Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä helvettiä?!

Vierailija
04.01.2015 |

Eli: rupesin tänään piirtelemään uutta tatska aihetta muijani vihkoon ja löysin sieltä helvetillisiä kalorilaskelmia ja tavoitteita "tänään max 600kcal ja tunti liikuntaa" piirroksia itsestä jotka ei todellakaan pidä paikkaansa, vaatemallistoista leikattuja alusvaatemallien kuvia, iskulauseita joissa sanotaan että vaan heikot syövät ja täydellisyyden saavuttaminen vaatii kärsimystä.

Olen todella huolissani, tyttöystäväni on 23v ja aina ollut sopusuhtainen /hoikka. Tykkää tehdä terveellistä ja hyvää ruokaa mutta en ole kiinnittänyt huomiota siihen että syökö, nyt olen tänään tarkkaillut ja on se laihtunut melkoisesti. Mitä mä voin tehdä?

m27

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:20"]Ap, kannattais ehkä jättää nyt noi tatskojen miettimiset: nekin ovat ulkonäön muokkaamista. Ja ei ehkä kantsi sanoa tyttöäsi ainakaan tämän kuullen muijaksi. Itse loukkaantuisin siitä.
[/quote]

Sori, en sitä loukkaavana osaa itse ajatella kun se täälläpäin tarkoittaa naista. Mä piirtelen tatskoja koska omistan liikkeen.

Vierailija
2/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oispa minunkin vaimo noin motivoitunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on hyvä niin kauan, kun kylkiluut eivät näy...

Vierailija
4/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:35"]Kai se on hyvä niin kauan, kun kylkiluut eivät näy...
[/quote]

kyllä ne näkyy, ja 600 kcal päivä?! siinä on 1000 liian vähän. oon tosi huolissani.

Vierailija
5/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin järkevä nuorimies! Ja sitten asiaan. Tietääkö tyttöystäväsi että rakastat hänen vartaloaan juuri sellaisena kuin se on? Onko hänellä ylipäätään huono itsetunto? Onko hän entinen koulukiusattu? Koita jutella asiasta nätisti ja varovaisesti, syyttelemättä. Ja jos tyttöystäväsi lukee tätä palstaa, niin siitä voit jo ärähtää. Täällä nimittäin pesivät ne pahimmat laihuusnatsit jotka kiusaavat silkasta kiusaamisen ilosta. Tsemppiä! T. 30v entinen anorektikko, jonka oireilu loppui itsetunnon kasvettua kohdilleen

Vierailija
6/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen ottais puheeksi, pelottaa että se vaan pahentaa tilannetta.. Olen kehunut häntä paljon, mutta ei usko, väittää aina vastaan. Oon aivan neuvoton.

Vierailija
7/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sairastunut syömishäiriöön, kyllä sun vaan pitäisi jutella hänen kanssaan, kerro ja näytä se vihkonen...

Vierailija
8/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:40"]

Kerrankin järkevä nuorimies! Ja sitten asiaan. Tietääkö tyttöystäväsi että rakastat hänen vartaloaan juuri sellaisena kuin se on? Onko hänellä ylipäätään huono itsetunto? Onko hän entinen koulukiusattu? Koita jutella asiasta nätisti ja varovaisesti, syyttelemättä. Ja jos tyttöystäväsi lukee tätä palstaa, niin siitä voit jo ärähtää. Täällä nimittäin pesivät ne pahimmat laihuusnatsit jotka kiusaavat silkasta kiusaamisen ilosta. Tsemppiä! T. 30v entinen anorektikko, jonka oireilu loppui itsetunnon kasvettua kohdilleen

[/quote]

Ei hänen vartaloaan, vaan tyttöä itseään. Ei kannata viedä huomiota hänen vartaloon, jottei saa ns. lisää vettä myllyyn laihduttamiseensa.

Vierailija
9/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:40"]

[/quote]

Ei hänen vartaloaan, vaan tyttöä itseään. Ei kannata viedä huomiota hänen vartaloon, jottei saa ns. lisää vettä myllyyn laihduttamiseensa.

[/quote]

Samaa mieltä. Yritä ohjata hänen huomionsa muualle kuin ulkonäköasioihin. Hänelle pitäisi nyt keksiä jotain muuta tavoiteltavaa.

Vierailija
10/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollainen kun sairastuin anoreksiaan. Ulkoinen olemus ei aina korreloi täysin sairauden syvyyden kanssa. Jotkut voi olla tosi sairaita vaikka lähes normaalin näköisiä. Voimia sinulle keskusteluun. Välität hänestä selvästi.

Vierailija
11/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/

Tyttöystävälläsi on syömishäiriö.

Vierailija
12/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista tietoa aiheesta Syömishäiriöliiton neuvontanumerosta 045 2010 808 

http://www.syomishairioliitto.fi/index.php

Vierailija
13/13 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kannattais ehkä jättää nyt noi tatskojen miettimiset: nekin ovat ulkonäön muokkaamista. Ja ei ehkä kantsi sanoa tyttöäsi ainakaan tämän kuullen muijaksi. Itse loukkaantuisin siitä.