Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimon sisustusharrastus, menikö liian pitkälle?

Vierailija
04.02.2015 |

Vaihtaa sisustusta muutaman kuukauden välein. Eletään mun palkalla ja netto jää alle kolme tonnia kuussa. Vaimon äippäripäivärahukan kanssa käteen jää puoltoista donaa ja kaikki ylimääräinen menee sisustuskrääsään. Ikeasta kantaa rojua harvase viikko ja ja jotaki kalliita designi juttuja pitäis saaha kun muillakin on. Sisustuslehtiä tilaa useampaa ja niistä ottaa mallia. Vaatteensa kattoo jostain pieni elämä ja ihana elämä ja mitä näitäon, bloggareilta ja samanlaista pitää olla. En ymmärrä mihin niitä rättejä tarvii niin jumalattomasti, kun päivät istuu kotona tai kahvittelee toisten mamien kanssa. Mullei ole ollu varaa ostaa edes uusia verkkareita rikkoutuneitten tilalle ja kaikista sukistakin varpaat ulkona. Saati että raaskisin mennä kavereitten kanssa joskus lätkämatsiin...Autoon pitäis ostaa uudet kesärenkaat keväällä. En tiedä uskaltaako mainita...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varovaisesti yrittäisin alkaa keskustelemaan, vältä syyllistämistä, ettei keskustelu tyrehdy heti siihen että vaimosi ryhtyy puolustuslinjalle.

Olen itse keski-ikäinen ja blogeja seuraava nainen ja jotenkin tuntuu että juuri nuo blogit aivopesevät nykynaiset shoppaamaan ja sisustamaan hullun lailla, vähmpikin riittäisi!

Ehkä vaimoltasi puuttuu sisältö elämästä, joku harrastus voisi tulla shoppailujen tilalle?

Vierailija
42/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:31"]Hah aatelkaa että tuollasia nössykkätossukka miehiä on oikeesti olemas :') onneks mun mies osaa olla isäntä <3
[/quote]

Voi luoja. "Isäntä". Hyrr, mahdat sinäkin olla melkoinen emäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehäkolmosen sisällä asutaa. Homma on revenny käsistä. Palkka ei riitä millään ja rouva aikoo jatkaa hoitovapaalla vielä vuoden. Sen jälkeen kuvittelee perustavansa sisustuskaupan jonnekin stadin kivijalkaan ja nettikaupan siihen puskuriksi. Ainut, ettei meillä ole pääomaa...Rouva elää blogiensa kautta jossakin helkutin pinkkilandiassa...millä hitolla tuon naisen pään saisi selvimään?

Vierailija
44/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:34"]

Kehäkolmosen sisällä asutaa. Homma on revenny käsistä. Palkka ei riitä millään ja rouva aikoo jatkaa hoitovapaalla vielä vuoden. Sen jälkeen kuvittelee perustavansa sisustuskaupan jonnekin stadin kivijalkaan ja nettikaupan siihen puskuriksi. Ainut, ettei meillä ole pääomaa...Rouva elää blogiensa kautta jossakin helkutin pinkkilandiassa...millä hitolla tuon naisen pään saisi selvimään?

[/quote]

Tämä olin mä ap

Vierailija
45/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:28"]Onhan toi ihan mahdollista Porvoossa. Missä kaupunginosassa asutte?
[/quote]

Kerro sinä kun täälä jälleen porvoo huutelet. Olet nolo

Vierailija
46/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaaks se sulle pindee vastineeks?

Vierailija
47/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:36"]

Antaaks se sulle pindee vastineeks?

[/quote]

Lauantaisin saunavuoron jälkeen. ap

Vierailija
48/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:31"]

Hah aatelkaa että tuollasia nössykkätossukka miehiä on oikeesti olemas :') onneks mun mies osaa olla isäntä <3

[/quote]

niinpä! Meillä täällä Syyriassakin miehet on miehiä eikä mitään remmiin tarttumista pelkääviä hinttejä! Vaikka tasa-arvo on ihan ok niin isännän on hyvä laittaa sillekin rajat

Vierailija
49/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kivan pienen ja sievän sisustuspuodin pitämisestä eläisikin. Siellä kahvikuppi kädessä, mittanauha kaulalla jutustella asiakkaiden kanssa.. joopa joo.

Vierailija
50/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään uskottava tarina, eli en usko.

Vierailija
51/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voisit jo asiasta sanoa aika jämäkästikin. Kuulostaa tosiaan siltä että homma on lähtenyt lapasesta. Jospa sopisitte jonkun pienehkön summan jolla sisustushankintoja voi tehdä. Jää "isännällekin" vähän rahaa sukkiin ja verkkareihin:)

Vierailija
52/52 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a, vaikea sanoa mikä tuohon auttaa. Kai hän tuntee huonommuutta ja yrittää saada itsensä tuntemaan tärkeäksi ostamalla kaikenmaailman krääsää. Ei kai se auta kuin nostaa kissa pöydälle ja toivoa ettei vaimo suutu helvettiin asti. Sano, että voi perustaa haluamansa putiikin heti kun on mennyt töihin ja säästänyt pääoman ja tarpeeksi rahaa elättää teidät ekojen vuosien ajan, jos ei putiikki tuota vielä tarpeeksi. Jos ei suostu, sitten toteat vaan että tyhjästä on paha nyhjästä. Parempi ottaa kova linja nyt kuin olla kohta hirveissä veloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan