Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta koronan sairastanutta tunnet tai tiedät?

Vierailija
16.11.2021 |

Itse en yhtään.

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiristä en tunne ketään. En tiedä ketään muutakaan tuttua. On tietysti mahdollista että joku on saanut tartunnan. Olen nyt korona-aikana pitänyt yhteyksiä enimmäkseen ihan läheisten kanssa. Asun Helsingissä.

Vierailija
142/163 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen.

Tarkkaan en osaa sanoa tässä vaiheessa. 

Lähipiiristä hyvä ystäväni, jolla vielä n. vuoden jälkeen keuhkot huonossa kunnossa, eikä esim. salilla käynti tai juoksu onnistu enää.

Tytär (10V), tyttären bestis (11V) sairastivat eri kerroilla. Tytär viime joulukuussa, ja bestis kolmisen viikkoa sitten.

Vanhempani, korona todettiin tänä kesänä. 

Kavereita ja työkavereita, tytön ystävien vanhempia, tytön koulukavereita, omia salituttuja. 

Eksä (asuu Meksikossa) ja hänen vanhempansa. 

Kyllähän noita on. 

Ja minä en ole sosiaalisimmasta päästä tai tunne kovin laajasti ihmisiä sieltä täältä, lähinnä arjen pakottamana.

Molemmat rokotukset otettuna, ja vaikka pitäisi 6kk välein käydä ottamassa uusi, niin siellähän minä olen, ei siitä vaivaa ole.

Turku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten flunssapotilaat katosi? Flunssa hävisi samalla kun julistettiin korona.

Meidän perheessä ainakin on flunssaa ollut ihan jatkuvasti.

Vierailija
144/163 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan tuttua ja n. 5 mutkan kautta tietämääni. Yksi henkilö oli kolme viikkoa hengityskoneessa ja selvisi mutta nykyistä kuntoa en tiedä.

Näistä kukaan ei sairastuessaa ollut vielä saanut ensimmäistäkään rokotetta.

Vierailija
145/163 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 koska korona on keksitty juttu

Joo, me labrassa arvotaan ne potilaat, kelle koneet muka löytää koronan. Niin ollaan jo puolitoista vuotta tehty kolmessa vuorossa porukan venyessä äärimmilleen samalla kun puutetta on ollut työntekijöiden lisäksi reagensseista ja tarvikkeista. On peruttu lomat ja estetty irtisanoutuminen ja virkavapaat. Koska koronaa ei ole. Ja tämä on siis sarkasmia, jos foliohattulan väki ei sitä ilman mainintaa ymmärrä.

EI YMMÄRRÄ! Foliohatut ei ymmärrä yhtään mitään. Ne on amebaakin tyhmempiä olioita. Ainoa aivosolu pörähtää hetkellisesti vain kun on kyse salaliittoteoriasta... Mulla on ollut hyvä tyylin yt viimeikoina. Ostan kavereille juomia sun muuta mutta vain jos on rokotettu. Rokottamattomat ovat jääneet ilman. Tähän vaadin passin. Kummasti kaveripiirini on vähentynyt mutta en minä heitä enää piittaakaan. Mun kaverit on oltava VIISAUDELLA varustettuja! Muut saa häippästä!

Vierailija
146/163 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni työkaveri (60 jotain...) menehtyi taannoin koronaan. Oli jossain vaiheessa rokotekriittinen, mutta en tiedä mikä tilanne oli silloin kun sairastui. Itse otin ekan rokotuksen vasta äskettäin. Lähinnä siitä syystä että jos omille vanhemmilleni tarttuu tauti esim. minulta, niin ei tarvitse jossitella ainakaan. Tai syytellä itseään. Tiedän että rokotettukin voi tartuttaa, mutta noh... Otin sen omantuntoni vuoksi. En oman terveyteni vuoksi. Kummatkin ovat riskiryhmää.

Vierailija
147/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kuusi koronan sairastanutta. Kukaan heistä ei joutunut sairaalaan. Lähipiirissäni on rokotteen takia pitkään sairaalahoitoon joutunut ihminen ja rokotteen takia kuollut ihminen.

HUS-alue.

En ota rokotetta.

Tunnen 2 kuollutta tuttua "puhetuttua". + 2 kuollutta naama tuttua. Sitten lukuset määrät 2 piikkiä saanutta ihmistä. Siis kymmeniä. KENELLÄKÄÄN ei mitään oireita ellei lievää 1 päivän tai muutaman tunnin kuumeilua oteta huomioon. Ei mitään sairaalaa vievää tai muutakaa terveyttä vaarantavaa tekijää. Näitä henkilöitä on ainakin yli 50 kpl jo omassa kaveri ja sukulaispiirissä. Jopa vanhukset 70-88 vuotta kestäneet piikin ilman mitään ihmeempää oiretta. Mutta koronaan kuolleita tuossa joukossa on ainakin nuo 4 kpl. Varsinaisia koronan sairastaneita en valitettavasti tunne luin yhden. Vanhan koulukaverini ja sekin luotettavalta taholta kuulopuheena eli isältäni. Emme ole ko. kaverin kanssa enää tekemisissä mutta pienen paikkakunnan juorut kulkee. Näin oikeasti. Mutta olen rehellinen. Kukaan ei ole minulle sanonut vielä enkä tiedä kenekään muun sairastunee kuin nuo jotka kuoli mutta olivat jo vanhoja. Minä en pelaile tässä kirjoituksessa sitten mitään salaliittohörinää vaan kirjoitelmani on totta siltä osin kuin minä tiedän asioista.

Vierailija
148/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koronaa olemassa

Vierailija
149/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuten flunssapotilaat katosi? Flunssa hävisi samalla kun julistettiin korona.

Ei me mihinkään kadottu. Täällä me kotona yskitään ja räitään.

Vierailija
150/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kourallinen. Rokotetut saivat lievän, rokottamaton 52-vuotias kuoli.

Vierailija
151/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden koronan sairastaneen, oli 2 rokotetta.

Vierailija
152/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 9 tapausta.

Kaikkein järkytävin tapaus on kaverin sukulainen joka oli merimies, nuorehko. Hän sai merellä koronan ja kuoli, ruumis heitettiin mereen:( tartuntavaaran vuoksi. Omaiset ei saa ikinä haudata häntä. Vainaja siis aasialainen.

Vierailija
153/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme, joista yksi kuoli. Hän oli iäkkäämpi ihminen (sukulainen) ja kaksi lievillä oireilla sairastunutta työkavereita.

Vierailija
154/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden nuoren, sai hesassa, on siellä opiskelemassa. Myös yhden rokotevastaisen tunnen, on virolainen täällä asuva. Katsoo venäjän tv.tä ja sieltä tietonsa ammentaa. On entinen työkaveri, yhteyttä on pidetty, mutta nykyisin nuo kyläilyt on jääneet ainakin toistaseksi.

Vierailija
155/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tuttavapiiristä kolme. Eka siskon miehen veli, nuori mies, sairastui melko pahasti, kuumeili yli kuukauden. Tarjoilijana pk-seudulla, sai koronan töistä ekana koronakevääänä eli rokottamattomana.

Tänä kesänä sairastui vuosien takainen opiskelukaverini, rokottamaton noin kolmekymppinen nainen. Sai myös tartunnan töistään ravintolasta. Sairastui pahasti ja joutui viikoksi sairaalaan, sai lisähappea mutta ei sentään hengityskoneeseen joutunut. Vastustaa kuulemma edelleen rokotteita. 

Myös yksi sukulaiseni sairastui, noin kolmekymppinen nainen. Sairasti lievänä flunssana eli nuhaa muutamia päiviä jne, yksi rokote oli jo alla. 

Vierailija
156/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
157/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

On iso suku, mutta tietojeni mukaan kukaan ei ole sairastunut.

Ystävistä ja kavereista ei kukaan.

Töissä on n. 60 henkeä, eikä kellään ole tietojeni mukaan ollut koronaa. Ei olla edes etänä. Pks.

Vierailija
158/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla asun ja tunnen ainakin parikymmentä. 

Vierailija
159/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 1 mies. 2X roktetuna teki rekkakeikan ruotsin ja takaisin, Siinä se. Sairasti kotinsa.

Vierailija
160/163 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 1 mies. 2X roktetuna teki rekkakeikan ruotsin ja takaisin, Siinä se. Sairasti kotinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi