Käsi paketissa, flunssa ja menkat...
Teloin oikean käteni viime viikolla, se on sijoiltaan ja paketissa/ kantositeessä. En voi mitään tehdä, oikeakätinen kun olen..
Raju flunssa iski eilen, en voi puhua, nenä vuotaa, kurkku kipeä ja päänsärkyä :(
Menkat tuli just, on muuten runsaat! Ja alavatsa+ alaselkä niin kipeä kun olla ja voi.. Ei oo ollu koskaan näin kivuliaat.
Mitä voisin tehdä? En saa ajaa autoa :|
Kertokaa jotakin piristävää tälle "vammaselle" ..
Ap
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:31"]Veikkaan että oksennustauti+menkat on paljon pahempi yhdistelmä, mulla oli kerran niin.
[/quote]
Kauheaa :( Ap
Ibuprofeenia! Ota nyt ainakin sitä. Lähtee ne menkkakivut edes pois. Sitten teetä tai kuumaa mehua yms ja jotain syötävää ja nukkumaan. Jos ei uni tuu, niin suosittelisin leffaa tai tv-sarjoja tän av: n tilalle. Telkun kattomisesta rentoutuu paremmin. Ota rentouden kannalta nyt, kerrankin saa vain löhötä. Jos on lapsia, niin rentoutta ja löhöilyä niillekin, mikä byt parhaiten toimiikaan.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:35"]Ibuprofeenia! Ota nyt ainakin sitä. Lähtee ne menkkakivut edes pois. Sitten teetä tai kuumaa mehua yms ja jotain syötävää ja nukkumaan. Jos ei uni tuu, niin suosittelisin leffaa tai tv-sarjoja tän av: n tilalle. Telkun kattomisesta rentoutuu paremmin. Ota rentouden kannalta nyt, kerrankin saa vain löhötä. Jos on lapsia, niin rentoutta ja löhöilyä niillekin, mikä byt parhaiten toimiikaan.
[/quote]
Joo, teetä olen juonut <3 voi kiitos ihanista vinkeistä, lapset koulussa vielä (:
Ap
Saat olla nyt menkkojen aikana kotona ja levätä. Mieti jos olisit töissä, ei sekään kivaa ole kun ei omaa vessaa ja rauhaa ole.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:37"]Saat olla nyt menkkojen aikana kotona ja levätä. Mieti jos olisit töissä, ei sekään kivaa ole kun ei omaa vessaa ja rauhaa ole.
[/quote]
Totta, mutta jotenkin ahdistunut olo. :( ja saan nyt olla väh 6 vko kotona käden takia... Ap
Flunssa ja raskaana viimeisillään, supistelee. Mies työmatkalla. Pitäisi hoitaa taloprojeksi loppuun ja muuttaa kolmen viikon päästä. Työmiehet soittelee, Kiitolinja soittelee. Pitäisi hoitaa ja kuskata harrastuksiin neljä muuta lasta. Onneksi ei ole käsi poikki:) Tsempit sinne. Kyllä me selvitään.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:38"]Flunssa ja raskaana viimeisillään, supistelee. Mies työmatkalla. Pitäisi hoitaa taloprojeksi loppuun ja muuttaa kolmen viikon päästä. Työmiehet soittelee, Kiitolinja soittelee. Pitäisi hoitaa ja kuskata harrastuksiin neljä muuta lasta. Onneksi ei ole käsi poikki:) Tsempit sinne. Kyllä me selvitään.
[/quote]
Tsemppiä sinnekin:) Ap
Hei. Muistan itselläni saman tilanteen. Lisäksi olin viimeisilläni raskaana insuliinihoitoisen raskausdiabeteksen kanssa.
Eli huonomminkin voisi olla;)
Myöhemmin on sitten hauska muistella mistä kaikesta on selvinnyt, tsemppiä!!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:52"]Hei. Muistan itselläni saman tilanteen. Lisäksi olin viimeisilläni raskaana insuliinihoitoisen raskausdiabeteksen kanssa.
Eli huonomminkin voisi olla;)
Myöhemmin on sitten hauska muistella mistä kaikesta on selvinnyt, tsemppiä!!
[/quote]
Hehe, kiitos :) ap
10 lisää. Eihän mulla menkkoja voinut olla kun olin viimeisilläni raskaana, sori;)
Mutta oli se rankkaa ilman menkkojakin. 2-vuotias uhmaikäinen oli, jolle oli ah niin ihanaa laittaa kurahousuja päälle varsinkaan kun hän ei olis halunnut. (Käsi paketissa, vatsa tiellä ja kova flunssa)
Särkylääettä ja lepoa vain. Itse tykkään olla flunssassa viltin alla koko päivän, juoda kuumia juomia ja kuunnella äänikirjoja. Eivät rasitu silmätkään.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:00"]10 lisää. Eihän mulla menkkoja voinut olla kun olin viimeisilläni raskaana, sori;)
Mutta oli se rankkaa ilman menkkojakin. 2-vuotias uhmaikäinen oli, jolle oli ah niin ihanaa laittaa kurahousuja päälle varsinkaan kun hän ei olis halunnut. (Käsi paketissa, vatsa tiellä ja kova flunssa)
[/quote]
Voih :( ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:01"]Särkylääettä ja lepoa vain. Itse tykkään olla flunssassa viltin alla koko päivän, juoda kuumia juomia ja kuunnella äänikirjoja. Eivät rasitu silmätkään.
[/quote]
:) ap
Veikkaan että oksennustauti+menkat on paljon pahempi yhdistelmä, mulla oli kerran niin.