jo TOINEN bansku!! :D
Ei hitto, pistin linkin alunperin piruuttani kun näin että se oli täältä alunperin poistettu. Sitten toisen kerran, ja bannit molemmista. Onko tää banskutus joku normi viestien poiston yhteydessä? Minun kritiikkini kohteena on siis täällä jaeltavat bannit eikä niinkään tämä typerä somalinainen.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Ei hitto, pistin linkin alunperin piruuttani kun näin että se oli täältä alunperin poistettu. Sitten toisen kerran, ja bannit molemmista. Onko tää banskutus joku normi viestien poiston yhteydessä? Minun kritiikkini kohteena on siis täällä jaeltavat bannit eikä niinkään tämä typerä somalinainen.
[/quote]
Mistä tiedät että sinut bannattiin?
Viestin kirjoitus ei onnistu. Kännykällä näpyttelen...
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:25"]Viestin kirjoitus ei onnistu. Kännykällä näpyttelen...
[/quote]
Ei se välttämättä tarkoita että sinut on bannattu.
Mitä sä uskot saavuttavasi tuolla? Lyöt päätä seinään, kuinka kauan meinaat jaksaa?
Joo, minä uskon että on tietynlainen automaatti että viestin poiston yhteydessä tulee bannia samaan syssyyn.
Minä sain eston text art-kuvan liittämisestä, jotenkin outo syy saada yllättäen bannit, enkä ymmärrä onko se katsottu roskapostittamiseksi vai miksi, kun mitään sopimatonta kuvassa ei ollut.
Kännykällä wifin kautta sain ilmoituksen estetystä ip:stä. Oiskohan aika tehdä se mitä monesti olen aikonut, jättää tällä typerällä palstalla roikkuminen lopullisesti?
Joo, en lyö enää enkä jaksa postata linkkiä taas. Av on paska sivu! :D
Kaikkien janoisten sankari! ;D Täytyy pitää kiinni periaatteistaan! Ja hei, huhuu, mä en ole rikostoveri ;D