Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työpaikalla näyttää tunteita?

Vierailija
16.11.2021 |

Onko teistä ok esim. tiuskia työkavereille tai paiskoa tavaroita, jos on huono päivä? Entä itkeminen?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain introvertit saavat. Vain he ovat herkkiä ja tunteellisia. Vain heidän herkkyyttään on ymmärrettävä.

Vierailija
2/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mutta pitää olla asiallinen, ei heitellä tavaroita, olla uhkaavia, itkeä saa, tiuskia saa mutta ei kiroilla tai haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään ei

Vierailija
4/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa - minä olen monta kertaa viskonut tavaroita, perunoita yms ja lennättänyt biopyttyjä.

T: kokki

Vierailija
5/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain introvertit saavat. Vain he ovat herkkiä ja tunteellisia. Vain heidän herkkyyttään on ymmärrettävä.

Introvertit ovat viilipyttyjä.   Eivät juuri tunteitaan näytä julkisesti. Missään.

Vierailija
6/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, paitsi jos leimaat itsesi ulos ja teet sen työnantajan tilojen ulkopuolella omalla ajallasi vaikka autossa istuessa. 

Vierailija
7/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja. naisten

Vierailija
8/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen näyttää tunteitaan joskus, ja niin kuuluu olla. Mutta niiden ei saa antaa vaikuttaa työntekoon eivätkä ne saa olla jokapäiväisiä tai edes jokaviikkoisia.

Minä olen itkenyt työpaikalla kolmesti (vuonna 2009, 2014 ja 2019). Olen lohduttanut itkeviä ja rauhoitellut pelkääviä ja fyysisesti estänyt yhtä ahdistelijaa käymästä käsiksi uhriinsa (en mene arvioimaan mikä tunne häntä ohjasi, mutta järki se ei ollut).

Vierailija
9/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa - minä olen monta kertaa viskonut tavaroita, perunoita yms ja lennättänyt biopyttyjä.

T: kokki

Miksi ihmeessä esiinnyt pellenä?

Vierailija
10/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, mutta ei tiuskimalla eikä paiskomalla.

Vierailija
11/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamulla potuttaa niin heitän toisten eväät jääkaapista heti aamulla omieni edestä.

Vierailija
12/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa mutta pitää olla asiallinen, ei heitellä tavaroita, olla uhkaavia, itkeä saa, tiuskia saa mutta ei kiroilla tai haukkua.

Tiuskiminen on asiallista?

Vierailija
13/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ekstrovertin käytöstä.

Olen ujo ja hiljainen. En näytä tunteita. Hoidan vain työni.

T introvertti

Vierailija
14/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on kuullut uuden sanan, jonka merkitystä ei tiedä...

Vierailija
15/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiuskin ja v.ttuilen harva se päivä. Siitä tulee hyvä mieli, kun saa kaataa oman pahan olon muiden niskaan. Onneksi olen omassa työssäni korvaamaton niin voin tehdä ihan mitä huvittaa.

Vierailija
16/31 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ekstrovertin käytöstä.

Olen ujo ja hiljainen. En näytä tunteita. Hoidan vain työni.

T introvertti

Niin minäkin ja hämmennyn joka kerta kun aikuinen ihminen saa kiukkukohtauksen.

Ap

Vierailija
17/31 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rva näytti aikanaan tunteitaan työkaverilleen, nykyisin rva on ex rva minulle.

Vierailija
18/31 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs vähän tietää laajemmin käytöksen syyn taustoja.

Jos vaikka puoliso saanut jonkun vakavamman sairauden diagnoosin on ihan ymmärrettävää, että tunnetasolla voi olla vähän sekaisin.

Jos kyse vaan yleisestä ketutuksesta niin ei ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä sitä noin purkaa.

Vierailija
19/31 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vihaa.

Vierailija
20/31 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näyttää, mutta pitää myös muistaa tietty ammatillisuus. Jos on tapellut puolison kanssa, niin se ei ole yhdenkään työkaverin vika, joten niille ei pidä siirtää pahaa mieltään.

Olen ollut työpaikassa, jossa kaikki itkettiin vuorotellen, mutta se johtui esimiehen tavasta tuoda julki ovat tunteensa, jotka yleensä olivat sellaisia, että hän tuntee nyt olevansa idioottien ympäröimänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä