Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos suomi

Vierailija
16.11.2021 |

Haluaisin kiittää suomen sosiaalivaltiota. Työttömänä opiskelija Helsingissä minulle maksetaan asunto,sähköt,vesi,kotivakuutus,lääkkeet, julkinen terveydenhuolto, ilmainen koulutus, ja saan vieläpä RAHAA, joka ei tietenkään ole paljoa, mutta sillä pärjää. Juuri tuossa mietittiin että jos asuisin jossain muualla tilanteeni ei välttämättä olisi tämä. Ja harvoin sitä edes kuulee miten joku täällä meidän maassa osoittaa kiitollisuuttaan valtiollemmen. Yleensä kaikki vaa valittaa kuinka rahalla ei pärjää yms. Joo, ei täällä herroiksi eletä,mutta se ei olekaan tarkoitus. Kunhan pärjää, aina voi myös säästää rahaa jos haluaa jotain isompaa ostaa. Mutta pitää myös ainakin minun mielestäni osoittaa kiitollisuutta.. jos on todella huono rahatilanne niin voin myös hakea täydentävää toimeentulotukea esim matkakorttiin,ruokaan,vaatteisiin tai vaikka salikorttiin. Tästä iso kiitos Helsingin kaupungille Myös kuulemma kirkosta ja diakkarilta saa ruokarahaa. Itse rakastan käydä kirjastossa, lukemassa tai lainaamassa kirjoja. Matkustan julkisilla. Käyn harrastamassa esim uimahallissa tai liikuntamyllyssä pienellä rahalla. Ulkoiluretki Seurasaareen koirani kanssa, tai ihan vaan pipareiden leipominen kotona. Kaikkeen ei tarvitse käyttää rahaa. Olen kiitollinen siitä että olen suomalainen. Olen onnellinen ja halusin vain ilmoittaa siitä kaikille! Kiitos Suomi ja kiitos valtio ja veronmaksajat. Teidän avulla Suomi pyörii.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan