Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli yläasteluokkasi parhaimmista oppilaista?

Vierailija
04.02.2015 |

Meillä tuli lääkäri.

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:56"]

Minusta tuli KTM ja tilintarkastaja. Muista proviisori, opettajia, lääkäri ja diplomi-insinööri.

[/quote]

Ja tosiaan proviisori oli ainoa 9,5 keskiarvon tyyppi. Meillä muilla 8,5. Pieni paikkakunta ja lukio.

Vierailija
82/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kaikki tiedätte mitä luokkalaisistanne tuli? Minä en edes tiedä kuka meidän luokalla oli paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

menivät lukioon ja päätyivät kauppaan/mäkkäriin kassalle. Osa jatkaa vielä opiskeluja

Vierailija
84/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2xKTM, yksi luokanopettaja (poika), yksi liikunnanopettaja. Sen verran nuori ikäluokka ollaan, että vielä ei muita meriittejä kuin koulutus pääosin. Kaikilla oli selvästi yli ysin keskiarvo.

Vierailija
85/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä kuka meidän luokalla oli paras. Mä olin kyllä parhaimpia, ja päädyin yliopistoon lukemaan alaa, mikä oli jälkeenpäin ajateltuna väärä, ja haahuilemaan ilman selkeetä päämäärää. Nyt työtön maisteri. Kuitenkin opin paljon itsestäni, yritän nyt miettiä mitä itse haluaisin tehdä enkä että mitä multa odotetaan.

Vierailija
86/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:02"]

Miten te kaikki tiedätte mitä luokkalaisistanne tuli? Minä en edes tiedä kuka meidän luokalla oli paras.

[/quote]

Mä ihan googlasin, luokan parhailla sattuu olemaan edelleen sama sukunimi (ja ovat sen verran menestyneitä, että google löytää työhön tai tutkimukseen liittyviä tuloksia.)

[/quote]

Oli naamakuvan kanssa? Itse joskus miettinyt että onpa kiva kun kaimat on menestyneet, jos joku googlaa ja sitten totuus myöhemmin paljastuukin.

[/quote]

No joo, ei varmaan toimi jos luokan parhaiden nimet sattuvat olemaan liian tavallisia. Yhdellä oman luokkani parhaista on erikoinen nimi, toisesta löytyi juttu naamakuvalla ja yhdestä löytyi syntymävuosi ja (alkuperäinen) kotikaupunki.

Vierailija
87/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, Lidlin kassa, Prisman kassa ja yks opiskelee hotain kieliä yliopistossa. Tää joka opiskelee, niin pyöräytti alkoholisti petturin kanssa lapsen kesken opintojen.

Vierailija
88/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies

Vierailija
89/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti fikuin poika tappoi itsensä. Parhaan keskiarvon saanut pingottaja, joka ei ollut erityisen fiksu, toki kova tekemään töitä, päätyi lääkikseen.

Vierailija
90/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:40"]

Hän oli jo yläasteella aivan pakkomielteinen opiskelun suhteen. Lukiossa jo anorektikko. Meni tietysti lääkikseen heittämällä sisään. Näin häntä muutama vuosi sitten. Tuskinpa 40kg painoi. Nyt vähän lihonut. Kuulemma tuleva psykiatri. Siinä kohtaa mietin, ettei suutarin lapsella ole kenkiä...

[/quote]

Voisi olla sama tyyppi kuin oman yläasteluokkani kympin tyttö. Tosin en ole nähnyt häntä moneen, moneen vuoteen enkä tiedä nykyistä painoa.

Vierailija
91/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin aihe, joka on mietityttänyt paljon. Meillä oli yläasteella muistaakseni kuusi luokkaa, ja ainakin omalla luokallani kiinnostus koulunkäyntiin tai viihtyvyys itse laitoksessa oli todella vähäistä. Minähän itse asiassa olen ap:n mainitsema luokkani valio, koska sain stipendin seiskaluokan parhaana oppilaana. Olin siis rupusakin paras. Nyt olen lähes kouluttamaton duunari, jolla tosin valkolakki surkeilla arvosanoilla. Veikkaan yhden hikipingon jatkaneen yliopistoon meidän luokalta. Sitten oli yksi tyttö, josta tuli sekä korkeakoulutettu että julkisuuden henkilö.

Noin muuten luokkaamme yhdisti ainoastaan se, että kaikki vihasimme olla siellä. Ehkä asiat olisivat menneet toisin, jos olisi saanut mahdollisuuden käydä koulua inspiroivammassa ympäristössä. Vihasin nimittäin koulunkäyntiä sitten yhtä lailla myös lukiossa. Luulen myös, että kaikkien luokkalaistemme sosiaaliset taidot kehittyivät siinä ilmapiirissä heikohkosti, mikä on ikävää, koska yläasteiässä ihmisen tulisi kasvaa monessa suhteessa.

Vierailija
92/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaista tuli matematiiikan opettaja ja ekonomi, joka ei ilmeisesti ole kovin pitkälle päässyt.

Monet kaltaiseni kasin oppilaat menestyivät, useimmat DI:nä, itse lakimiehenä.

Vierailija
93/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka oli meidän luokalla kaikista paras. Mutta suurin osa tytöistä oli ns. hikkejä. Yksi heistä sairastaa mielenterveyssairautta ja on työkyvytön, yksi on käynyt läpi useita kauneusleikkauksia ja on "elokuva-alalla", yksi on kaupan kassa, yksi on ollut parissa tosi-tv ohjelmassa, yksi on asianajaja ja yksi on opettaja.
Itse en yläasteella jaksanut käydä koulua, kaverit oli tärkeämpiä. Jälkeenpäin välillä kaduttanut, mutta käy se ammattiin opiskelu näinkin, vaikeamman kautta.

Vierailija
94/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Joku myyntialaan liittyvä, asuu ulkomailla. 

2. Valmistunut yliopistosta, etsii töitä.

3. Koripalloilija.

Nämä siis ihan googlen antamien tietojen perusteella.

Vierailija
95/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ala-asteella oli varsinainen tiivis porukka ja kaikki samalta alueelta. Muista en tiedä, mutta se koulun kuolemanvakavasti ottanut lapsi on vissiinkin oikeustieteen tutkinnon lukenut.

-Mies 29v-

Vierailija
96/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:00"]Laitoksessa olevia anorektikoita, molemmista kympin tytöistä. Surullista, niitä merkkejä oli nähtävissä jo ala-asteelta lähtien mutta kukaan aikuinen ei puuttunut asiaan.
[/quote]

Wt-eukon fantasia. Yritetään mollata hyviä oppilaita, kun oma koulu mennyt päin seiniä.

Vierailija
97/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:31"]Minulla oli yläasteella luokan paras keskiarvo (lukuaineissa 10,0), valmistun pian DI:ksi.
[/quote]

Sama

Vierailija
98/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 9,5 keskiarvon oppilaista:

lakinainen humanitaariseen järjestöön

Tekniikan alan tutkijatohtori

terveydenhoitaja

lääkäri

Vierailija
99/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:15"]Yli 9,5 keskiarvon oppilaista:

lakinainen humanitaariseen järjestöön

Tekniikan alan tutkijatohtori

terveydenhoitaja

lääkäri
[/quote]

Vau :)

Vierailija
100/173 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli filosofian tohtori, joka työskentelee lehtorina yliopistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi