Kuinka monta koronan sairastanutta tunnet tai tiedät?
Kommentit (163)
Asun Turussa. En tunne yhtään koronaan sairastunutta Varsina-Suomen alueella. Minulla on paljon sukulaisia ja kontakteja
14 nyt tulee mieleen. Näistä puolet tänä syksynä lapseni luokalta, Helsingissä.
2 ihan lähipiiristäni, lisäksi kymmeniä tuttuja. Espoossa asun.
8 tunnen, useampia tiedän tyyliin kaverin kaveri/sukulainen.
Seitsemän. Kukaan ei ole joutunut sairaalahoitoon, saati kuollut.
Lapsen luokasta yli puolet (Hki) ja yksi aikuinen jolla long-Covid.
3, joista yksi (pitkäaikaissairauksia taustalla, joihin vahva immuunijärjestelmään vaikuttava lääkitys) oli teholla ja 2 selvisi kotona. Kaikilla oli positiivinen testitulos.
En ole ottanut rokotetta, enkä ota. Kukaan muu tuttavapiirissäni ei ole sairastanut koronaa niin, että testi olisi ollut positiivinen. Kaksi vuotta, ja vain 3 todennettua koronatapausta. Siitä voin laskea todennäköisyyden omalle sairastumiselleni.
12. Suurin osa oli täysin oireettomia tai sai vain lieviä oireita. Parilla oli vähän enemmän kremppaa.
En yhtä ainutta. Ja tapaan päivittäin satoja ihmisiä.
Tunnen neljä ja minä itse, kai itsenikin tunnen eli viisi.
Serkkuni, molemmat tyttäreni ja mieheni.
Vierailija kirjoitti:
0 koska korona on keksitty juttu
Joo, me labrassa arvotaan ne potilaat, kelle koneet muka löytää koronan. Niin ollaan jo puolitoista vuotta tehty kolmessa vuorossa porukan venyessä äärimmilleen samalla kun puutetta on ollut työntekijöiden lisäksi reagensseista ja tarvikkeista. On peruttu lomat ja estetty irtisanoutuminen ja virkavapaat. Koska koronaa ei ole. Ja tämä on siis sarkasmia, jos foliohattulan väki ei sitä ilman mainintaa ymmärrä.
Osa luuli että yksi rokote riittää:
Jordan Peterson says he feels ‘stupid’ after taking COVID shot, blasts jabs for kids
The popular psychologist told Dave Rubin he believed the Canadian government would leave him alone after receiving the jab.
Vaasalaisen perheen, vantaalaisen miehen, oululaisen naisen, oululaisen perheen. Nuo läheisiä, lisäksi on tuttuja. Luojan kiitos selvisivät kohtuudella.
Liki 50, oppilaita ja kollegoita. Työskentelen isossa yläkoulussa pääkaupunkiseudulla.
Lähemmäs 20, ja tunnen ylipäätään aika vähän ihmisiä. Kahden omaisille lähetin surunvalittelukortin, yhden hautajaisiin osallistuin itsekin kesällä. Kukaan vainajista ei ollut vanhusiässä.
Tätä rokotevastaista propagandaa levittävillä on monta kuolemantuottamusta tilillään.
Kaksi. Ei mitään ihmeellistä ollut.
Maailmantalous kaatuu pian. Valmistautukaa. Ostakaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
PALJON.
Perheemme, sukulaisia, ystäviä, työkavereita, lasten koulukavereita/heidän perheitä, naapureita, tuttuja ja tutuntuttuja.
Helsingissä asutaan, mutta tunnetaan myös muualla asuvia sairastuneita.
Lukumäärää en osaa sanoa, niitä on PALJON, satoja.
Älä valehtele. Itse en ainoatakaan tunne jolla korona! Ei ole eteen sattunut.
Eikä hävinnyt, itsekin olen ollut kolme kertaa flunssassa viimeisen 18kk aikana. Ja myös ennen rokotetta, ennen kuin joku foliohattu tähän vetoaa.