Mies. Harmittaako se että vaimosi on synnyttänyt?
Jos mietitään asiaa niitten negatiivisten juttujen osalta mitä raskaus ja synnytys aiheuttaa naisen vartalolle.
Miltä mieltä olet?
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:20"]Mulla on 4 lasta. Ei yhtään raskausarpea. Ei yhtään ylimääräistä kiloa.Mun kroppa ei ainakaan muuttunut yhtään.
[/quote]Naiset! Tässä kysyttiin edelleen miehiltä.
Ja kyllä, oman vaimoni kroppa muuttui, parempaan suuntaan. Lantio leveni ehkä hiukan ja muutama lisäkilo tuli, tisseihin ja pyllyyn... ;) Tykkään kuin hullu puurosta... Kolme lasta on synnyttänyt eikä harmita. Tosin saapi olla enää synnyttämättä, nuorin meni kouluun ja elämä on kivaa näin.
No itseäni harmittaa oma ulkonäkö raskauden jälkeen. Täysin ohjekirjapianonnoususta ja rasvailusta huolimatta vatsa on kuin pakanamaan kartta. Lisäksi valtava määrä arpikudosta kutittaa aivan julmetusti lähes koko ajan. Yritän päästä asian yläpuolelle mutta välillä, kun mieli on mutenkin maassa, tämä kyllä vaivaa ja laskee itsetuntoa entisestään.
En tiedä onko vaimoni joku erikoistapaus, mutta kolmen lapsen jälkeen pillussa en oikeasti huomaa muutosta. Raskausarpia kyllä on ja tissit saaneet osumaa imetyksestä, mutta kyllä kolmen lapsen jälkeen saakin olla.
Mutta väitän, että pillu on vieläkin ulkonäöltään yhtä "viivapillu" kuin aikoinaankin. Jokaisen synnytyksen jälkeen on ollut pari kuukautta väljempi, ja olen sen selkeästi myös huomannut pannessa. Mutta pienellä treenillä on mielestäni täysin entisellään. Väitän jopa, että kovalla treenillä synnyttänyt nainen saa pilluun kovemman puristuksen, kuin synnyttämätön joka ei ole treenannut. En kuitenkaan yllytä vaimoani treenaamaan liikaa, koska jo nyt vaatii melkolailla keskittymistä ja tarktorien ajattelua, että kestän yhtä kauan kun hän. Vaikka toki nuolen hänet loppuun jos ehdin karata.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:46"]
Kyllä se harmittaisi. Onneksi ei oo vaan on sektioitu lapset ulkomaailmaan.
[/quote]
Ne sektioarvetko ei sitten harmita? En ole synnyttänyt eikä ole sektioitukaan, mutta pari sektion kokenutta ystävää ovat mahastaan aika karua katsottavaa. Normaalisti alakautta synnyttäneet näyttävät ainakin oman suppean otantani perusteella arvioiden paremmilta. Palautuivat ennalleen eikä mitään kauheita arpia ole.
[/quote]
No kyllä mä mieluumin ottaisin ne sektioarvet kuin revenneen pimpin jossa ei ole enää tuntoa ja joka ei näytä hyvältä. Mulle on seksielämä ja sukupuolisuus tärkempää kuin kauneus. [/quote]
No minä ainakin aloin saada järisyttäviä orgasmeja kolmannen jälkeen. Mieskin ihan ihmeissään ja onnessaan tietenkin. Enkä ole revennyt missään synnytyksessä. Valot päällä tuo sitä nuollakkin haluaa joten ei vissiin kovasti ainakaan rumentunut. Sektioarpi olisi kyllä kamala, kun ei noita raskausarpiakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:00"]
No minä synnytin alateitse eikä tullut mitään raskausarpia kun en syönyt kuin possu ja älysin rasvata vartaloa aamuin illoin ekoilta viikoilta lähtien.
[/quote]
Minäkin rasvasin antaumuksella ekassa raskaudessa, kolmessa seuraavassa en enää jaksanut. Ei sitten minkäänlaista vaikutusta ollut rasvailulla. Ei tullut arven arpea. En usko noihin rasvoihin. Arpia tulee jos on tullakseen. Ihotyypistä se on kiinni.
Mitä kamalaa on 15cm leveässä, vain hieman muuta ihoa tummemmassa vaakaviivassa juuri ennen bikinirajan alkua? Jauhelihapimppien höpötystä sellainen!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:23"]
Aivan taatusti kaikkien kroppa muuttuu lapsen saannin takia. Joidenkin enemmän ja joidenkin vähemmän.
[/quote]
Koko elämä muuttaa kroppaa. Vanhoina ollaan kaikki vanhoja. Minä itse olen aina tykännyt raskauden tuomista muutoksista. Varsinkin synnytyksen jälkeen on ihan uudestisyntynyt olo. Ei haittaa jos nahka vähän roikkuu, palautuuhan se kuitenkin ajan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:46"]
[/quote]
Ne sektioarvetko ei sitten harmita? En ole synnyttänyt eikä ole sektioitukaan, mutta pari sektion kokenutta ystävää ovat mahastaan aika karua katsottavaa. Normaalisti alakautta synnyttäneet näyttävät ainakin oman suppean otantani perusteella arvioiden paremmilta. Palautuivat ennalleen eikä mitään kauheita arpia ole.[/quote]
Heillä onkin ne kauheet arvet alapäässään, mihin et vissiin ole kurkannut.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:20"]
En tiedä onko vaimoni joku erikoistapaus, mutta kolmen lapsen jälkeen pillussa en oikeasti huomaa muutosta. Raskausarpia kyllä on ja tissit saaneet osumaa imetyksestä, mutta kyllä kolmen lapsen jälkeen saakin olla.
Mutta väitän, että pillu on vieläkin ulkonäöltään yhtä "viivapillu" kuin aikoinaankin. Jokaisen synnytyksen jälkeen on ollut pari kuukautta väljempi, ja olen sen selkeästi myös huomannut pannessa. Mutta pienellä treenillä on mielestäni täysin entisellään. [b] Väitän jopa, että kovalla treenillä synnyttänyt nainen saa pilluun kovemman puristuksen, kuin synnyttämätön joka ei ole treenannut. [/b] En kuitenkaan yllytä vaimoani treenaamaan liikaa, koska jo nyt vaatii melkolailla keskittymistä ja tarktorien ajattelua, että kestän yhtä kauan kun hän. Vaikka toki nuolen hänet loppuun jos ehdin karata.
[/quote]
Monet kyllä treenaa jo ihan ennen synnyttämistä. Tuo, että synnytyksen jälkeen on tiukempi kuin ennen, kertoo vain siitä ettei nainen ole ennen synnytystä vaivautunut lainkaan treenaamaan. Synnyttäminen ei sitä pimppiä tiukenna mitenkään. Korkeintaan löystyttää kuten itsekin sanoit huomanneesi.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:45"]Sektio venyttää sekä vatsan että pimpan ja hidastaa kaiken lisäksi palautumista. Usea tuntemani keisarinleikattu äiti on edelleen vatsa roikkuva ja kuulemma alapää löysä, vaikka lapset taaperoiässä. [/quote]
Ei muuten pidä paikkaansa, että sektio venyttäisi mahan ja alapään. Pari sektiota takana, kroppa säilyi timminä, enkä missään nimessä vaihtaisi noita leikkauksia alatiesynnytykseen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:45"]Sektio venyttää sekä vatsan että pimpan ja hidastaa kaiken lisäksi palautumista. Usea tuntemani keisarinleikattu äiti on edelleen vatsa roikkuva ja kuulemma alapää löysä, vaikka lapset taaperoiässä. [/quote]
Ei muuten pidä paikkaansa, että sektio venyttäisi mahan ja alapään. Pari sektiota takana, kroppa timminä, enkä missään nimessä vaihtaisi noita leikkauksia alatiesynnytykseen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:51"]
mua kiihottaa raskausarvet. teini-iästä asti kiihottanu.
[/quote]
Yllä kirjoittaa nainen.
Ei ne ketään kiihota, raskausaikana iso maha on monen mielestä kaunis, muttei ne jäljelle jäävät arvet. Toisaalta voin sanoa, etten ole koskaan kuullut kenenkään lapsia saaneen miehen valittavankaan naisensa arvista - varmasti niitä jonkun vaimolle on kuitenkin jäänyt. Olisi tämäkin tullut ilmi jos ne olisivat iso päänvaiva, koska monista muista ominaisuuksista aina silloin tällöin kyllä 'kuittaillaan'.
[/quote]
väärin meni. olen mies ja minua kiihottaa raskausarvet.
tälle on olemassa ihan virallinen fetissikin.
en myöskään koe meikkejä tai laittautumista mitenkään
hyväksi. päinvastoin, luomuna paras, joskaan ei karvojen osalta.
puska ei ole silmänilo. tatuoinneista tulleet arvet kiihottavat myös.
Kysynkin sinulta että kun tunnet minut ja fetissini niin kuinka väität minun olevan nainen?[/quote]
Vittu sulla on kaikki mieltymykset päin persettä. Kevyt meikki on lähes aina nätein ja alapäässä kuuluu olla puska, jota on vain hieman siistitty reunoilta. Raskausarvet eivät ole kiihottavia, eivät tosin haittaakaan useimmiten.
[/quote]
Alapäässä ei minun mielestäni kuuluu olla puskaa. T. Nainen.
Btw miksi olet noin agressiivinen?[/quote]
Alapäässä nimenomaan kuuluu olla puska. Ajeltu alapää on hölmön näkönen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:00"]No minä synnytin alateitse eikä tullut mitään raskausarpia kun en syönyt kuin possu ja älysin rasvata vartaloa aamuin illoin ekoilta viikoilta lähtien.
[/quote]
Ei minullekaan, vaikka jokaisessa kolmesta raskaudestani olen lihonut 20kg enkä ole rasvaillut :).
Ihan vaan nyt Semmonen huomio, et ketä Se sektioarpi kiinnostaa? Se on pikkarireunan alapuolella. Ainoat ihmiset jotka sen näkee on mies, omat lapset esim saunoessa ja salilla suihkussa ne jotka tykkää ihmisten kroppia kyylätä. Miksi kaikki alakautta synnyttäneet siis vetää aina Tän "kauhee ruma arpi"-kortin kehiin. Ja Juu minut on sektioitu ihan lääketieteellisistä syistä. Ja mitä pimpin venymiseen ja löysyyteen tulee niin pimppi on ihan samanlainen kuin ennen, ei Se raskaus sitä venytä, kyllä Se on Se 3-4kg vauva, joka tekee pahimmat vahingot, joista kuitenki palautuu nopeasti. Naiskroppa on suunniteltu siten. Itseäni harmittaa ne muutamat raskausarvet, Se sektioarpi on ihan sama mulle.
Miksi helvetissä harmittaisi? Ihailen vaimoani entistä enemmän nähtyäni, mihin ihmeellisiin suorituksiin hänen hento ruumiinsa pystyy. Aika nolo on sellainen mies, jota itse panemansa lapsen jättämät jäljet vaivaisivat. Epäilen sitä paitsi, että niitä vahvasti liioitellaan, sillä en omassa vaimossani ole huomannut mitään suurempia muutoksia.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:26"]
[/quote]
Ne sektioarvetko ei sitten harmita? En ole synnyttänyt eikä ole sektioitukaan, mutta pari sektion kokenutta ystävää ovat mahastaan aika karua katsottavaa. Normaalisti alakautta synnyttäneet näyttävät ainakin oman suppean otantani perusteella arvioiden paremmilta. Palautuivat ennalleen eikä mitään kauheita arpia ole.
[/quote]
No kyllä mä mieluumin ottaisin ne sektioarvet kuin revenneen pimpin jossa ei ole enää tuntoa ja joka ei näytä hyvältä. Mulle on seksielämä ja sukupuolisuus tärkempää kuin kauneus. [/quote]
No minä ainakin aloin saada järisyttäviä orgasmeja kolmannen jälkeen. Mieskin ihan ihmeissään ja onnessaan tietenkin. Enkä ole revennyt missään synnytyksessä. Valot päällä tuo sitä nuollakkin haluaa joten ei vissiin kovasti ainakaan rumentunut. Sektioarpi olisi kyllä kamala, kun ei noita raskausarpiakaan ole.
[/quote]
Sulle siis pimpin kauneudella ei ole väliä? Et ole siis katsonut omaa pimppiäsi? Itse naisena en halua, että pimppini rumentuu. Sen ulkonäkö on mulle itselleni tärkeä asia. Ei vois vähempää kiinnostaa, mitä mieltä mies on mun pimpulista, kunhan se on itselle mieluinen. Eli mieluumin arpi mahaan kuin pimppiin.
No ottakaa nyt huomioon, että suurin osa vastauksista on av-mammoilta itseltään :D
Alapää kyllä palautui täysin, mutta raskausarvet tännekin jäi vaikka kuinka rasvaili ja söi kohtuudella. Eipä mun elämä niistä ole kiinni, aluksi harmitti mutta mies sanoi aina, että 'kato nyt mitä oot saanu aikaiseksi'. Eikä kuulemma jäänyt traumoja synnytyksestä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:55"]
[/quote]
Ne sektioarvetko ei sitten harmita? En ole synnyttänyt eikä ole sektioitukaan, mutta pari sektion kokenutta ystävää ovat mahastaan aika karua katsottavaa. Normaalisti alakautta synnyttäneet näyttävät ainakin oman suppean otantani perusteella arvioiden paremmilta. Palautuivat ennalleen eikä mitään kauheita arpia ole.[/quote]
Heillä onkin ne kauheet arvet alapäässään, mihin et vissiin ole kurkannut.
[/quote]
Eikä ole. Mulla ainakaan näy koko arpia, vaikka muutama tikki oli. Olen kyllä etsinyt :D
Ja niitä muutoksia alapäähän voi tulla yhtä lailla sektiossa, ne kun ovat seurausta raskaudesta ja hormoneista. Paikat venyvät jo raskaana ollessa kun kroppa valmistautuu synnytykseen.
Itselläni löystyi polvetkin, mutta nekin palautui ;)
[/quote]
[/quote]
Ei ole tuntoa?