Lue keskustelun säännöt.
Jos en voi antaa peukkua (tai negapeukkua)
05.02.2015 |
niin onko mut blokattu täällä vai eikö peukutus vaan toimi?
Kommentit (3)
Ei toimi täälläkään. Lisäksi näiden kommenttien esikatselu ei toimi (ei näy lainkaan kirjoittamaani viestiä).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiks peukutus kuulu enempi takaapäin hommiin?
Tietääkö kukaan?