Olipa säälittävä se tyyppi, joka ei päästäisi tyttöystäväänsä ulkomaille opiskelemaan
Heti vain poikki tuollaisen kanssa. Arvot tulevat selviksi kertarysäyksellä.
Kommentit (49)
Epäili että toinen pettää ja jättää heti tilaisuuden tullen.
Yleensä he, jotka epäilevät muita pahoista teoista, tekevät niitä tekoja itse heti tilaisuuden tullen. Epäilevät toisen tekevän samaa kuin he itse tekevät.
Mustasukkaisimmat tyypit ovat yleensä itse pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jatkaisi suhdetta jos mieheni muuttaisi toiseen maahan.
Muutamaksi kuukaudeksi? Aika heppoista sinun sitoutuminen parisuhteeseen tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkoin. Muutamaa kuukautta myöhemmin muutin itsekin. Suomeen palattuamme menimme naimisiin ja perustimme perheen.
Nyt, 25 vuotta myöhemmin ollaan edelleen onnellisesti naimisissa ja lapsemme ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamaksi kuukaudeksi? Aika heppoista sinun sitoutuminen parisuhteeseen tuntuu olevan.
No riippuu toki ajasta. Ajattelin että tutkinnon suorittaminen kestää muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jatkoin. Muutamaa kuukautta myöhemmin muutin itsekin. Suomeen palattuamme menimme naimisiin ja perustimme perheen.
Nyt, 25 vuotta myöhemmin ollaan edelleen onnellisesti naimisissa ja lapsemme ovat jo aikuisia.
Hienoa. Itse en muuttaisi Suomesta pois.
Saa mennä, mutta ei olla sitten suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on?
Liittyy yhteen aloitukseen, jossa mies uhosi ja puhui pettämisvaarasta ja muuta potaskaa. En nyt löytänyt sitä aloitusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään pakko. Ja nainen saa tehdä saman ratkaisun ihan riippumatta siitä, mitä mies asiasta tuumii.
"Yleensä he, jotka epäilevät muita pahoista teoista, tekevät niitä tekoja itse heti tilaisuuden tullen. Epäilevät toisen tekevän samaa kuin he itse tekevät."
Tuo on yleinen väite mutta aivan liian mustavalkoinen. Kyllä se epäily kertoo aina eniten omasta epävarmuudesta, huonosta itsetunnosta ja pelokkuudesta. Ei uskota että ollaan oikeasti rakkauden arvoisia eikä että toinen voisi haluta olla yhdessä kuin vain parempaa odotellessa.
Toki joku voi olla myös itse helposti pettävä mutta se on vasta sitten oire muusta, ei itse ongelma.
Väy väy väy, on se kamalaa kun ei naiset hypi miesten mielen mukaan enää :D Naiset on ylivoimaisia kaikessa, paitsi rikollisuudessa ja syrjäytymisessä.
Miehet on aiemmin pärjäneet vain koska syrjivät ja estivät naisilta opinnot ja työt, pitivät orjinaan.
Nyt kun tämä ei enää onnistu, miesten sukupuoleen liittyvä geneettinen, kaikinpuolinen heikommuus tuli näkyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli opiskeluun liittyvästä hetkellisestä muuttamisesta.
Pitää opiskelua eli käytännössä työtä ja rahaa tärkeämpänä kuin parisuhdetta ja miestä. Mikä ihme se nyt on, ettei tuo kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on?
Joku provoaloitus, jonka porukka otti tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Väy väy väy, on se kamalaa kun ei naiset hypi miesten mielen mukaan enää :D Naiset on ylivoimaisia kaikessa, paitsi rikollisuudessa ja syrjäytymisessä.
Miehet on aiemmin pärjäneet vain koska syrjivät ja estivät naisilta opinnot ja työt, pitivät orjinaan.
Nyt kun tämä ei enää onnistu, miesten sukupuoleen liittyvä geneettinen, kaikinpuolinen heikommuus tuli näkyväksi.
Powergirlin powertrip omg 😅
Kivipäämiehet uppoavat. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on?
Joku provoaloitus, jonka porukka otti tosissaan.
Aika vähissä on aiheet palstalla, jos provoista ei saa alkaa keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli opiskeluun liittyvästä hetkellisestä muuttamisesta.
En nähnyt aloitusta. En tiennyt että opiskelu kestää vain hetken. Itsekin voisin odottaa max. vuoden mutta en sen kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää opiskelua eli käytännössä työtä ja rahaa tärkeämpänä kuin parisuhdetta ja miestä. Mikä ihme se nyt on, ettei tuo kelpaa?
Ketjussa oli kyse opiskelijavaihdosta ja ne kestää yleensä vain muutaman kuukauden.