Mies alkanut leikkaamaan häpykarvojaan
Oltu yhdessä yli 10 vuotta. Aloittanut nyt siistimään alapääkarvoitustaan. Onkohan joku ikäkriisi vai mikä?
Kommentit (40)
Vierasta naista varten siistitään.
Aika varmasti pettää. Minun ex-mies ei ollut koskaan siistinyt alapään karvojaan. Yhtäkkiä muuttui ensin hiustyyli ja sitten oli erään työmatkan aikana siistinyt karvat alapäästä. Kaikkea muutakin alkoi ilmaantumaan. Pian kävi ilmi, että oli toinen nainen/naisia ollut jo jonkin aikaa kuvioissa.
Poikien on hyvä tietää, että se ei ole ikuista. Vehje kutistuu ja pehmenee.
Jospa hän on käynyt homosaunalla ja boidzujen kehotuksesta nyt trimmailee paikkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi että alkoi ällöttää mielikuva sotkuisesta teräsvillasta, josta pilkottaa jokin pieni vaaleanpunainen
Vaaleanpunainen......??
Etkö ole nähnyt keski-ikäisen miehen terskaa? Se ei ole sinivioletti koska iso osa hiussuonista on jo tukossa. Se on pinkki
Huutonaurua 😂
Hintteys on päässyt iskemään iän myötä.
Tosi monessa tapauksessa, kun mies alkaa yhtäkkiä ja jopa vähän salaa siistimään karvoitustaan on kyseessä toinen nainen.
Minun salarakkaalla, joka pettää vaimoaan kanssani on aina siistitty karvat, että kyllä se on pettäjän merkki.
Siistitkö sä ap karvoitustas? Jos, niin miksi?
Olipa nyt omaperäistä, oivaltavaa ja kekseliästä. Täytynee antaa ihan täydet 5/5.
Vierailija kirjoitti:
Vieras nainen.
Luultavasti ihan tuttu: ap:n äiti, sisko tai kaveri.
Kyllä se on aika varma toisen naisen merkki jos mies alkaa yhtäkkiä ehostautumaan ja esim kuntoilemaan. Tyytyväinen mies makaa pieruverkkareissa parta ajamatta sohvalla kalja kädessä aina kun mahdollista
Se pettää sinua.
Olin salasuhteessa yhteen parisuhteessa olevaan mieheen, ja hän silloin tällöin lähetteli erektiokuviaan, joissa osassa oli sheivattu ja osassa ei. Olen käräyttänyt hänet kerran vaimolleen, mutta ilmeisesti se ei tajua vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Olipa nyt omaperäistä, oivaltavaa ja kekseliästä. Täytynee antaa ihan täydet 5/5.
Pojot tästä. Oli oikeesti porvoosta.
ap
Kyllä miehetkin saa sheivata, esim niitä jalkakarvojakin voi ajella. Joillain miehillä on jalat melkein yhtä karvaset kuin apinalla, yök.
Sama täällä. Mies alkoi siistimään alapäätään. Hikoilun takia sanoo tekevänsä niin ja kun käy nykyään salilla. Tiedä sitten?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojot tästä. Oli oikeesti porvoosta.
ap
..tut sää mikään ap oo. Joku huomionhakuinen läskiperse vaan omimassa ketjua.
Etkö ole nähnyt keski-ikäisen miehen terskaa? Se ei ole sinivioletti koska iso osa hiussuonista on jo tukossa. Se on pinkki