Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Kehtaatteko" laittaa lapsille päiväkotiin kirppikseltä ostettuja talvihaalereita päälle?

Vierailija
10.09.2006 |

tällaista mietin.. toisaalta ei haluttais laittaa hirveästi rahaa haalareihin, mutta kehtaako käytettyjä laittaa päälle? :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin kehtaan mennä töihin kirppisvaatteet päällä niin miksei lapsetkin voi mennä hoitoon kirppishaalari päällä.

Vierailija
2/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti ja mistä ne tietää onko oma lapsesi käyttänyt sitä aikaisemmin. Hullua edes miettiä tuollaista. Aika monet lapset saa sitäpaitsi käytettyjä vaatteita isommilta sisaruksiltaan tai serkuiltaan, eihän siinä mitään ole, ellei vaatteet ole ihan kaatiskamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaavat pikkuveljet ja pikkusiskotkin käyttää isompien vanhoja.

Samahan se on, onko lapsella päällään oman perheenjäsenen (isomman sisaruksen) käyttämä haalari vai jonkun tuntemattoman käyttämä haalari. Ei joka lapselle voi upouutta ostaa vain brassaillakseen päiväkodissa.

Vierailija
4/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että monikaan löytää kirppikseltä mitään. Itse asun Tampereella ja tykkään käydä kirpputoreilla, mutta en ole vielä ikinä löytänyt mitään kunnollista halvalla.

Kunhan puhutte kirpparivaatteista, en usko sellaisia olevankaan.

Vierailija
5/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa ja kuluneissa saa leikkiä rauhassa, jos menee rikki, ei haittaa. Sitä paitsi mulla ei ole varaa ostaa lapselle suunilleen kolmen-neljän kuukauden välein uusia vaatteita. Kasvaa sen verran vinhaa vauhtia, että kirpparit on kova sana meidän perheessä!

Vierailija
6/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytettyjen vaatteiden kaupasta. Melkein käyttämätöntä merkkikamaakin löytyy uskomattoman paljon.

Vierailija
7/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittääkö joku, että kehtaa mennä päiväkotiin samassa haalarissa useampana päivänä!! Mitä moukkia täällä liikkuukaan!!

Vierailija
8/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka Tampereella on käynyt kirpputorilla on sitten varmaan käynyt väärässä paikassa.

Monesti olen löytänyt juuri sen vaatteen jota olen kaupassa katsonut enkä raaskinut ostaa, kirpputorilta vähän myöhemmin. Hinta vain noin viides osa kaupan hinnasta. Välillä ei näe että onko edes käytetty.

Mielummin kehtaisin laittaa kirpparihaalarin kuin uuden ja valistaa sitten tarhantatejä että meidän Jenna ei sitten saa laskea mäkeä ilman liukuria vaikka muut laskisivat. Kun on ihan uusi haalari. Näitäkin on.

Vierailija
9/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsella ollut sekä uusia että käytettyjä haalareita päiväkodissa, enkä ole osannut ajatella, että käytettyjä pitäisi jotenkin hävetä. Päinvastoin, olen ollut iloinen siitä, että on ollut lapselle useampi haalari, ja että käytettynä saadut/ostetut ovat olleet sellaisia, joiden perään ei ole tarvinnut itkeä, jos kuluvat ulkopuuhissa...

Vierailija
10/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän muksuilla oli viimetalvena haalarerita ja muitakin vaatteita, joissa oli varmaan viittä eri nimeä kirjoitettuna sisäpuolelle.

Vaatteet olivat serkkujen vanhoja, kirpparilöytöjä ja työkaverin lasten vanhoja =).

Vierailija
11/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaa vaikka jossain olis montakin nimeä, osoittaa vaan, että haalari on laadukas ja kestävä, vaikka käynyt monella.

Tosin mä ostan kirpparilta vain siistejä ja uudenveroisia vaatteita. Tosin laadukas vaate voi olla vaikka 10 lapsella ja silti säilyä tosi hyvänä.

8,

Tervetuloa shoppailemaan kirppareille Helsinki-Espoo-Vantaa akselille. Löytyy merkkivaatteita lähes ilmaiseksi :) Ei mihinkään järjestön kirpparille (toki Uff:saa on usein persoonallista, mutta kallista), vaan itsepalvelukirppareille ja sellasille la-su jossa myyjät itse myy omiansa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi