Eväät unohtui kotiin, mitä söisin? Alepa vieressä.
Mitä terveellistä ostaisin alepasta evääksi? ei eineksiä!
Kommentit (25)
Oisin ostanut avokadon, tonnikalaa jossain maustekastikkeessa ja tomaatin ja sörssänny ne keskenään.
Osta hedelmiä ja tee hedelmäsalaatti.
Sidukkaa, sidukkaa. Päiväkännit päälle.
Eiks niillä oo niitä valmissalaatteja siinä eväshyllyssä ja sitten skyr rahka jälkkäriksi.
Onko mikroa? osta kokkikartanon lohikeitto. Niin hyvää, ettei tunnu einekseltä. Muihin mikroruokiin en koskis pitkällä tikullakaan.
Tai sit syöntykypsä avokado, perunapiirakka ja pussi naposteluporkkanoita. Se on mun toinen vakkariostos.
Pizzaa ja berliininmunkki. Maitorahkaa ja sekaan jotain väipalaksi.
kyllästynyt valmissalaatteihin, lohikeitto ei oo makuuni, töissä tarjolla hedelmiä ja jotain ruokaisaa kuitenkin kaipailisi. hmmmm...
salaattipussi (missä on valmiiksi pestyt ja revityt salaatinlehdet) plus tonnikalapurkki ja kirsikkatomaatteja.. kertakäyttöhaarukkapussi (jätä loput haarukat työpaikalles valmiiksi seuraavaan kertaan jos sattuu sama toistumaan) ja pullo vivhyä.. nuo mä ostaisin. Plus appelsiini tai banaani.
Osta pakastemaissia ja tonnikalapurkki, sekoita,kuumenna ja lisää vaikka vielä fetaa :P
Tai osta tuoretta leipää, sulatejuustoa, kinkkua :P
Tai pakasteesta nuudeliateria :P
Tai sitten vaan naposteltavaa, porkkanoita, juustoa ja vaikka grillattu broisku, josta jämät kotia, tai jos myyvät pelkkiä koipia, ainiin, mutta onkohan alepassa grillitiskiä, no ehkei oo, en tiiä :D
Mä ostaisin pari karjalanpiirakkaa ja leikkelettä.
no mitäpäs ostit?