"posting not allowed" - bannit?
Mulla tulee tällainen välillä kun yritän vastata ketjuun. Onneksi saa kännykän incognito -tilassa kierrettyä :D mitähän on taas tullut kirjoiteltua?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:53"]
KIrjoitin muutama päivä sitten rasistisia viestejä ja minulle tuli sellainen "banni", että lähettäessäni viestiä tuli 404 ja että viestiä ei löydy. Nyt kuitenkin palautunut.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:41"]Ei ne ole bannit vaan palstan moka. Tai ainakaan mä en usko että mua bannattaisi välillä 10 minuutiksi parin tunnin välein kun vielä varsin rauhallinen keskustelija olen.
[/quote]
aijaa? Miksiköhän sitten ip-osoitetta vaihtamalla saa taas kirjoitella?
Buginen vauvapalsta..
KIrjoitin muutama päivä sitten rasistisia viestejä ja minulle tuli sellainen "banni", että lähettäessäni viestiä tuli 404 ja että viestiä ei löydy. Nyt kuitenkin palautunut.
Mä en kanssa tajua mikä tuo on? Onko bannit vai ei? Itselläni välillä tulee se ja välillä ei. Yleensä historian ja evästeiden poisto auttaa. Välillä ei. Mitään levotonta en ole ikinä kirjoittanut.
Ei ole bannit vaan järjestelmän virhe joka tuntuu tulevan ja menevän ihan randomisti eli hengittäkää pussiin vaan.
Ei ne ole bannit vaan palstan moka. Tai ainakaan mä en usko että mua bannattaisi välillä 10 minuutiksi parin tunnin välein kun vielä varsin rauhallinen keskustelija olen.