Mitä tuli luokkasi kilteistä, ujoista ja hiljaisista oppilaista?
Tämä ei ole negatiivinen ketju, olin itse juuri tuollainen :) Olen lentoemäntä. Toteutin yläasteelta saakka olleen unelmani. Ei olis moni silloin varmaan uskonut.
Kommentit (80)
Diplomi-insinööri, ekonomi, psykologi, sairaanhoitaja, yrittäjä. Ujoja ja hiljaisia, mutta hyviä koulussa nuo kaikki.
Meidän luokan ujon näin baarissa kännissä ja miesten kanssa nuolemassa.
Mielenterveyspotilas. Masennuksen vuoksi eläkkeellä koko nuoruus. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa vielä työllistyn, ja musta tulee jotain :) Tutkinto valmistuu ehkä kesällä.
Ainakin lääkäri, biologi ja näyttelijä, muista en tiedä.
Väitöskirjaa valmisteleva diplomi-insinööri
Minusta tuli KTM henkilöstöalalle. Jossain vaiheessa opin pitämään esiintymisestä ja luottamaan itseeni.
Yhdestä tuli tanssija kansallisella tasolla, yksi opiskelee psykologiksi, toinen lääkäriksi.
Tämähän on mielenkiintoinen ketju! Itse olin tuollainen oppilas, ja nyt opiskelen lääkäriksi.
Lähihoitaja, päiväkodissa. Lähihoitaja, vuodeosastolla terveyskeskuksessa. Psykologi.
Eipä se ujous ja hiljaisuus näköjään huono juttu ole ;)
Hyvä me ujot, luotetaan itseemme ja kykyihimme! :)
Tämä olisi hyvä ketju nuorten lukea jotka kärsivät ujoudestaan tässä ekstroverttien maailmassa! Hienoja vastauksia!
Ap
Yhdestä ei ole tähän päivään mennessä tullut mikään pahan syömishäiriön takia.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:25"]
Eipä se ujous ja hiljaisuus näköjään huono juttu ole ;) Hyvä me ujot, luotetaan itseemme ja kykyihimme! :)
[/quote]
Ujot ovat yleensä hiljaisia, mutta hiljaiset eivät välttämättä ole ujoja. Kaikki eivät vaan halua olla esillä, mutta heillä ei ole mitään ongelmaa sosiaalisten tilanteiden kanssa.
t. hvähäpuheinen insinööri, joka ei ole ujo
Lääkäri, diplomi-insinöörejä useampi, proviisori, opettaja, tekniikan tohtori, tulkki&kääntäjä, sairaanhoitaja...
Musta tuli suuhygienisti. Lentoemoksi olisin halunnut. Nyt jo vanha. Kerran hain finskille töihin mutta en päässyt. Sisustussuunnittelija myös haaveammatti. Minusta luokkakaverit ennusti kirjastontätiä.