Eipä yllättänyt!
Ei, ei sitten yhtään, että 17-vuotiaan Porilaistytön tappaja/murhaaja on vartija.
Vartijoilla toi ongelma itsehillinnässä on todellinen. On todennäköistä, että herra vartija on saanut tytöltä pakit joita vartija-ego ei kestä, näin hän on määrätietoisesti päättänyt murhata tytön ja peitellä jäljet polttamalla. Mies on Helsingistä, niin oliko Turvatiimin vartijana, Steissillä?
Kommentit (5)
Luetko sä uutisia ollenkaan? ei ollut vartija missään muualla kuin omassa mielikuvituksessaan! herättääkseen naisten mielenkiinnon?
Hyvä ap, tappaja ei ollut mikään vartija...
Tuossa tapauksessahan tausta oli tekaistu.
Mutta pakko todeta, vaikka yleistyksiä yleensä kaihdankin, etten itse ole tavannut ainoatakaan oikeasti reilua ja mukavaa vartijana työskentelevää ihmistä, ja ihan tuolla työelämässä olen tavannut tätä kyseistä ammattiryhmää enemmänkin. Enemmän tai vähemmän jokainen heistä on ollut pullisteleva, nokitteleva ja ilkeyteen taipuvainen tapaus, jolla on tarve pelata paskamaisia pelejä muilla ihmisillä, päteä joka välissä lapsellisella ja typerällä tavoilla ja jopa ihan räikeästi kiusata ihmisiä. Aivan varmasti joukossa on hyviäkin ihmisiä, mutta tämä on oma kokemukseni.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:13"]
Tuossa tapauksessahan tausta oli tekaistu. Mutta pakko todeta, vaikka yleistyksiä yleensä kaihdankin, etten itse ole tavannut ainoatakaan oikeasti reilua ja mukavaa vartijana työskentelevää ihmistä, ja ihan tuolla työelämässä olen tavannut tätä kyseistä ammattiryhmää enemmänkin. Enemmän tai vähemmän jokainen heistä on ollut pullisteleva, nokitteleva ja ilkeyteen taipuvainen tapaus, jolla on tarve pelata paskamaisia pelejä muilla ihmisillä, päteä joka välissä lapsellisella ja typerällä tavoilla ja jopa ihan räikeästi kiusata ihmisiä. Aivan varmasti joukossa on hyviäkin ihmisiä, mutta tämä on oma kokemukseni.
[/quote]
Hienosti sanottu, olen kanssasi täysin samaa mieltä. Vartijaksi hakeutuvalla on usein narsistinen persoonallisuushäiriö.
Sehän keksi vartijataustansa.