenomaan ihmetellään tällaisilla tavoitteilla ammatinvalintaa kun siinä ei sitä helppoa luksuselämää nimenomaan ole tiedossa. Ehkä sitten tavoitteena onkin alun alkaen iskeä joku lääkäri, mielellään julkkisplastiikkakirurgi tai tätä kautta saada se helppo luksuselämä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain muistan Valtteri Lehtisen sanoneen, että yhtä tuotantokautta kuvataan noin 4 kuukautta, eli luulisin että Sykettä kuvataan vuodessa ehkä kolme tai ainakin päälle kaksi tuotantokautta, koska kesällä heillä on ainakin yleensä vähän aikaa lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sykkeen tili myös huijaa välillä siitä, mitä kautta ollaan kuvaamassa. Tai sitten tilin yllpitäjä ei ole itse asiasta perillä. Avustajien instagram tilien kautta olen saanut varmaa tietoa siitä, mitä kautta milloinkin kuvataan. Jos ottaa huomioon myös näyttelijöiden omien ig-tilien julkaisut, niin huomaa milloin ketkäkin vierailevat näyttelijät ovat olleet kuvauksissa. Tämän hetkinen 11 kausi on kuvattu reilu vuosi sitten.
Tilanteen sattumalta nähneiden ihmisten ja näiden nettiin ja juorulehteen eteenpäinjuoruilemisten perusteella on esim. ollut jo jonkin aikaa selvillä, että eräs julkkis nähdään todennäköisesti Salatuissa elämissä ja rooli liittyy toisen hahmon syvään ahdinkoon. Joku toinen on sitten kyttäillyt ja juoruilla, että tämä julkkis ja tämä näyttelijä ovat alkaneet seuraamaan toisiaan somessa. Tietenkään asiaa ei ole vahvistettu ja se yritetään salata. Huonosti on onnistuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että jo noin monennen kauden kuvaus on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan sata varma, että ainakin 14 kausi on jo kuvattu. Sen verrab tarkasti olen itsekin somea seuraillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan sata varma, että ainakin 14 kausi on jo kuvattu. Sen verrab tarkasti olen itsekin somea seuraillut.
Viime viikolla on 14. kausi saatu kuvattua loppuun. Just nyt siellä on menossa kuvaustauko ja uuden kauden kuvausten valmistelut. 15. kauden kuvaukset alkaa parin viikon kuluttua. T. Ig-stalkkeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla on 14. kausi saatu kuvattua loppuun. Just nyt siellä on menossa kuvaustauko ja uuden kauden kuvausten valmistelut. 15. kauden kuvaukset alkaa parin viikon kuluttua. T. Ig-stalkkeri
Noh, kaipa se sitten on niin. Hämmästelen vaan tota järkyttävän nopeaa kuvaustahtia. Tiedän vaan että 10. kautta kuvattiin syksyllä 2020 niin jos tossa reilussa vuodessa on saanut kuvattua 11.-14. kaudet niin aika nopealla tahdilla kuvataan. Mutta ainakin saa nauttia Sykkeen uusista kausista vielä pitkään!
Olisi kysymys kaikille sykkeen instagram-stalkkereille. Kenen instagramista löytyy päivityksiä liittyen just noihin sykkeen uusien kausien kuvauksiin yms? Oon koittanut selailla näyttelijöiden kuvia mutta ei sieltä löydy oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kaipa se sitten on niin. Hämmästelen vaan tota järkyttävän nopeaa kuvaustahtia. Tiedän vaan että 10. kautta kuvattiin syksyllä 2020 niin jos tossa reilussa vuodessa on saanut kuvattua 11.-14. kaudet niin aika nopealla tahdilla kuvataan. Mutta ainakin saa nauttia Sykkeen uusista kausista vielä pitkään!
Nopeaa on. 11. kausi on kuvattu loppuvuoden 2020 ja alkuvuoden 2021 aikana, 12. kausi keväällä 2021. 13. kausi syksyn 2021 aikana ja 14. kausi sen jälkeen niin että tosiaan just viime viikolla kuvaukset saatu loppuun. Eli nyt kausia tehty erityisen nopeasti. Olisiko jopa neljä kautta tulossa tän kuvauskauden aikana kun yleensä tehty kolme.
Tiedättekö jo ketä muita on vierailevissa rooleissa?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kysymys kaikille sykkeen instagram-stalkkereille. Kenen instagramista löytyy päivityksiä liittyen just noihin sykkeen uusien kausien kuvauksiin yms? Oon koittanut selailla näyttelijöiden kuvia mutta ei sieltä löydy oikein mitään.
Kannattaa kirjoittaa instagramin hakukenttään #sykesarja ja katsoa kaikki viime aikaisimmat julkaisut sieltä. Sivun yläreunasta voi painaa myös ”seuraa” merkkiä niinkuin kaikkien henkilöidenkin profiilin kohdalta, niin sitten saat etusivullesi julkaisun aina, kun joku mainitsee kuvassaan #sykesarja.
Kuulin just radiossa mainoksen, jossa Jannica pyörtyy ja Max on siinä vieressä ja puhuu jotain Jannican raskaudesta. Johanna on vissiin siinä vieressä ja toteaa, että ”Ai onks Jannica raskaana?” Missäköhän vaiheessa Johanna saa tietää, että Jannica on raskaana Maxille?