Mitä tuli yläasteluokkasi parhaimmista oppilaista?
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:26"]
En tiedä, en ole ollut missään tekemisissä yläasteluokkieni kanssa.
[/quote]
No en minääkään ole, mutta Google on ystävä.
Rakennusalan insinööri, yhdestä tuli kauppatieteiden maisteri ja kolmas on työtön ja kouluttamaton sossuelätti.
10-tytöstä tuli matikan ope. Minä olin luokkani 2. Parhaalla keskiarvolla 9,1. Musta tuli juristi ja ktm. Ei tainnut meidän luokalla olla muita koulussa erityisen hyvin pärjääviä? Surkea taso, 90% meni amikseen. Muista lukioon menneistä tuli ainakin sairaanhoitaja ja insinööri.
Ala-asteen hikarista tuli arkkitehti ja yläasteen hikarista tuli toimitusjohtaja ja myöhemmin saman ison frman pääpaikkaan muu isohko päällikko, koulutustqitaa olla DI. Naisia molemmat.
Hän oli jo yläasteella aivan pakkomielteinen opiskelun suhteen. Lukiossa jo anorektikko. Meni tietysti lääkikseen heittämällä sisään. Näin häntä muutama vuosi sitten. Tuskinpa 40kg painoi. Nyt vähän lihonut. Kuulemma tuleva psykiatri. Siinä kohtaa mietin, ettei suutarin lapsella ole kenkiä...
Kirjanpitäjä, ohjelmoija ja kolmannesta ei löydy mitään tietoja netistä.
Kirjanpitäjä, ohjelmoija ja kolmannesta ei löydy mitään tietoja netistä.
Lääkäri, friikkiuskovainen ja minusta viestintäpäällikkö.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:52"]
Tästä taas näkee miten naiset alisuoriutuu, pph, hoitsu, myyjä...
[/quote]
Tai sitten tytöt saavat useammin liian hyviä arvosanoja.
Vaikka meitä oli ylä- asteella paljon, niin tietty parhaiten tiedän niiden kuulumiset,jotka jatkoi lukioon. Paikkakunnalla oli vain yksi lukio. Osan kansaa ollaan edelleen yhteyksissä, ja pikkupaikkakunnalla törmää tuttuihin tai sukulaiset tuntee. Yhden pongasin vasta jostain virkanimitysuutisesta.
Kyllä mun luokan 6 lääkäristä 5 on tyttöjä.
Meillä oli todella hyvä luokka yläasteella. Siis luokassa oli useampi yli 9 keskiarvolla. Se sama taso jatkui ylppäreihin asti ja kirjoitettiin kaikki tosi hyvät paperit.
Jos nyt mietin näiden parhaimpien ammatteja, niin seuraavia tulee mieleen:
lääkäri, 2* luokanope, KTM, 2*DI, VTM