Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko "liian" täydellinen?

Vierailija
16.11.2021 |

Olen siis aika semmoinen yleisnero- olen hyvä kokki, taiteilija, kirjailija ja keskustelija. Täydellisyydestäni huolimatta ihmiset eivät halua seurustella kanssani vaan kulkevat ohi, tai, sanotaan että vaikka jos esim. pidämme väliaikaisen seurustelukauden, jonka luulen onnistuvan aika hyvin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ylimielisyys on tosi monelle paha turn-off.

Vierailija
2/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on loppuun hinkattu ja löysä lörssi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun luulo ei ole tiedon väärtti

Vierailija
4/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovaa olla hyvä, ymmärrän tuskasi, ap. Olen itsekin hyvin lähellä täydellisyyttä. Meidän täytyy vaan taakkamme kantaa.

Vierailija
5/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minua ei jätetä, mutta muutamassa kuukaudessa mies alkaa lyttäämään jostain ihan idioottimaisista asioista. En jaksa kuunnella sellaista, joten lopetan suhteen. Sitten itketään perään.

Vierailija
6/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä keljuilet tällä kertaa? Onko varaa?

Vierailija
7/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosantisi ei ainakaan ole kovin kummoinen. Mikä on seurustelukausi?

Mutta osa ihmisistä saattaa olla "liian täydellisiä" seurusteluun. Tai ovat ainakin sellaisen mielikuvan onnistuneet itsestään luomaan. Heillä on sisäinen rauha, he ovat varakkaita, hyvissä ammateissa, kouluttautuneet, kohteliaita kaikille, eivät tunne käsitettä vitutus. Lähes kaikki onnistuu: kokkaukset, leipominen, sähkötyöt, maataloustyöt, seurustelu heikompiosaisten ja parempiosaisten kanssa, ja listaa voisi jatkaa loputtomiin. 

Vierailija
8/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole täydellinen mutta hyvä saalis. Hyvärunkoinen, hyvätuloinen lapseton sinkku kovalla koulutuksella. Harmi vaan etten etsi ketään.

Vierailija
9/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suorituskeskeistä ja keskityt itseesi. Millaisia seurustelukumppanisi ovat?

Vierailija
10/10 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole täydellinen mutta hyvä saalis. Hyvärunkoinen, hyvätuloinen lapseton sinkku kovalla koulutuksella. Harmi vaan etten etsi ketään.

Niin, voisit taas kerran pettyä.